Bölüm 11

51 5 0
                                    


Multi dila

" ne oyunu kerem çocuk musun sen? "

" ya dila bak güzel bir oyun deneyelim bi" dedi yavru köpek bakışları atarak. 

" ah peki anlat şu oyunu " dedim pes ederek yoksa beni hayatta rahat bırakmazdı biliyorum. Hemde onu kırmak istemiyodum üç - dört günde en iyi arkadaşım olmuştu.

Ve tabiki eda.  Oda bizim sınıftaydı ama sürekli telefonuyla uğraşıyordu resmen insanlarla iletişimini koparmıştı.

" oyunun adı kim kimin le nerede? " dedi önünde duran defterden bir kağıt parçası kopardı.  Ve yan masadaki kızın kalemini çaktırmadan aldı ve kağıda kim, kiminle,  nerede,  nasıl yazmaya başladı.

" ilk sen başla kim sorusuna cevap vereceksin ve orayı katlayacaksın " dediğindr başımı salladım ve kim yazan yere adriana lima yazdım ve orayı katlayıp kerem ' e verdim.

En son bittiğinde kağıdı açmam için bana verdi gerçekten ne yazdığını merak ediyordum.  Kağıdı açmamla bağırmam bir oldu sınıf  sessizdi ve bu yüzden herkesin dikkatini çekmiştim ve özellikle afkan.

" oha pis sapık.  Ne biçim oyun bu be " dediğimde hoca kafasını kaldırdı ve buraya gelip kağıdı elimden aldı ve gözlerini pörtletti

" aman allahım bu ne böyle kim yazdı bunu?" deyince kerem direk eliyle beni gösterdi.

" hocam hep dila. "

" oha yalancı.  Hocam bu baş belası kerem yazdı o şeyleri ben değil. " dediğimde hoca başını olumsuz anlamda salladı.  Aldın başına belayı dila.  Göstercem o kerem ' e.

" ikiniz gelin size bir ceza vermeliyim böyle şeyler en nefret ettiğim şeylerdir " deyip yürümeye başladı kerem ve bende arkasından.

" siz ikiniz bodrumdaki kütüphaneyi süpüreceksiniz. Hemen şimdi " dedi hoca.  Ben ve kerem birbirimize bön bön baktık ben ona dil çıkardım oda bana.

" hocam ben bu baş belasıyla hayatta süpürmem. " dedi kerem. Bilerek yapıyordukki hoca vazgeçsin ama sikimsonik hoca ısrar ediyordu.

" asıl ben bunla süpürmem asıl sensin baş belası. " dedim.  Göz ucuyla afkan ' a baktım oda bana bakıyordu birden göz göze geldiğimizde ilk ben gözlerimi çektim. Sinirliydim ona sanki bir köpekmişim,  oda benim sahibiimmiş gibi davranmıştı bugün. "

" hocam ben giderim dilayla" sesin geldiği yöne baktığımda can olduğunu gördüm ne istiyordu ki bu.

Birden sınıftaki erkeklerin hepsi bağırmaya başladı.

" hocam ben giderim ya. "

" hocam ben çok güzel temizlik yaparım"

" hocam ben dilayla giderim "

Ben hepsine birden şaşırmışcasına baktım ilk defa böyle birşey yaşıyordum. Hocanın artık sabrı taşmıştı ki masaya şiddetle vurdu.

" yeter kerem dila gidiyorsunuz ve kütüphaneyi süpürüyorsunuz orada süpürge falan var haydi şimdi "

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin