"Choi Seungcheol!! Bangunlahh eish, dia nie susah betullah nak bangun pagi" suara Jeonghan bergema di pendengaran Seungcheol.
"Shuaa, kejut lah mamat nie. Penat aku hari-hari kejut dia" Seungcheol tersenyum dalam diam mendengar rungutan Jeonghan.
"Seungcheol, bangunlaa. Kau nie tak baik tau. Dahlah leader, pastu bangun lambat. Eish" kedengaran suara Joshua merungut pula sambil terasa badannya digoncang ganas.
Seungcheol hanya mengendahkan dua roomatesnya. Dia sebenarnya dah lama segar dan sedar, cuma mahu bergedik-gedik dengan dua roomatesnya. Pagi-pagi tak dengar dua bebelan rakannya tak sah.
"Shua, aku ada rancangan"Seungcheol berkerut apabila senyap menguasai sebelum terasa dua roomatesnya mendekati katilnya.
"BWAHAHAHAHA STOPP JEONGHAN AHHAHAHAHA JOSHUA ANDWAEE" mengelitis Seungcheol di atas katil apabila digeletek oleh Jeonghan dan Joshua.
"Haa rasakan, nak sangat kan bangun lambat. Shuaa, lagi Shua" Jeonghan tergelak evil.
Joshua hanya menurut arahan Jeonghan. Dia tersenyum ceria melihat Seungcheol tergelak menahan geli dan Jeonghan gelak evil.
"BWAHAHAA STOP OKAY HAHAHH YEYE AKU BANGUNN ANDWAEEHAHAHA JANGANNLAHH" Seungcheol menarik kedua roomatesnya jatuh ke atas katil bagi mengelakkan dirinya diganggu lagi.
"Eish, aku dah bangun okay. Korang tu haa bangun lambat sangat sampai tak perasan aku dah mandi" Seuncheol mempoutkan bibirnya dan mendapat pandangan tak percaya dari dua jejaka 95 liners itu.
"Hek eleh ye latu. Membongak je kau" Jeonghan menidakkan kata-kata Seungcheol.
"Eh tak percaya, haa nah bau mulut aku" Seungcheol menghembuskan nafasnya ke muka Jeonghan dan Joshua membuatkan devil twin itu menutup hidung.
"Busuklah Cheol ee" Joshua merungut walaupun sebenarnya bau mint dan strawberry menguasai hidungnya.
"Tipu tipu"
Ketiga-tiga jejaka itu tergelak bersama. Mereka bertiga memandang syiling yang terukir cantik. Fikiran mereka menerawang,
"Hannie, Shua?"
"Hm?" kedua jejaka yang dipanggil Seungcheol membalas serentak.
"Tak sangka kan dulu kita bertiga je members. Sekarang dah makin ramai dah jadi members kita, family kita. Aku tak sangka masa cepat sangat berlalu"
Ayat Seungcheol menarik perhatian dua jejaka itu. Mereka memandang Seungcheol yang berbaring di antara mereka yang setia memandang syiling.
"Kan, dulu kita bertiga je susah senang bersama. Sekarang, dah ada sepuluh orang dengan kita. Aku tak tipu Cheol, aku bahagia dengan family aku sekarang" Seungcheol dan Joshua tersenyum mendengar kata-kata Jeonghan.
"Cheol, thank you" dua jejaka di sebelah kanan nya memandang Joshua saat dia tiba-tiba berkata begitu.
Seungcheol bangun dari pembaringannya dan memusingkan badan memandang dua jejaka itu polos. Joshua dan Jeonghan turut bangun dan duduk menghadap antara satu sama lain.
"For what? Aku tak buat apa-apa pun"Seungcheol menyoal pelik.
Joshua tersenyum kecil lalu membalas,
"Sebab bawak diorang datang sini. Sebab kenalkan aku dengan diorang. Sebab kenalkan aku erti persahabatan yang sebenar. You deserve your tittle, Cheol"
Seungcheol terpaku mendengar kata-kata Joshua. Dia menggeleng perlahan sebelum menunduk,
"I don't deserve it, Shua. I am weakest leader actually. Aku tak mampu dan aku tak layak Shua. Kalau bukan sebab korang, I don't know who am I."
YOU ARE READING
Imposibble Secret •S.VT•
Fantasy[COMPLETE] 🏆King Of Fantasy | BRILLANTE AWARD 2021 🥈Top 2 The Great Fanfiction | THE DIAMOND AWARD 2021 🥈Top 2 Diamante Best Fantasy | DIAMANTE AWARD 2021 . Lee Chan , seorang jejaka yang terpilih menjadi ahli terakhir Seventeen . Kehadiran dia...