~CAN'DAN~
yangın çıktıktan sonra ilknur'un ortalıkta olmamasından onun yaptığını anlamıştım. İlk defa böyle bir olay olmuştu. Zaten ilknur 'un dila ' yı sevmediği apaçık ortadaydı.
Hastahaneden çıktıktan sonra arabaya atlayıp ilknur ' un evine sürdüm. Onla küçüklükten beri tanışıyordum. Bir sorun vardı ki o beni sevsede ben ona hiç sevgili gözü olarak bakmamamıştım. Hiç bir kıza öyle bakmamıştım. Taki biryere kadar.
Kapıyı nazikçe çaldım. Sinirimi ilknur ' a saklıyordum. Canımı çok fazla yakmıştı.
Kapıyı açınca beni gördüğünde gözlerini büyültüp bana baktı ardından kapıyı kapatmak istedi ama ayağımı araya koydum.
" gel buraya konuşacağız. " hala direniyordu. İstess se mşimdi kapıyı tüm gücümle itip onun yerle öpüşmesini izleyebilirdim.
" sana gel dedim. " bunu bağırarak demiştim. Tabi oda irkip kapıdan uzaklaşmıştı. Babası ve anne evdeydi ama umrumda değildi. Her ne kadar sinirli değilim görünümü vermek istemesemde öyleydim. Heran patlayabilirdim.
Kapıyı açtım ve onu kolundan tutup dışarı sürükledim. " neden böyle malca birşey yaptın ilknur söyle. "
Kafası yere bakıyordu ve konuşmuyordu. Bu benim daha çok sinirlenmeme sebep oluyodu.
" bana cevap ver ilknur. "
" bana tokat atmıştı. " dedi ağlamaklı bir sesle. Her ne kadar böyle olsa bile yarın yine aynı kişi olacaktı. Tanıyordum onu. O dila gibi değildi. İyi değildi. İnsanları düşünmeyen bencilin tekiydi ilknur.
" hak etmiştin. Ona sürtük dedin. " gözlerimi kapayıp sakinleşmeye çalıştım. " tokat atsa bile onu öldürmen gerekmiyor. Bu hakkı sana kim verdi söylesene. "
" beni hiç anlamıyorsun can. Seni seviyorum diyorum. Onu her senin yanında gördüğümde nasıl canım yanıyor biliyor musun ? Beni sevsen olmazmı ?"
" saçmalıyorsun. "
" neden o? Neden. " bu soruyu bende çözemiyordum. Neden o? Bana karşı geldiği için mi onu seviyordum? Yoksa güzelliği için mi? Yoksa çevremdeki tek iyi insan olduğu için mi?
" bana bak ilknur eğer dila ' ya birdaha karışırsan konuşmakla kalmam duydun mu beni? " arkamı dönüp gidecekken o kalbime bıçak saplanmış gibi acıtan şeyi söyledi.
" afkan onu seviyor dilada onu. Onunla asla birlikte olamayacaksın. "
Ona döndüm ve yüzme güzel bir gülümseme koydum. " her ne olursa olsun dila benimle olacak. Herşeyi göze alacağım. "
Arabama doğru ilerlerken kollarımı açıp bağırdım.
" dila benim olacak. Bemim kızım olacak afkan'ın değil..! "
~DİLA'DAN~
Sabah iğrenç alarmımın çalmasıyla gözlerimi araladım. Çişimin gelmesinden iyidir deyip yataktan kalktım.
Üniformamı giyip çantamı hazırladım. Emektar olan düzleştiricimide fişe takıp düzgün bir şekilde saçlarımı düzleştirdim. Beremide kafama geçirip evden çıktım.
Sınıfa girdiğimde etrafı taradım. Yine ve yine afkan yoktu. Eda yine telefonuyla uğraşıyordu. Nerdeyse telefonun içine girecekti.
Can ' la gözlerimiz kesişince bama göz kırpıp gülümsedi. Bende ona gülümseyerek karşılık verdim. Buseferlik eda ' nın Yanına oturdum.
" naber telefon eda. "
" one lan telefon eda da ne? "
" artık ismin bu ." bana göz devirip yine telefonuna döndü.
-
Ders matematikti ve yetmiş yaşındaki kadın giriyor. Sen neden matematik hocası oluyorsun ki? Git örgü felan ör.
Afkan ' da dersin ortasında sınıfa dalıp içeriye girmişti. Bunda şaşırdığım hocanın hiç birşey dememesiydi.
Birde bana neden eda ' nın yanında oturuyorsun diye kızmıştı.
Kapı tıklatılınca hoca gir dedi. İçeriye müdür ve yanında iki tane öğrenciyle içeri girdi. Bir kız bir erkekti. Kız sarışın güzel bir kızdı. Kıskanılacak dereceden. Erkek ise esmer ve yakışıklıydı.
" merhaba çocuklar. Bunlar rusyadan gelen misafirlerimiz cameron ve julie. Birgün kalacaklar onlarla iyi geçinin. " dedi ve omuzlarını sıvadı. Türkiyeden olmadıkları yüzlerinden belliydi zaten.
Hoca boş yere geçin deyince içime birşeyler oturdu. İki tane boş yer vardı. Biri arka sırada bir yer diğeri ise afkan ' ın yanı yani benim yerim.
Sorun ise şuanda gavur kızın benim sırama doğru ilerlemesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİRDEK.
ChickLit" çekirdek gibisin ; insan senle bir kere tanışınca daha bırakamıyor. " babasının dayak atıp akşamları evden kovmasından dolayı dila iki erkek ile tanışır. yeni geldiği şehirde yeni okulunda bu iki erkekle tekrar görüşür hatta aynı sınıftalar ! kapa...