Bölüm 8

67 5 0
                                    


Multi eda :))

~DİLA'DAN~

" olmaz abi bırakamayız çok oldu bu kız " dedi serserilerden biri sonra bana baktı ve beni süzdü ardındanda edepsizce sırıttı.

" ya da şu fıstığı verebilirsin mesela " dediğinde gözlerimi yerinden çıkartacak kadar pörtlettim. Piç sapık.

Can hemen ona yaklaştı ve yumruğuklarını ard arda geçirdi sonra tam diğer serseri arkadan can ' a çakıyı geçirecekken birden arkadan afkan geldi ve onu engelledi. Ben ise olanları mal gibi izliyodum.

Kızın yanına gittim o orda korkmuş bekliyordu.

" iyimisin? " dediğimde boynuma sarıldı ve ağlamaya başladı.

Afkan ve can ' a baktığımda iki serseriyi haşat etmiş bize bakıyolardı yani bana. Tam gözleriimin içine buna dayanamayıp kızı kendimden ayırdım.

" tamam kurtuldun ağlama" deyip saçlarını okşadım. Hep bir kardeşim olmasını istemiştim. Beraber saçmalayabileceğim bir kardeş.

Ondan ayrıldım ve can ve afkanın yanına gittim.

" ikinizede teşekkür ederim " dedim. Afkan göz devirdi ve ellerini ceplerine koyup etrafa bakmaya başladı. Şu umursamaz tavırları gıcığıma gidiyordu.

" önemli değil kurtarıcı melek. Ama bir isteğim var senden " deyince kaşlarımı havaya kaldırdım ve devam etmesini bekledim.

" yarın ki partiye beraber gideceğiz" dedi.

Afkana baktığomda ellerini yumruk yapmış birşeyler homurdanıyordu. Partiye gelirsek... Hiç gitmemiştim ve merak ediyordum.

" nasıl bir parti bu? "

" merak etme kurtarıcı meleğimizi barlara götürmem. Ev partisi işte benimle gelecek misin? " dediğinde denemekten zarar gelmez deyip evet diyecektimki afkan atıldı

" o benle geliyor can siktir git" deyince şaşkınlıktan ağzım yüz metre açıldı. Canında ve yanımdaki kızında.

" öyle mi dila? " dedi can tam gözlerimin içine bakarak. Şu tam gözümün içine bakmayın be.

" ııı ben şey -" bir şey demeden afkan tekrar atladı.

" evet benle geliyor" çenesinin ucuyla yanımdaki kızı gösterdi. " sen eda ' yla git" deyince eda güldü. Can ise yüzünü buruşturdu.

" yok almıyım. Neyse ben gidiyorum görüşürüz kurtarıcı melek" deyip uzaklaştı.

" yarın saat sekizde seni evin orada bekliyo olacağım. Kendine biraz özen göstererek gel. Eğer çirkin gelirsen seni yanıma yaklaştırmam. " göz kırpıp uzaklaştı.

" hah çirkinmiş! Ben güzel bir kızım birkere " dedim. O ise bana arkadan el salladı.

Eda ' nın koluna girdim ve yürümeye başladık kimse kalmamıştı etrafta.

" adın dila mı? "

" evet seninde eda" dedim ve güldüm. Güzel bir kız aslında. Aynı benim gibi sarı saçları var.

" partiye sende geliyorsun değilmi? " dedimde iç çekti.

" ah tabiki geliyorum orada şimdi ne yakışıklılar vardır. " dediğinde göz devirdim.

" ah ama bir sorun var ki bu parti kesin ilknur ' undur " deyince ona baktım.

" oda kim? "

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin