Arabanın durmasıyla geldiğimiz yere baktım ama burası?
Tıpkı zenginlerin ki gibi bir yerdi. Havuzlu bir villa.
Gerçekten anlayamıyordum liseye giden ve devlet lisesine giden birinin nasıl olurda böyle bir yerde parti verebilir?Afkan ' a baktığımda oda bana bakıyordu inmemi bekliyordu
" burası? " dediğimde söyliyeceğim sorunun farkına varmış olacakki cevabını hemen verdi.
" lisedeki hemen hemen herkes zengin. Neden devlet lisesinde olduğumuzu bende bilmiyorum aslında benim ailemde zenginde... Herneyse artık gidelim " dedi ve ardından arabadan çıktı. Bende hemen ardından arabadan çıktım ve ona yetiştim. Muhtemelen herkes içerideydi ki bu müzik sesindende belli oluyordu.
İçeriye girdiğimde birsürü kızlı erkekli grup oluşturmuş, hem konuşuyor hem dans ediyorlardı.
Afkan elini belime koyunca ona kısa bir bakış atıp izin verdim birşey yapmıyordu ki sonuçta.
Yavaşça kalabalığa karıştığımızda önümde ağzı açık canı gördüm oda normal giyinmişti.
" s-sen çok güzel olmuşsun dila " kekeledimi o?
" teşekkürler can " dedim ve nazikçe gülümsedim. O ise hala hayranlıkla bana bakıyordu.
Afkan beni çekiştirip iki tane erkeğin olduğu yere getirdi. Bunlar okulda hep takıldığı arkadaşlarıydı" gel seni arkadaşlarımla tanıştırayım. " dedi .
Karşılarına geçtiğimizde ikiside bir bana birde afkan ' a bakıp içtikleri tekilayı püskürttüler. Ben ne olduğuna anlamak için afkan ' a baktığımda o onlara kaşları çatılmış bakıyordu.İçlerinden biri ağzını elinin tersiyle sildi ve diğer elini bana uzattı.
" pardon " dedi ve afkan ' kısa bir bakış atıp tekrar devam etti. " onun yanında ilk defa bir kız görüyoruzda... Herneyse adım yağız ve buda yusuf " dedi diğer yanındakini göstererek uzattığı elini tutarak " bende dila memnun oldum " dedim.
İkiside yakışıklıydı. Yağız çok sıcakkanlıydı ama yusuf öyle değildi. Ve sürekli gözleri arsızca bendeydi. Bundan rahatsız oluyordum.
" afkan için önemli olmalısın seni bizimle tanıştırdığına göre " dedi yağız ve tekilasından bir yudum aldı. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Afkanda sesini çıkarmıyordu zaten.
" ben hemen geliyorum bir yere ayrılma " dedi afkan ve yanımızdan uzaklaştı. Bu tavırları sinirimi bozuyordu dengesizin tekiydi.
" ah lanet olsun şurdaki kız beni kesiyor gidip bir merhaba diyeyim" deyip yağızda yanımızdan ayrıldı. İşte şimdi yusufla tek başıma kalmıştım. Hala gözleri üzerimdeydi. Ona bakmak istemiyordum eper bakarsam ' ne bakıyorsun karşında ayı mı var? ' diye bağırabilirdim.
" neden bana bakmıyorsun " deyince kafamı ona çevirdim.
" niye bakayım ki" dediğimde elindeki bardağı hızla masaya koyup kolumdan tuttu ve beni çekiştirmeye başladı.
" hey ne yapıyorsun bırakır mısın beni? " koluna vuruyordum ama hiç bir işe yaramıyordu.
Beni evden çıkardı ve villa ' nın arkasına götürdü ve kolumu bıraktı.
" neden beni buraya getirdin? " dedim ve kolumu ovuşturmaya başladım sıkmışrı hayvan.
Bana yaklaştı ve balık sırtı olan saçlarımdan çıkan iki üç teli kulağımın arkasına götürdü. " çok güzelsin dila çok" dedi ve gözlerini kapattı. Sarhoştu koku burnumu yakıyodu.
"sen sarhoşsun yusuf çekil önümden " dedim ve onu ittirdim ama milim kıpırdamamıştı bile.
" adımı söylemen bile beni ne kadar etkilediğini anlatamam. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİRDEK.
ChickLit" çekirdek gibisin ; insan senle bir kere tanışınca daha bırakamıyor. " babasının dayak atıp akşamları evden kovmasından dolayı dila iki erkek ile tanışır. yeni geldiği şehirde yeni okulunda bu iki erkekle tekrar görüşür hatta aynı sınıftalar ! kapa...