... Myslela si že už je všechno pryč ... Že všechna ta bolest odešla ... Ale stačí jedna minuta a všecno je zpět ... Už nikomu nechce věřit ... Komu věřila tak jí zradil ... Je to vůbec možný ?.. Chtěla se ze všeho dostat a najednou je to zpět .. Proč ? jeden text a je to zase zpět ... Vlastní Bro (Michal) jí vrazil kudlu do zad ... Tohle se děje jenom jí .... Všechno začelo tak že jí někdo spamoval na asku .. byla chyba na to vůbec odpovídat .. ale udělala to a teď toho lituje ... Začli to všichni moc řešit ... a michal začel psát ex ... a ona ho prosila ať mu nepíše ... prosila ho a on jí lhal ... proč se sakra nastarají o svůj život a o to jaký to má on ve vztahu ... Ztráta kamaráda ... zlobí se na něj .. nenávidí ho za to co udělal... Neměl mu psát ... byla to chyba ... On neposlechl ... dělá jak se změnil ale pořád je stejný ... Věřila mu a on si to podělal ... Furt se stará o to co nemá ... měl by se zaměřit na to co má on ,... a né na to co kdo má ... Jak mu mohl psát ? nechápe to ... zase na ní po tom všem přišlo to co ona nechtěla ... myslela si že je z nejhoršího venku ... ale chyba zase má všechno před očima ... Ta bolest je vetší jak nějaká nemoc ... Nikdo nemá ani kapku tušení jak ona prožívá život ... Nikdo neví jaký je každý měsíc jezdit na vyšetření ... Ani páru o tom nemají ... To co protpěli její rodiče ... To jak se oní báli .. To jak ona to má v životě .. Tohle nikdo neví .. a ještě do toho on ... její brácha jí podrazil nohy .. Nikdo neví jak je ta bolest veliká .. Všichni chcou pomoc ... Ale oni neví co je tohle za život .. Každý má tu krásnou pohádku ..
Ale ona musí bojovat za každou vteřinu, minutu, den ... Nikdy neví kdy co příjde ... Ale každý si hraje na velký kamarádi a dělají jak moc to chápu .... Nikdo tohle nepochopí dokud to nezažijí .. Musela skončit se sportem, který pro ní byl život ... Druhá její rodina .. Jenže všichni se tváří jak to bude v pohodě ...
Teď do toho všechno přišlo ... Rozchod .. a Michal to celý pos*** ... všechno celý naše kamarádství ..
A je mu ? to je jedno .. On lhal vlastní kamarádce a kamarádovi .. Snad kamarádi si mají říkat všechno ..
ale on radši bude lhát a dělat zní tu největší kravku .. Proč si teda hraje na kamaráda ? ... Tohle už nikdy nepochopí ... Každý věděl že málo důvěřu je lidem a on to zkazil .. Chtěla odejít ze života ... Už tady není nikdo komu by věřila .. Každý jí jen podrazí nohy .. Tak proč by tu vůbec měla být ? Však by už to bylo jedno .. chce pryč ... Nesnáší tenhle svět ... Přestane chodit ven .. Nikomu už nevěří ..ani těm kdo jí nikdy nepodrazil .. chce všechny odříznout ... Každý člověk myslí sám na sebe ..