už jste se někdy nad sebou zamysleli co vůbec jste ?? ona? ano ... zjistila že je člověk, holka, milující člověk, kamarádká, komunikativní, náladová, citlivá, bojovnicem, strašpitel, posluchačná atd... zkuste se někdy zamyslet co jste ... ona přišla na hodně věcí a taky si jich hodně uvědomila ... to jak dřív byla špatná že si nechale vše líbit ... Ona je teď ráda že se ze všeho dostala ... že už si nenechá ale vůbec nic líbit .... možná to je dobře možná špatně ale má se tak o mnohem lépe .... je jí dobře ... už jí nic nechybí ... teď si vymyslela docela dobrý nápad jak si předělá pokoj a jak to tam bude mít o tom dnu vám bude vyprávět až se to celý odehraje ... ale pryč už od toho ... máme pondělí a je zase škola ještě že jede ve čtvrtek domů ... už teď se těší ... ve škole to byla hrůza ... celý den jí duní hlava a bolí žaludek ... není ve svý kůži .... kdyby to bylo jen jednou ... ale ono je to každý den ... každý den jí bolí hlava a žaludek .... jenže nechce jít k doktorům protože moc dobře ví že by si jí tam nechali ... ona nechce býýt v nemocnici už ne jen to ne ... radši se naučí s touhle bolestí žít než aby někde ležela a každý kolem ní lítal .... ona tohle nechce ... ano asi už to zašlo tak daleko že by tu pomoc potřebovala a to ona si nechce připustit .... její každý den špatně ale radši se bude tvářit jako že se nic neděje než aby na sobě dávala to jak jí je špatně ... spousta lidí to už na ní poznává ... ale ona radši dělá jakoby nic .... však v tomhle světě je to nejelpší .... jak někomu řeknete co vás trápí už si stěžujete ... tak proč někomu říkat co vás bolí nebo tak ... radši si to nechá pro sebe .... a bude doufat že to všechno přejde ...