čtyřicátá sedmá část

21 0 0
                                    

taky se vám někdy stává že jen tak sedíte posloucháte písničky a máte totálně vypnutou hlavu ??? ... tak to ona má strašně často ... prostě jen ten pocit mít zapnutý písničky a chatovat s kamarády ... ona tohle má neskutečně ráda ... pořád ví že nějaký kamarády má ... a že jich nemá málo ... miluje Jihlavu ... miluje ty lidi ... i když jí občas štvou nebo se nepohodnou ... pořád je to Jihlava a hlavně to jsou pořád kamarádi ... ty jo tam kde bydlí už není skoro nic ... hnus, strach, boj .... 
proč se to tam sakra děje ??? Musí se všichni štvát do někoho jiného ?? proč se nestarají o sebe ?? ... však mají dost důležitý svůj život tak proč řeší ostatní ?? .... 
Každý ho je věc jak se chová co dělá ... jeho volba ... jeho život .... přemýšlí ... ale neví nad čím ... žádný myšlenky ... co se to děje ??, připadá jí jak kdyby neměla pod sebou žádnou ale vůbec žádnou kontrolu ... neví co to je ... tenhle pocit ještě neměla ... je to tím že neví co ze se bou má dělat ? ... nebo je to tím že je prostě den na nic ??
... Vlastně ani neví proč tohle píše .... aby se vypovídala ... nebo aby všem sdělovala svůj život .... její zážitky ... aby každý věděl že když si říká že má těžký život že může být ještě těžší .... 
Nikdo by si neměl stěžovat na svůj život ... protože jsou na tom lidi i hůř ... Bojují za každou vteřinu svého života .... sekundu ..... minutu .... hodinu .... měsíc..... rok.... aby mohli být stále tu s námi ... tohle těžký život né ten ... co se trápí nad tím když se s ním rozejde kluk nebo s ním holka .... ano je to bolest ... i ona ten pocit zná a ví jaký to je se trápit ve vztahu nebo bojovat za to aby někoho neztratila a byl pořád u ní ... ale bohužel zná i ten pocit lítat po doktorech a čekat co jí řeknou ... 
Ale někdy nepozanala ten pocit co mají nemocný lidé .... a proto už se rozhodla že už si nebude stěžovat jaký má život ... i když je to těžký ... asi je nejlepší všechno dusit v sobě ... jen tak smát se a dělat že vás nic netrápí ... prostě jít a smát se .... aspoň se vás nikdo nebude ptát co se děje .... nejhorší je vysvětlit někomu co se vůbec děje ... co vám vůbec je ... polovina lidí to stejně nepochopí nebo vás poníží ještě víc ... tak proč se otravovat něčím když těm lidem je to jedno ... všechno je v nás ... jak to kdo vezme .... 

Love,pain, the loss of and loveKde žijí příběhy. Začni objevovat