Malangnya tekaan korang semua salah😔 pftt—
okay enjoy bebeh BOOKWAN-"KWON SOONYOUNG DAN LEE SEOKMIN! BERHENTI BERMAIN!"
"LEE CHAN MANA LEE CHAN! AMBOI AKU SURUH PASANG BANNER DIA MENGHILANG PULAK!!"
"YAH! MINGHAO JANGAN MAIN TEPUNG! MINGYU NANTI TAK CUKUP TEPUNG NAK BUAT KEK!"
"ASTAGA DUA MANUSIA TU! BERKEPIT LAGI TADI! JUN KAU PASANG BELON SANA! SHUA KAU TOLONG AKU KEMAS SINI! TAKLEH BERPISAH LANGSUNG DUA EKOR NI!"
"LEE JIHOON! KAU JANGAN NAK LARI! AKU SURUH KAU ALIHKAN MEJA KAN! JEON WONWOO PUN! TOLONG WOOZI SANA!"
"YAH LAJSJAJAHK-"
Seungcheol mengusap belakang Jeonghan yang lagi tadi menjerit tak sudah.
"Sabar Han. Kau ni tak sakit ke anak tekak tu?"
"TULATU! SIBUK JE NAK KACAU AKU DENGAN SHUA!"
Jeonghan menjeling Junhui yang tiba-tiba menyampuk. Ni kalau ada yang masa parti makan kasut, Junhui orang pertama yang dia bagi.
"Mana tak menjerit. Kita nak sambut birthday Seungkwan kot. Hish!" rengus Jeonghan lalu kembali membersihkan kawasan living room mereka.
Dia menyerahkan satu lagi vakum yang dibawanya kepada Joshua yang baru menghampirinya.
"Pergi vakum kawasan sana. Aku kawasan sini," arah Jeonghan.
Joshua hanya menurut namun tak lupa memberi sedikit rungutan. Dia menghampiri Seungcheol yang menggeleng kan kepala mendengar bebelan Jeonghan.
"Period ke apa Han tu? Grumpy semacam," bisik Joshua kepada Seungcheol sebelum sambung melakukan tugasnya.
"Kau jangan memacam Shua. Karang dia dengar, dikelarnya kau. Bahaya~" balas Seungcheol.
Kedua mereka kemudiannya tergelak. Memang jadi kebiasaan Seungcheol dan Joshua mengumpat Jeonghan di belakang jejaka itu. Ingat tak masa diorang bincang strategi nak lawan Carlen Mafia tu. Haa samalah tu.
"CHOI SEUNGCHEOL DAN JOSHUA HONG! CEPAT BUAT KERJA SANA!"
Mereka berdua tersentak saat nama penuh mereka disebut Jeonghan. Segera kedua jejaka 95 liners itu melakukan tugas masing-masing.
Sedang mereka mengemas dengan penuh sambil lewa, telefon Jeonghan yang tiba-tiba berbunyi menarik perhatian semua.
Mana taknya, lagu Dag Dig Dug didalam dada bergema dari telefonnya. Astaga Han, taubatlah nak.
Jeonghan yang menyedari deringan telefonnya segera mengangkat. Mengabaikan pandangan mengejek dari Seventeen yang lain dengan wajah memerah.
"Y -Yubuseyo?"
YOU ARE READING
Imposibble Secret •S.VT•
Fantasy[COMPLETE] 🏆King Of Fantasy | BRILLANTE AWARD 2021 🥈Top 2 The Great Fanfiction | THE DIAMOND AWARD 2021 🥈Top 2 Diamante Best Fantasy | DIAMANTE AWARD 2021 . Lee Chan , seorang jejaka yang terpilih menjadi ahli terakhir Seventeen . Kehadiran dia...