.... Tak že budu vám vyprávět jak to měla dál ...
Když se to všechno stalo a oni se pohádali a vlastně i rozešli tak on jí zachvilku psal jak jí miluje no prostě znáte to ... Myslím si že vám to nemusí vypisovat ... Neskutečně moc jí mrzelo jak on se zachoval .. to od něho vážně nečekala.. nemyslela si že je takoví ... "svobodný a bez závazku" jako relly ??
to prostě u ní vyloženě posral ... A nedokázala a nechtěla mu odpustit .. to se prostě nedělá ať se děje co se děje ...
Ale abych došla k tomu lepšímu .. tak že jí prosil od odpuštění a ona teda řekla ano ...
no neřekla to přesně to ano ale začela se sním normálně bavit a prostě tak ... Začlo to tak že on jí psal smsky jak jí miluje jak jí chce zpět ... a najednou si uvědomila to že ho taky miluje ... že vlastně on byl ten co jí dostal z toho nejhoršího ... vytáhl jí z těch sraček ...a teď by ho měla poslat po tom všem někam ... Říct mu že s ním nebude za to co udělal ? když on byl ten co jí trpěl když byla fakt blbě na tom ... Když měla blbí nálady skrz její minulost ... a on to všechno trpěl ... ale jednu chvíli si říkala miluje jí ?? je vážně tak hrozná že sní každý zachází jak ke kusu hadru ?
Sice mu teď tolik po tom co se stalo nevěří ... protože strašně rychle je zranitelná ... už není to co byla .. je strašně moc citlivá ... Každá prkotina jí vytočí nebo rozbrečí .. sice si hraje na hrdinku jak je bezcitná jak jí nic nevadí ale není to tak ... prostě se snaží strašně moc aby nikdo neodhalil její pravou tvář .. nechce aby jí znali tu .. která brečí .. která je hned z toho špatná ... ona chce být ta co jí všichni vidí že je silná a né ta co je prostě na dně na kolenou ...
Když je s Honzou tak se strašně moc bojí každého kroku v tom vztahu .. je nehorázně stydlivá .. nikdy taková nebyla ale prostě od tý doby co měla ty strašný roky .. tak prostě nedokáže se klukovi pořádně podívat do očí bojí se ... a má strach že kvůli tomu strátí Honzu ...
Prostě bojí se všeho co řekne co nastane ... Prostě má špatný zkušenosti .. a nikdo jí v tom nechápe ..
Každý krok co dělá tak má tak neskutečný strach ale ona se tvaří jak kdyby jí nic nevadilo jak kdyby jí bylo všechno jedno ...
Prostě bohužel ale je taková ... A ona se prostě jen tak nezmění .. tohle chce prostě čas a ona věří že se zase vrátí na tu holku co byla .. Doufá v to