třicátá pátá část

6 0 0
                                    

není den kdyby ona měla normální .. Každý den se porstě musí něco stát .. 
Říká si jestli vůbec někdy takoví to den nastane ale asi ne .. Teď nemá zrovna nejlepší náladu .. Má strach že je těhotná ... zapomněla si vzít antinu a další den si brala dvě ... no a pak spala s přítelem ... a má strach že se něco stane ... nechce být těhotná ale pořád ten pocit že může být ... 
Jak by to pak rodičům vysvětlila .. co by měla dělat ... jen na tohle nechce dneska ani myslet ... 
Aby na to nemyslelala tak si udělala radost ... Koupila si trencle na spaní a Honzovi dárek k narozeninám .. a to není vše ... Ještě pro něj s Kiki má další překvápko ... a doufají že se mu to bude líbit ... nemá ani tušení ... (smích) 
Jediný co ví .. že teď už se má pomerně dobře ... sice nemá nálady tak skvělý ale jediný co ví že se netrápí ... On by pro ní udělal všechno ... Toho si strašně moc cení .. 
Dneska si udělala radost ... Konečně si objednala mobil na který si dlouhý měsíce šetřila .. Akorát jediný co jí chybí tak je kryt a folie ... jenže bohužel na to teď nemá peníze aby si mohla takhle utrácet ... nejdříve na to bud mít v dubnu .. 
tak že bude muset doufat že si to nepoškrábe a že jí nespadne ... Mrzí jí to ale bohužel je to realita ... nemůže jen tak rozhazovat ... 
Prostě nejde to ... musí šetřit i na jiný na věci přece jen jsou narozky... výročí a pořád něco ... ale pořád jí těší více kupovat ostatním než sobě ... Když vidí ty úsměvy a řeknou že se jim to líbí tak je to mnohem lepší než když si kupuje něco sobě ... 
Má moc přání ale bohužel ty musí plnit pomalu protože než si na to našetří je dlouhá doba .. 
Má vypsaných strašně moc věcí a připadají jako kdyby to vůbec nemizelo jak kdyby to stálo pořád na jednom místě .., Taky máte nějaký přání který si chcete splnit ?
Ona jich má strašně moc ... Jenže není ani nějak tak čas si to plnit ... kdyby měla práci dobře placenou přece jen je to o něčem jiném ... bohužel to tak není ...

Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat