" ne iddiası afkan? "
" grup olacağız kaybeden kazananın istediği birşeyi yapacak var mısın? " aslında tırsaklık yapıp hayır derdim ama afkanı sektirirken görmek istiyorum.
" elbette varım. Sen, ben eda ve bir kişi daha lazım "
" bende katılıyorum " can bize doğru yaklaştı. Afkan canı duyup bir küfür savursada can bunu umursamadı.
" ozaman tamız. Ama kim kim olacak " eda karşıma geçti ve ellerini yumruk yapıp bana uzattı.
" sağ mı sol mu? " direk sağ dedim.
" ozaman senle can benle afkan oluyor "
Canın kulağına yaklaştım " kaç sektiriyorsun? "
" dörtyüz falan kazanacağız merak etme " deyip elini çakmam için uzattı. Bende çaktım ve afkanların yanına gittim.
" evet ilk biz başlıyoruz " dedim ve topu elinden alıp can ' a verdim.
Can topu dizlerine koydu ve sektirmeye başladı. Hem ayak hemde diziyle sektiriyodu.
Can dörtyüz on tane yapınca sıra bana geldi. Topu dizlerime koydum ve sektirmeye başladım.
Bian dengemi kaybettim. Ve top yere düştü. Bende tam beşyüz seksen tane yapmıştım. Ve toplamda dokuzyüz doksan yaptık.
Sura afkanlara gelince edaya topu attım. Oda dizlerinde başladı ve ikiyüz tane yaptı. Bizi geçmeleri için altıyüz civarlarında yapması gerek.
Afkan topu rahatça ayağına aldı ve sektirmeye başladı. Sanki top hiç düşmeyecek gibi sektiriyordu ki bu benim yandığımın resmidir.
Tam tamına ayakta altıyüzyirmi bir yaptı ve dizlerini yine rahat bir şekilde topu alıp sektirdi. En sonda binden fazla olunca topu kendisi yere attı.
" biz kazandık. Ben dila dan sende can ' dan birşey istiyorsun " afkan biraz daha yakınıma geldi.
" ne oldu küçük kedi? "
" ne istiyorsun? "
" şuanda aklımda birşey yok sonra söylerim. " deyip yanımdan ayrıldı.
Banka oturdum ve etrafı izlemeye başladım. O sırada hemen yusuf yanıma geldi. Kendime çeki düzen verip biraz uzaklaştım.
" bak dila o gün sarhoştum tamammı ben öyle biri değilim "
" pekala ben unuttum sende unut " böyle deyince gülümsedi.
Zil çalana kadar yusufun komik hikayelerini dinlemiştim. Aslında açok komik bir çocukmuş.
Teneffüs zili çalınca bende hemen kantine indim. Bir kek aldım Tam kantinden çıkacakken mete gözüme takıldı. Yüzü mosmor du .
Yanına gittim ve yüzünü işaret ettim. " bu ne hal kim yaptı? "
" birileri senden uzak durmamı rica etti. Ama merak etme ona uymayacağım"
" hey ne diyorsun sen kim dedi ki böyle birşey? " kim olabilir ki şuanda aklıma hiç kimse gelmiyor.
" afkan. " dediği şeyle hem şok hemde sinir olmuştum . Neden böyle birşey yaparki? Ayrıca ona ne oluyor?
Hızla kantinden ayrıldım ve bahçeye gittim yine bir köşede yağız ve yusufla birlikte konuşuyordu.
Hemen yanına gittim ve kolundan çekiştirip başka bir tarafa geçtim.
" neden meteyi dövdün? " şuanda acayip derecede sinirliydim. Heran patlayacak kadar kötü be eğer konuşursam çok kötü laflar edeceğimi biliyorum.
" seni uyarmıştım dila. "
" sen şakamı yapıyorsun? Onu dövmeye hakkın yok. Ayrıca sana uymak zorunda da değilim tamammı? " onun birşey demesine izin vermeden yanından ayrıldım. Hah beni uyarmışmış.
Sınıfa çıktım ve yerime oturdum. Kafamı sıraya koydum ve sakinleşmeye çalıştım.
Susadığımı farkedip çantamun kenarına baktım. Ah hadi ama suyum bitmişti. Şimdi tekrardan kantine inmem gerekecekti.
Kendimi biraz daha tuttum. Sonunda beden dersi bitince kantine koşa koşa gittim ve bir su aldım. Tam kantinden çıkacakken ilknurun sesini duydum.
" bak bak yeni şarkıcımızda burdaymış. Gelir gelmez yerimi mi alıyorsun? " arkamı döndüm ilknur ve birde yanında iki kız daha vardı. Ona alayla sırıttım. Kendini bi bok sanan kızlardandı.
" kusura bakma ilknur hoca aldı. Seninle bunu tartışacak değilim kusura bakma" dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım.
" benim yerimi alamazsın küçük sürtük" bunu demesiyle bütün sinirim yine gelmişti. Bana herkesin içinde sürtük demesi aşırı sinir bozucuydu.
Hızla yanına gidip yanağına sert bir tokat attım. Okadar kötü atmıştım ki kantindekiler pür dikkat bize bakıyordu.
Afkan, kerem ve eda da dahil.
İlknur tokatım sayeainde yere düştü yanındaki kızlarda şaşkın şaşkın bakıyordu. Ona doğru eğildim ve saçlarını çektim. O acıyla inlerken ben gülüyordum.
" sakın ama sakın birdaha bana öyle kelimeler söylemeye kalkışma ilknur. Bedelini fazlasıyla ödersin " ona kısa bir bakış attıktan sonra kantindekilere baktım hepsi aval aval bakıyordu. Şuanda kahkaha isteğimi tutuyordum.
" bunu ödeyeceksin dila " ona arkamdan afkanın yaptığı gibi el salladım.
Oradan içimden küfür savura savura uzaklaştım. Sınıfın içerini girecekken sert bir gövdeye çarptım.
" ya önüne baksana " kafamı kaldırdığımda can olduğunu gördüm bana kakhaha atıyodu.
" kime bu kadar sinirlendin kurtarıcı melek" luanda bütün sinitim geçmişti. Canı arkadaş olarak seviyordum.
" ya şimdi ben şarkı şeysini aldım ya benden önce ilknur söylüyormuş bunu duydu bana gelip saçma sapan şeyler dedi bende ona aldırmadan gidecekken arkamdan sürtük dedi " ben lafıma devam ederken o sözümü kesti.
" ne! O şimdi görecek sürtüğü " tam gidecekken onu durdurdum. Bana sürtük dediği için resmen gidip kıza sataşacaktı ve bu beni nedense sevindirmişti birileri tarafından korunmak.
" hey hey sakin ol. Daha bitmedi o öyle deyince gittim sert bir tokat attım. Oda yerle sevişti. " deyip gülmeye başladım.. Bir süre sonra oda tutamayıp gülmeye başladı. Biz böyle gülerken adkanın sesi duyuldu
" kapının pervazında durmasanıza " gülmeyi kestim ve cana kısa bir bakış atıp sırama oturdum.
Bugün okulda yarın ki futbol maçı için ponpon kızlarla çalışmıştık. Giyeceğim elbiseler kısa olsada, diğer kızlarında öyle olduğu için pek fazla dikkat etmedim.
Ben söylüyordum onlarda daha önceden çalıştıkları karaografiye göre dans ettiler. Bayağı eğlenmiştim.
Okulda işim bittikten sonra direk eve gittim ve kendimi yatapa fırlattım bugün nasıl uyuyacağımı bile bilmiyordum. Fazlasıyla heyecanlıydım. Yarın gösterim vardı.
Daha fazla dayanamadım ve kendimi uykuya teslim ettim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİRDEK.
ChickLit" çekirdek gibisin ; insan senle bir kere tanışınca daha bırakamıyor. " babasının dayak atıp akşamları evden kovmasından dolayı dila iki erkek ile tanışır. yeni geldiği şehirde yeni okulunda bu iki erkekle tekrar görüşür hatta aynı sınıftalar ! kapa...