Bölüm 37

55 3 0
                                    

Eve geldikten sonra çantamı fotmentoya fırlattım. Üniformamıda çıkarıp yatağıma uzandım.  Aklıma bugün ki olaylar gelince yüzümü buruşturdum.Can ' ın yaptığı beni çok üzmüştü. Sonuçta arkadaşım dediğim kişilerdendi.

Orada afkan ile konuştuktan sonra beni eve bıraktı.

Buarada hiç babam ve dayım aramıyolardı. Cidden hiçmi düşünmüyorlar ? Hadi dayımı anladım yurt dışındada,  babam?

Telefonumu alıp babamı aradım. Çalıyor ama meşgule atıyordu. Belki bir işi vardır diyerek bir kez daha aramadım.

Zil çalınca yatağımdan kalkamadım. En sevmediğim şeylerden birtaneside, yataktayken birşeyleri unutmam yada zilin çalması,  yada koltukta uzanırken  kumanda falanın uzakta kalması.

Biara on beş dakika bal reklamı izlemiştim,  sırf kumanda uzakta diye.

Israrla çalınınca oflayıp yataktan kalktım. kapıyı açtığımda bir çift kızarık göz ile karşı karşıya geldim.

"eda senin bu halin ne? "

Beni takmadan içeri girdi ve kendini koltuğa attı. Onu bu hale getiren neyse öğrenmek istiyordum.

" eda söyleyecek misin?  Ayrıca sen ne zamandır neden yanıma gelmiyorsun? "

Hızla ayağa kalktı ve delice gülümsedi. " acaba neden?  Hiç farkettinmi ki bu eda nerede diye?  Sen bencilin tekisin dila. Sadece kendini düşünüyorsun. "

Gözlerim dolarken gerçekten böyle bi insanmıyım diye düşündüm. Öyleydim. Herseferinde ben anlatıyor, o dinliyordu.

" haklısın, özür dilerim. "  arkamı dönüp evden çıktım. Niye çıktığımı bilmiyordum ama çıkmak istemiştim işte. Yalnız kalmak istemiştim. Herşey üstüme üstüme geliyordu sanki.

Oturduğum bankta, gözyaşlarımı serbest bıraktım. Artık delirmek üzereydim sanki. Bir yandan can,  bir yandan afkan. Kerem'in ortadan kaybolması, eda. Ve tabiki dayım ve babamın beni hiç sormaması. Artık kendimi bir fazlalık gibi hissetmeye başladım.

" özür dilerim fazla üstüne geldim. " eda birden konuşunca irktim. Ben konuşmak için ağzımı açarken o birden boynuma sarıldı.

" önemli değil, haklısın galiba. "

Sarılmayı kesti ve bana kaşlarını çatıp bakmaya başladı.

" saçmalama. Başında onca şey varken, gelip benim dertlerimi dinlemen saçmalık olurdu. "

" ee anlat bakalım dertlerini. "

Yüzünü buruşturdu. " boşver anlatırsam ağlarım. Sonra şey yaparım ben. "

Kıkırdadım ve yanağından bir makas aldım. Çok masum bir hali vardı eda ' nın. En çok bu halini seviyordum.

" hıhı. Şey yaparsın sonra. "

" ya tamam. Herneyse yarın parti var geliyor musun ?"

" sen ciddi misin eda?  Daha ölümden döndüm alttarafı bir parti için asla gelmem. " 

Bu söylediği acayip saçmaydı. Parti deyince aklıma, evde falan meyve sulu, müzikli bir parti geliyor.ama gittiğimiz yer iğrenç bir bar.

" bak bu öyle değil tamammı?  Hsvuzlu bir evde olacak .arkadaşımın evi. Güvenli birkere. Lütfen beni kırma ya lütfen. " deyip masum köpek bakışları atmaya başladı. Ama asla gitmeyecektim. Bir daha saçma sapan şeyler yaşamak istemiyordum.

" hayır eda. Haydi eve gidelim geç oldu. "

Eda oflayıp banktan kalktı. Bende ardından kalkıp ona yetiştim ve kolumu onun omzuna attım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin