třicátáprvní část

8 0 0
                                    

... ten pocit když jen tka sedíte a posloucháte písničky .. přesně ona tohle dělá .. je neděli a zase zítra musí jít do toho ústavu .. ale pryč se školou ..
Dneska byla u Honzy bylo jí tak fajn .. dělali různý kraviny a hlavně se váleli .. stejnak na nic dneska neměla náladu .. poslední dobou nemá náladu přoád .. sice jí je všechno jendo ale přece jenom už se blíží moc věcí a ona neví jak to všechno stihne .. má strašně moc povinností a úkolů který si slíbila že je udělá než já bude 18... 
Teď si píše s kamarádi a píše .. Vlastně ani neví o čem by dneska měla psát ale přece jen by se našlo .. 
Znáte všichni ten pocit jak máte náladu na nic nic se vám nechce dělat ?? 
tak tenhle pocit ona má dneska poslouchá písničky a v každý písničce je nějaký kouske jejího života .. 
Docela má hodně otázek na zamyšlení .. Proč se vlastně vrací pořád k minulosti ? je to pořád tím že jí to někde cpe nebo nemůže zapomenout na určitý věci .. nemluví teď o ex ale o těch zážitkách s kamarádky s kterýma se teď už nebaví spíš se nestýkají ... 
Bylo nás tolik venku a teď ?? už se skoro ani nepozdrvaví... co se to mezi němi stalo ? Ty časy kdy trávila vensku s Davčou, Eliškou, Denčou, Kiki ? kde to všechno je ? už pryč je to tím že už jsme všichni starší že už ani nemáme pořádně na sebe čas ? .. Pořád si to pokládá za otázky ... jenže už nikdy nepříjde na to co se vůbec stalo protože ona nemá ani páru ... je to tím že dřív milovala jednu osobu a pak se to celý rozpadlo ... však teď má novou partu a lepší .. tak proč se jí tolik stýská ? 
Měla by být sama ?? opustit každého a začít úplně nový život ... s novými přáteli ?? nebo to je chyba co ona říká a píše ... 
Však má Honzu, Michala, Míšu, Sáru, Kii, Janču a spoustu dalších lidí z JIhlavy tak proč vůbec přemýšlí nad tímhle ? 
S Davčou si pořád píše všechno si už dávno vyříkali píšou si je to jak její nejlepší kámoš říká mu všechno on oní ví snad každý detail ... Je za to ráda ale pořád se jí stýská .. už to není takoví jako bylo .. už nikdy nebude protože nemají na sebe čas on jde jinou cestou a ona taky .. Pravda že ona nemá skoro vůbec čas protože přes týden je pryč a o víkendu je ráda že vůbec stíhá honzu .. Jak to ale budete teď ?? bude dělat autoškolu a ještě k tomu o víkendu bude chodit na noční na brigádu .. Uvidí se vůbec ?? zvládnou tohle období ? nebo ukončí vztah ? tak na tohle vám odpoví v únoru .. to už nastupuje na brigádu .. Ona doufá že to období zvládnou ale dkyž se neuvidí ? tak co je to za vztah prostě jednoduší je to ukončit a prostě být přáteli ... je to smutný ale prostě nic by se nedalo dělat přece vztah o tom že se nevidí tak není vztah ... On by si našel jinou holku a byl by šťastný i tak to říká on má na lepší .. a Ona by si časem našla taky nějakýho kluka jenže to by šlo těžko když bude jen pracovat ... třeba tuhle chvilku zvládnou a pak už se nemusí bát žádný překážky v životě .. pak už to přece bude jednodušší ... 
Když se jí všichni ptají na ex .. tak už si říká že už ho nikdy nechce vidět ... chce zapomenout .. už to nechce nikdy vrátit určitý chvilky byli krásný ale už se nikdy nechce trávit .... dřív myslela na ty chvíle .. ale teď už chce volně dýchat ... už všechno je pryč ... teď už je dobře 

Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat