Bölüm 36

49 3 0
                                    

Ağzıma bir kaç parça salam sıkıştırıp evden çıktım. Bugün alarma gerek kalmadan uyanmıştım ve bugün can ile beraber gidecektik.

Can arabanın içinde beni bekliyordu. Hemen arabaya bindim. " günaydın. "  dediğimde yine o sıcak gülümsemesini yüzüne yerleştirdi.

" günaydın kurtarıcı melek. "

Okula girdiğimizde herkes tip tip bize bakıyordu. Heralde ilk afkan ile sonra can ile gözükünce biraz değişik oldu.

İlknur ' la göz göze geldiğimizde bana bu sefer gerçekten öldürücü bakışlar atıyordu. Sanki ' sen bittin kızım ' bakışı.

Okula girdiğimizde direk o gözleri gördüm  . Ama bu sefer şaşkın bir hali vardı can ' ın yanındaydım. Dün gidipte birşey dememişim olmam birşey yapmayacağım anlamınada gelmiyordu tabiki.

Can ' ın elini elime yerleştirdiğimde önce bana uzaylı gibi baksada sonra gülümsedi.

Afkan hızla yanımıza geldi ve elimi can ' ın elinden ayırdı.

" ne yapıyorsunuz lan siz? "

" sanane afkan. Şimdi çekil önümden. "

Başını sağa sola salladı ve sırıttı. Şuanda iğrenç bir şekilde sırıtıp, can ' a bakıyordu. Dün öyle birşey yaptıktan sonra benim yüzüme bakamayacak hale gelmesi gerekmez miydi?

Onu itip sınıfa ilerledim. Hala o pis sırıtışı aklımdan gitmiyordu ki. Nasıl böyle biri olmuştu ?

Can bana yetişti. " takmasana onu. Üzülüyorsun. " can ' a birşey söylemeden yerime oturdum. İki üç gündür eda ile doğru düzgün konuşamıyor,  kerem ' i hiç görmüyordum.

-

Okul bittiğinde eşyalarımı toplayıp sınıftan çıktım. Can son iki derse girmemişti. Ama bana ' çıkışta seni ben bırakırım. Bahçenin önünde ol. ' yazmıştı. Şuanda tek konuştuğum insandı ve onuda kaybedemezdim.

Bahçeye inip can ' ın olduğu yere yürüdüm. " gidelim mi? " diyen can ' a başımı salladım. Tam gidecekken afkan 'ın sesini duydum.

" bence dila 'ya anlatmamız gereken şeyler var can. "

" gidelim dila. " deyip yanıma geldi can. Ardından kolumu tutup sürükleyecekken onu durdurdum.

" neymiş şu anlatmanız gereken şeyler? "

" herşeyi bu piç planladı. Kızı yanıma gönderdi ve bana yavşamasını istedi. Ardındanda sana mesaj atıp oraya gelmeni istedi. Sen görünce benden uzaklaşacaktın. " afkan can ' a bir bakış atıp tekrar devam etti.

" ve tabi sen gelip gördün aslında hiç birşey olmamıştı tabi sen gitmeseydin görebilecektin. Herneyse.ve bu erkek kevaşeside böyle yapıp yakınında oldu. "

Dudaklarım şaşkınlıktan aralandı. Bu iğrenç plana hiç şüphesiz inanmıştım. Hem kendimin hemde belkide afkan kalbini kırmış,  şeytanlık yapan can ' ın oyununa kendimi katmıştım.

Gözümden bir damla yaş akıp çeneme doğru kaydı. Can bize bakmıyor, ileriye doğru bakıyordu. Yanına yaklaştım. " neden? "

Sesim fısıldar gibi çıkmıştı. Şuanda ona ne diyeceğimi kestiremiyordum. Ama şunu anlamıltım ki,  gerçekten can bana aşıktı. Bunu istemiyordum. Aşk gerçekten insana kendine yakışmayacağı şeyler yaptırıyor.

" ben sana inandım be. Arkadaş sandım seni. Konuştum senle. Ben orada afkan beni üzdü diye geçinirken bunun sebebi senmişsin. Üzülmeme sebep olan kişi senmissin. " 

Can ' ın gözleri doldu ve ardından gözlerinden yaşlar aktı. Belki bunlar bile gerçek gözyaşları değildir.

" birde yanıma oturup hiçbirşey olmamış gibi konuştun. " sonlara doğru sesim yükselmişti.

" şimdi bunu yaptın ne değişti biliyor musun can ? Eskiden arkadaşımdın,  şimdi ise hiçbirşeyimsin. Sakın gözüme gözükme sakın. "

Ardımda can ve afkan ' ı bırakarak oradan uzaklaştım. Şuanda nasıl birşeyin içinde olduğumu bilmiyordum. Can ' ı arkadaşım olarak seviyordum. Arkadaşım kalmasını isterdimde. Ama onun amacı farklıydı. Bunu öğrenmiştim.

Birde içimde bir rahatlama vardı. Kızla afkan ben gittikten sonra öpüşmemişti.

Yanımda afkan ' ın kokusunu hissedibce başımı çevirdim. Yanıma gelmiş benle sessizce yürüyordu.

" özür dilerim. " dedim.  Borçluydum. Yargısız infaz  yapmıştım.

" boşversene. "

" her konuştuğuma güvenmemem gerektiğini anladım  ."

Afkan bana döndü ve sıkıca sarıldı. Bende kollarımı boynuna doladım.

" bana güvenebilirsin herzaman dila. Bırak diğerlerini. Ben senin için herkes olurum. Yeri geldiğinde arkadaşın olurum. Yeri geldiğindede sevdiğin erkek."

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin