... koenčně se má fajn ... Konečně ho má u sebe ... Ani nevíte jak moc ho miluje ...
Ale má obavy ... neví co s tím dělat ale poslední dobou nemá vůbec chuť k jídlu ... nic nechce jíst ... prostě jenom pije vodu ... občas si dá nějakou zeleninu nebo ovoce ... Za den toho moc nesní třeba jenom jeden rohlík ... Neví co s tím má dělat ... připadá si tlustá a tak nechce jíst ... občas si zacvičí .. ale prostě neví co ze se bou dělat .... poslední dobou se nepoznává ... má strašný depresi ... né že jí deptá škola a hlavně určitý učitel... ale taky je tu druhá věc ... ale tu jsem psát nebude ...
Je ráda za svůj život momentálně teď protože má toho nejlepší ho kluka na světě ... nikomu ho nedá ... je jenom její ..
Když vidí ty silnější osoby řekne si přece taky takhle nemohu vypadat ... však nemohu jít ani do plavek ...
Není spokojená ze svojí postavou a to neříká nic celkově o vzhledu jak vypadá .. když se podívá na ty top lidi .... Jak jsou úžasný a ona proti nim je totální nula ... Měla určitý sny ... ale ty se splnit prostě nedají ... nevypadá tak jak bych chtěla ... ale co život jde dál ... bohužel každý nemůže mít všechno co chce ... to by pak ani nešlo ...
Ale teď už vám bude vyprávět jak se stalo všechno co se dělo ...
Všechno se stalo že se rozešli .... ona si myslelal že je na dně že už nikoho nechce ... chtěla jenom jeho ... On mezi tím zkoušel zapomenout jako ona ... ale ona to nedokázala a on ?? taky ne ... prostě oni k sobě patří nebo aspoň ona si to myslí ... ale v každým městě existuje určitá svině (omlouvám se za sprosté výrazi) která neumí počítat do dvou ... byli spolu venku ... nebude jí jmenovat to se nedělá ...
A on ?? si v tu chvíli uvědomil co vlastně udělal ... chtěl si sní promluvit a taky to se stalo ... všechno jí řekl a ona si chtěla hrát na takovou tu drsňačku co neodpustí jen tak ...ale bohužel nešlo to ... když ho viděla ... myslela se že se zblázní ... chtěla ho obejmout ... skočit mu kolem krku ... dát mu pusu ... ale nešlo to ... nemohla bylo to tak těžký ..
Jenže ta nejmenová osoba pokračuje dál ... dozvěděla se že jsou zase spolu ... Ona ho chtěla a asi i chce ... rozhodla se dělat peklo ... Píše mu pořád a pořád ... Žárlí na ní ... bojí se že ho ztratí ... že mu něco nakecá ... ten strach je tak silný ... každým dnem se obává co udělá .. nebo co vymslí... chce sním jít ven atd... sice on to odmítl ale pořád tam má tu nejisototu ... neříká že mu nevěří to né .. ona mu věří nesktečně moc ... je to jak kdyby se chodila spovídat za ním ...
jenže je tu další část toho co se odehrálo jak šel týden tak její "sestra" jí zradila ... vykecala vše co se mohlo ... ale ještě že ona má tak skvělí kamarádky jako je týnka a janča ... všechno nejmenovanému klukovi vysvětli jak to bylo ... všechno hodila na nás ... tak že ona z toho vyšla vlastně úplně nevyně ... chová se takhle pravá kamarádka ?? Ne !! už jí nemůže věřit ... všechno posrala ... její kluk už to vidí taky .. ví co je zač ... Lituji janču ...protože ona to vše musí trpět ... vidí to co se děje ... ale nemůže říct ani slovo ... tak moc by jí pomohla ale nejde to ... neví jak