.. Tak a už je zase víkend a ona toho má tolik co vám musí zdělit... skoro celý týden byla doma, protože byla "jakoby" nemocná ... Jela do školy až ve středu protože ve čtvrtek jeli do Vídně ... Byl to osudoví a přitom nejlepší den za ten týden ... Ve středu večer si dávala s kamarádkou vodárku a to ještě nevěděli co je čeká ve čtvrtek ... Nastal čtvrtek a začínal úplně normálně jako každý všední den ... Ráno vstali a šli na sraz od kud jim jel autobus ...
Ten celý den probíhalo všechno úplně normálně ... To ještě nikdo nevěděl co se ten den stane a co je čeká ...
Když už byl večer tak se scházeli jako třída na posledním místě a to u Radnice od tam tud jako celá třída vyrážela zpět k autobusu ... To pořád probíhalo dobře každý se bavil po cestě se fotilo x fotek a dělali se různý kraviny... Tak myslím že tohle asi každý zná ...
Jenže když přijel bus tak každý na sedl do autobusu .... ještě to všechno bylo fajn ... Každý se najedl po dlouhým dnu a začlo se usínat ... V autobuse nastal klid a ticho ...
Každý měl sluchátka v uších a nebo někdo spal ... Když už jsme vyjeli ven z Vídně tak to bylo pořád dobrý asi 10Km za Vídní nastalo to nejhrší co se mohlo stát ... Kdo neměl sluchátka tak slyšel jen jezdit auta a pak viděl jak se dvě auta předhání kdo je rychlejší ... Jenže v tu chvíli se to stalo ty dvě auta do nás narazili a jejich autobus se málem převrátil .. Houpal se ze strany na stranu ... Byla to jak loď ...
Kdyby se ten autobus převrátil tak si asi každý představí co by se stalo ... Polovina lidí by tu nebylo ...
Nikomu se nic nestalo byli jen lehký zranění naštěstí ...
Kdyby neměli takovího řidiče tak už tu dávno není ... Teď jí z toho bolí jen rameno jak to s němi cuklo ...
Každý v ten den byl vyklepaný ... Brečelo se tam a nikdo nevěděl co se stalo ... Když už bylo všechno vyřešený tak se to uklidnilo a vyjelo se do česka ... Ta cesta byla neskutečná ... takovou atmosféru ona nezažila dlouho ....
ale pryč už od toho ta představa je hrozná .. myslí si že každýmu nějaký ten následek v hlavě zůstal ...
Ale dneska už je sobota ... docela vydařený den měla u sebe ty nejblížší na kterých jí nejvíce záleží ...
Dneska u ní spí kamarádka, kterou má neskutečně moc ráda a nechci o ní nikdy přijít ...
Ale pořád jí v hlavě trápí jedna věc... tu věc nikdo neví .. nechce s tím nikoho zatěžovat však je přece v týhle době lepší se usmívat a říkat jak je fajn ... Kolik lidí vám v týhle době pomůže ?? jeden, dva ? nebo nikdo ?
Tahle doba jde pryč ... Nikdo už si ničeho nevšímá hlavně že se každý usmívá to je to nejdůležitější ale to že se člověk trápí to už nikdo nepozná ... S Honzou jí to teď klape a doufá že ještě dlouho bude ale jak se to říká nikdy neříkej nikdy a nikdy neříkej navždy ...
Když řekneš Miluji tě ... Říkají to lidi z lásky a nebo jen aby tu holku potěšil a on si užil ? Ona zná tolik lidí co si jen užívají .. Proč si kluci nenajdou holku a nejsou s tou jednou a milují se navzájem .. Proč kluk každý týden má jinou ? co z toho má ? Vůbec tyhle lidi nechápe však přece láska je to nejhezčí co lidi potkají ... Bez lásky si život už ani neumí představit .. Když máte kluka můžete za ním kdykoliv přijít a obejmout a říct mu co vás trápí a ten kluk tu pro vás přece má být ... Jenže tohle už spousta lidí nezná .. V tomhle světě jde jenom o to že si zapíchá a tím to vše končí... Kolik lidí má vztah jenom založený na sexu ?? proč ?? umí to někod vysvětlit ... však sex není to jediný co je v tom nejhezčí ... Však vzpomínky a společný zážitky jsou taky krásný ... a nebo jen přijít a koukat společně na film .. nebo dělat kraviny ... To je tak fajn .... Tohle zná už jen málo párů ...docela smutný story ...Když to tak je ... Teď už si lidi neumí užívat tak jako dřív .... Teď vidí jen chlast a cigarety ... Tak co je tohle za život ?? Ona osobně by takoví život nechtěla ... Ona si ráda užívá ... Každý jí říká že jsou zábavy nejlepší ... Ale ona se nepotřebuje opít aby se bavila ...
Ona to umí i bez toho ....
Tenhle svět už není co býval ....