... Bylo jí sním strašně dobře ... přece to bylo jen něco nového ... ještě než spolu začli chodit oni tak už dávno spolu začli chodit Michal ze Sárou .. Přeje jim to ... Jsou krásný ...až na to že se strašně hádají ... ale každá hádka má nějaký pozitivum ...Mají se rádi a to je hlavní... né rádi oni se milují... No není to nádherný ??
Jenže i když chodila s Honzou tak na ní padali ty zlé dny ... Její ex... jí začel nadávat jaká je p*** a d**** že roztáhne nohy každému ... Je možný že takoví člověk jí vůbec miloval ?? to snad ani nejde... Ona padala do psychyckých stavů ve škole se neskutečně moc zhoršila ..
Začli jí napadat zlý myšlenky ... Nevěděla co má dělat však i ona ho milovala ... Přemýšlelala nad tím jak celou tu bolest má ukončit ... Přepráškovaní ? to by bylo moc těžký pořád jí mohli vypumpovat žaludek ... Skončit s okna ? přece jen by mohla dopadnout tak že by přežila .... V hlavě jí lítala jen jedna myšlenka a to že se podřeže ... Neměla na to tu sílu si ublížit ... na to se má moc ráda... ale enchtěla tu žít ... nesnáší tenhle život ... Pořád jí hraje v hlavě jak jí ten člověk mohl vůbec milovat ... Však to nejde nebo se snad mílí ? Chtěla na něj zapomenout ale myšlenky a vzpomínky jí to vůbec ale vůbec neumožňovali ....
Když začla chodit s Honzou ... cítila se jinak jenže pořád tam byli ty večeri kdy sama ležela v posteli a přemýšlení bylo větší než myslet na někoho jiného .. začel den kdy se chtěla neskutečně moc opít ...
Přece má tak super Bráchu (Michal), který jí v tom pomůže .. Napadlo jí že by u ní spala Sára a Michal by tam byl do večera a pak by odešel ... Když ten den jela s Mamčou nakupovat tak nakoupila víno a pak už to jen jelo ... Pila...Pila..Pila...a Pila... až to dopadlo jak to dopadlo ... Byla tak moc opilá že si vůbec nic nepamatuje ...
Ten den Michal volal Honzovi aby přišel ... Honza přišel jak nejrychleji to šlo ...
Je to krásný pocit když za ní přišel člověk na který jí záleželo ... Byla ráda za každou vteřinu s ním .. Jenže začli jí běhat myšlenky v hlavě ... Milujeho ? Dokáže se vůbec zamilovat ? co když ho jen tahá za nos ... Ten den než bylo opilá tka to napsala ... jenže měla takoví depky že nevěděla ani co píše litovala toho .. ale časem si uvědomovala co vůbec dělá ... Však ani neív co chce a už chodí s jiným klukem ... je to normální ?? rozhodla se to ukončit ... dřív než bude pozdě ... nechtěla aby se trápili oba dva ... Je lepší mu to vysvětlit hned než až by bylo moc pozdě ... I když jí je s ním dobře tak prostě to nešlo ... a nejde to ... Prvně si chce určit co vůbec chce .. chce se ze všeho dostat, protože se každý den trápí a není dobrý tahat jinýho člověka za nos ... Je to hnusný ... a ona si uvědomila cp dělá ...
Ještě tu má jednoho kamaráda a to je Davča ... Je to její kamarád na život a na smrt .. Kdyby tu nebyl on a Sára tak tu asi už není ... byla by někdy pryč ... On jí neskutečně moc pomohl doplňovali si síly navzájem .. On je ten nejlepší človíček už se znají strašně dlouho tak že ví že jí Davča nikdy nezklame ... S Davčou si psala skoro každý den a každý den mu psala jak jí je špatně ... Ona nevěděla co dělat a on jí pomáhal ... Za to mu je neskutečně moc vděčná .. Nebýt on ona už život nemá ... odešla by pryč a nechala by tady všechny okolo sebe ... za to mu moc děkuje ...