... Taky máte někdy pocit jako by se vám každý měnil před očima ?? ano tenhel ten pocit má teď ona ... jako by každý se choval jinak tak divně .. Je to těmi vánci nebo se opravdu mění ?? tenhle pocit měla i u svého přítele a proto se taky pohádali ... ale už je to fajn .. sice jí to mrzelo ale bohužel už s tím nic neudělá ... Stalo se vám že by jste byli bez citný a bylo vám všechno jedno ?? tenhle pocit má asi už nějaký ten pátek .. Neví proč a ani neví proč se to všechno děje ... Někdo jí něco napíše a jí to je jedno ... prostě jak kdyby toho člověka neznala a neměla ho nikdy ráda .. Mění se ona ?? co je zas špatně ??
Když začnete chodit s člověk je jasný že se změní .. ale že by si z toho změnila na bezcitnou a že jí je všechno jedno ?? docela divný .. Ona sama už neví co má dělat ... ve škole jí s*re kamarádka, protože si furt stěžuje že propadá a nic pro to nedělá .. A když jí řekneme svůj názor tak je strašně naštvaná .. Tak proč se sakra neučí? když má známky jaký má ...
Poslední dobou přestává všechno chápat ... Už nic enchápe ve škole ani doma .. Blíží se vánoce a všichni šílejí však je to den jako den ...
Achjo vůbec neví co se to sní děje ... Nebo co se dějej s němi ? nikdo jí to nedokáže vysvětlit .,.. Každý den jí trápí něco jiného .. Ale každý jí řekne mě to můžeš říct já to nikomu neřeknu .. ale ona ráda by to ze sebe dostala jen prostě ... nejde to... neví prostě jak by jim to měla vysvětlit ... nerozumí tomu sama ona natož aby tomu rozumněli ostatní ... Tak co má dělat ?? Tak moc by za někým přišla a prostě všechno mu řekla jak jí trápí tyhle věci .. ale prostě nejde to ... Neumí to podat tak aby to pochopili ...
Nechce myslet na minulost... nechce to vracet ale prostě někdy se to vrátí ... ty vzpomínky pořád lítají v hlavě ... Teď jí kamarádka dala otázku kdyby se přišel ex omluvit začla by si sním chodit ??
Víte co odpověděla ani já sama nevím Honzu miluji ale mám strach že on by si mě tak hodně namotal na prst že bych zas dělala ty stejný chyby ... I když se jí hnusný nesnášího tak strach dělá svoje .. proč se ho vlastně bojí ? to ví jen ona sama ... Jen ona ví přesně jak to v tom vztahu bylo .. Jen ona má škaredý vzpomínky .. ani ty hezký už nechce mít v hlavě protože to byl jeden velký omyl ...
Jak ona sním mohla vůbec chodit ?? tohle si pokládá hodně často když přemýšlí o minulosti ... Nežije minulostí žije přítomností ... ale prostě jí někdy tyhle otázky lítají .. Nechápe jak to že sním byla tak dlouho když jí dělal to co dělal .. Nikdo nemá ani páru co se v tom vtahu dělo ... Ano mají vinu na hádkách oba to nikdo neříká ... ale to jeho chování ... Proč vlastně ona tohle prožívá ? bude se mít dobře někdy ?? Opustí všechno to zlý a přejde jenom na to hezký ??
Kamarádka jí říká s Honzou se máš dobře nemysli na to co bylo užívej si .. Ale jak si může užívat když má z toho všeho noční můry ... jak kdyby jí pronásledoval ... Proč prostě neodejde z tý hlavy ...
Chtěla by tak moc aby už bylo všechno fajn ... tak moc se snaží ale čím víc se snaží tím těžší to je ...
Ano má se dobře ... má kluka, který jí miluje ona miluje jeho ale prostě je pořád tady to ....
Už neví co dál sice má všechno někde ale tohle jí užírá ...
Nikdo neví jak jí ... hlavně že všichni do ní nejvíce hustí ty si protivná atd.... Jen kdyby věděli ..
Jojo má ještě dlouhou cestu před sebou tak jí držte palce