.. A je to tady ... Zas den kdy musela odjet a rozloučit se sním .. Neuvidí se celý týden .. ano někdo si řekne všek je to jen 5 dní ... ale pro ní to je jak celý život ... Zvykla si teď na něj tak moc že se těší až pojedeme domů ... Však on byl pro ní opora když se neměla dobře ... On byl tu celou dobu tu pro ní .. i když si se za tu dobu pohádali tak že málem spolu už nebyli ... Ale zvládli to .. a pořád jsou spolu a bojují o jejich vztah ... Jenže teď je pryč a musí si sním jen psát ... nikdo nebude tu pro ní aby jen tak někdo obejmul ze zadu ... jen tak někdo dal pusu na čelo ... Jen tak pusu ... není tu nikdo kdo by jí řekl miluji tě ....
Ano někdo by řekl může být ráda že si vůbec píšete ... někdo to má horší .., to ano ... ona to nikomu nebere ... jsou horší případy než mají oni dva ... ale to že si jen píšou a nemůžou být spolu jí neskutečně moc užírá ... Takoví to když ani nevíš co tam přes ten týden dělá ...
ale věří mu ... dokonce mnohem více než ostatním .. nemůže teda říct že by třeba nevěřila Sáře ... protože Sáru zná mnohem déle a ona ví oní úplně vše ... A když už jsme u Sáry tak dneska se pohádali ... Bude to dobrý ... oni se vždycky takhle pohádají a pak to bude fajn .. Každý jednou vybouchne ...
Víte co je nejhorší ? že zítra je škola ... den kdy se musíte vrátit do reality a začít se učit a hlavně zapojit mozek ... Aby jste věděli vůbec se jí nechce ... Nechce jít zase do toho blázince ... Škola : kde se všichni jen hádají ... učitelé po vás chtějí ten nejlepší výkon ... předvádět všechno co je ve vašich silách ...
Ona chodí ráda do školy ... Má tam strašně super kamarádky ... s kterýma neskutečně dobře vychází .. bez nich by ta třída byla taková prázdná a nudná .... prostě nebylo by to ono ...
Ale pořád je tu těch 5 dní co se chodí do školy 5 dní musí čekat na ten den kdy pojede za ním a konečeně jí obejme člověk co jí miluje ... co by nedal dopustit aby se jí něco stalo ...
I přesto jí lítají někdy blbé myšlenky v hlavě ... jako to že není pro něj dost dobrá holka .,... že on má na lepší ... že potřebuje holku která se sním vyspí prostě po pár měsících atd...
Lituje toho jaká je ... že je taková uzavřená a bojí se každý věci ve vztahu ... jenže bohužel to bude nějakou tu dobu trvat než se všechno vrátí do normálu ... Prostě už není tak důvěřivá jak byla .. hlavně ve vztahu .. bojí se cokoliv udělat aby nebyla ta nejhorší co všechno ničí .. není taková svá .. je pořád smutná ... pořád se jí točí jedna událost dokola ... a to z ex kde snad v tom vztahu zažila to nejhorší ... a to ona si zrovna myslela že ona tohle neprožije .. ale bohužel .. a tahle událost jí líta pořád a pořád dokola v hlavě a má strach že se to stane i v tomhle vztahu ... Sice on je jinačí rozhodně lepší .. ale nikdy nevíte co se stane .. a ona už si toho protrpěla hodně ... a nechce zažít tu samou pohádku ... chce jinačí vztah .. takoví kde se nebudou pořád válet doma ... chce chodit na procházky ... chce se bavit ... chce si užívat ... prostě né se válet ... třeba celý hodiny si propovídat nebo prostě jen tak v klidu ležet a podívat se na jeden prostě jeden blbí film ...
Chce toho tolik ??