" bence hocam aşk... Bazıları için güç, bazıları ise zayıflıktır. " dediğimde herkez ooooo lamaya başladı.
Evet ben böyle düşünüyodum. Ama benim için aşk zayıflıkmı yoksa güç mü anlayamıyorum.
" peki hiç aşık oldunmu yada biriyle çıktın mı? " diyerek devam etti hoca.
" hayır hocam aşık olmadım. Kimseylede çıkmadım çünkü.... Aşık olabileceğim kimse çıkmadı karşıma. Eğer tam aşık olmadığım biriyle çıkarsam, sonradan gerçekten aşık olduğum kişiyle çıktığımda bunun bir değeri kalmaz" dediğimde hoca alkışladı.
" gerçekten güzel bir düşünce . Diğer kızlar gibi herkezle çıkmaman güzel birşey " deyince gülümsedi. Afkan ' a göz ucuyla baktığımda bana bakıyordu bende ona bakınca bakışlarını çekti.
Bugünlük okul maceram sona ermişti. Aslında okula gitmeyi seviyordum. Hem babamdan bir kaçış yolu olarak, hemde geleceğimi kurabilmem için güzel bir yoldu benim için.
Çıkış ziliydi. Hemen eşyalarımı topladım ve sıramdan kalktım. Kendim otobüsle gidecektim . Aslında kolaydı dayım anlatmıştı nerelerden gideceğimi.
Bahçeye indim ve yürümeye başladım. Göz ucuyla etrafı taradığımda afkan yoktu. Niye her dakika onu düşünüyorum ki ? Beni takdığı bile yok.
Tam okulun bahçesinden çıkacaktım ki arka bahçeden kız sesi geldi.
" yardım edin!" hemen koşarak arkamı döndüm ve arka bahçeye baktım. İki çocuk güzel bir kızı sıkıştırmışlardı. Eğer ben gidersem hiç birşey yapamazdım iki kişilerdi. Ama o kızı öyle bırakmakta istemiyordum.
Hemen arkamı döndüm ve yardım edebilecek kişi bulmaya çalıştım. Hah işte orada can vardı. O yardım edebilirdi.
Yanında bir erkek iki kız vardı. Hemen yanlarına gittim ve kolundan tuttum.
" acil gelmen gerek" dediğimde kaşlarını kaldırdı. Yanındakiler ise bize dikkatle bakıyordu. Ama bir kız bana öldürecekmiş gibi bakıyordu.
" ne oldu kurtarıcı melek " dediğinde içimden bir hasbinallah çektim.
" gelmen gerek " deyip onu sürükledim ve arka bahçenin orayı elimle gösterdim. O ise bana bakıyordu. Sanki ona büyü yapmışım gibi.
" onu kurtarabilir misin? " dediğimde bakışlarını oraya çevirdi. Erkeklerin elinde çakı vardı ve kız çok korkmuşa benziyordu.
" deneyelim. " deyip oraya yürüdü. Bende arkasından biz gelince üçününde bakışları bizdeydi. Hemen can sert sesiyle konuştu.
" bırakın kızı lan " dediğinde ilk kaşlarını çattı birisi sonrada elindeki çakıyla bize doğru gelmeye başladı can ' ın kolunu sıkıca tuttum ve geriye çekmeye çalıştım.
~CAN'DAN~
Okul zırvalığının bitmesiyle bahçeye indim ve tayfamı beklemeye başladım. Tayfam derken mert onun sevgilisi merve ve bana aşık olan sürtük ilknur. Ne zamandan beridir beni seviyor ama onu takmıyorum. Yanıma üçü birden gelince hepsiyle toklaştım.
Merve mert ' e hararetle birşeyler anlatıyordu bende tabiki onlara bakıyordum. İyi çiftlerdi kıskanılacak dereceden.
Koluma bir el deyince hemen kafamı çevirdim. Dila ' ydı. Okadar güzel di ki...
Tamam çok gördüm güzelde onunki güzel ve masumdu. İnsanı kendine çeken bir güzellik. Aşık edebilecek kadar güzel.
" acil gelmen gerek "
" ne oldu kurtarıcı melek? " diyerek dalga geçtim. Ona kurtarıcı melek diyordum. Ona saldırmama rağmen beni kurtarmıştı.
" gelmen gerek " deyip beni sürüklemeye başladı ve bende izin verdim. Beni arka bahçeye getirdi. Eliyle bir yeri işaret ediyordu ama ben bakamıyordum. Nedenmi? Onun kusursuz yüzün bakmadan edemiyordum.
Sınıfta afkan şerefsizi onu kıskanmıştı. İlk defa bir kıza böyle bir şey yaptığını gördüm.
" onu kurtarabilir misin? " dediğinde bu sefer baktım. Yine aynı olaylardandı. Bu iki çocuk hep kızları sıkıştırır ya taciz yada para isterdi.
" deneyelim " deyip onlara yaklaştım. Okulun hepsi beni tanırdı ve korkarlardı.
Onlara yaklaştığımda biri bana çakı sallayarak geliyordu. Dila hemen kolumu sıktı ve arkaya çekiştirmeye başladı. Ondan etkileniyordum ben kızlara önem vermeyen can onu galiba seviyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİRDEK.
أدب نسائي" çekirdek gibisin ; insan senle bir kere tanışınca daha bırakamıyor. " babasının dayak atıp akşamları evden kovmasından dolayı dila iki erkek ile tanışır. yeni geldiği şehirde yeni okulunda bu iki erkekle tekrar görüşür hatta aynı sınıftalar ! kapa...