" dila sence saçlarımı nasıl yapayım? "
" bence açık bırak ve uçlarına hafif maşa yap sana yakışıyor. "
Bir yandan giydiğim sarı elbisemi düzeltip, bir yandanda eda ya taktik veriyodum.
Saçlarımı açık bıraktım ve elimle biraz hacim verdim. Ardından topuklu ayakkabımı giydim. Birazdan afkan bizi almaya gelecekti. Boy aynasına bakıp tamam olduğumu gördüm.
" eda hadi inelim gelmiştir şimdi. "
" ne! Ya lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi sen bana neden böyle yaptın. "
" eda ergenusluğun sırası değil bak tamammı? hadi inelim. " dedim ve kapıdan çıktım. Fotmentodan küçük çantamı alıp içine telefonumu koydum.
Evden çıktığımda afkan arabasına yaslanmış, kollarını gövdesinde birleştirmiş bekliyordu. Beni görünce gözleri parıldadı.
" işte benim kızım. "
İşte benim kızım.
Benim kızım.
Kızım.
Benim kızım? Aslında başkası böyle bir cümle kursa ' kıromusun olum sen ' derdim. Ama afkan deyince nedense hoşuma gitti. Acaba başkasınada öyle dedi mi? Yok canım dememiştir.
" eda nerede? " düşüncelerimden ayrılıp evin kapısına baktım. Bu kadar saattir ne yapıyor bu kız?
Telefonumu çıkardım ve hızlı aramalara kaydettiğim eda ' ya bastım. Zaten bir eda ' yı bir afkan ' ı kaydetmiştim.
" kapat. Geliyor. " karşıya baktığımda eda ' nın rahat tavırlarla geldiğini gördüm. İkinci nefret ettiğim şey; beklediğim insanın rahat tavırlarla gelmesi.
" lan Biraz hızlı yürüsene ağaç olduk. " diye bağırdım. Ama eda ne yaptı? Omuz silkip aynı şekilde yürüdü.
" biz arabaya geçelim ya "
" tamam bin. "
-
Ne yani parti yeri buramı? Cidden mi?
Şu hani geçen eda ile gittiğimiz yerin iki kat kötüsüydü. Nasıl olurda sınıftaki kız böyle bir yerde parti verir ki? Kesin altında bir iş var ama neyse.
" hadi inin. " arabadan inip bara girdik. Aslunda çoğu tanıdıktı. Hatta hepsi tanıdık ama aralarında tanımadıklarımda vardı. Kenarda duran ilknur ve sürtüklerini görünce yüzümü buruşturdum. Yüzünü yağlı boyaya çevirmişti.
" hoşgeldin dila. " bakışlarımı oradan çevirip can ' a baktım.
" hoşbulduk. "
" uza can. " afkan sinirli bakışlarını can ' ın üzerinde gezdirirken can ' da aynısını yapıyordu. Bunların arasında ne var?
Bir kenara oturduk. Herkes dans edip içki içiyordu. Herzaman da içkiler benim yanımda oluyor. Artık lakabım içkici falan olur heralde.
Bardaklardan birine uzandığımda afkan elimi vurdu.
" içmiyorsun. "
" niye ya? "
" hem zararlı, birde içince ne kadar çekilmez olduğunu söylememe gerek varmı? "
" adam haklı dağılın. " eda ' ya bakıp yüzümü buruşturdum. Bazen gerçektende ergen gibi davranıyodu.
İlknur'un buraya geldiğini gmrünce sinirlerim tepeye çıktı ne diye geliyor ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİRDEK.
ChickLit" çekirdek gibisin ; insan senle bir kere tanışınca daha bırakamıyor. " babasının dayak atıp akşamları evden kovmasından dolayı dila iki erkek ile tanışır. yeni geldiği şehirde yeni okulunda bu iki erkekle tekrar görüşür hatta aynı sınıftalar ! kapa...