Bölüm 15

30 5 0
                                    

" saçmalama beni rahat bırak gitmek istiyorum " dedim ve boş bir anda ondan kurtuldum.  Koşmak istiyordum ama bu imkansızdı çünkü topuklular izin vermiyordu.

Kolumdan tuttu ve beni kendine çekti. Gözlerime bakıp beni sürükledi lan allahın bi kulu yokmu ya .

" yusuf ne yapıyorsun delirdinmi afkan azına sıçacak" dedi ve yağız gelip kolumdan  çekti ve beni arkasına aldı.

" umrumda değil lan onu istiyorum"  deyip bize yaklaştı.  Ama hemen biraz daha arkaya gittim.  Gözü dönmüştü bu benle alakalı değil,  afkanla alakalıydı muhtemelen.

" dila çabuk afkan ' nın yanına git çabuk koş " yağız böyle diyince koşmaya başladım.  Hemen eve girdim ve o kalabalıkta afkan ' nı bulmaya çalıştım.  Onu gördüğümde hemen oda beni gördü ve yanıma geldi.

" neredeydin sen beni çıldırtmayamı çalışıyorsun. "

" çabuk arka bahçeye git birşey deme çabuk" dedim o da başını salladı ve yanımdan ayrıldı.

Gözlerim edayı görünce hemen yanına gittim oda çok güzel olmuştu. Yanında iki üç erkek ve iki kız vardı.  İçleeinden biri meteydi.

Koca bir nefes aldım ve yanlarına gittim eda beni görünce beni süzdü.

" sen neymişsin be dila "

" abartma eda sende çok güzel olmussun buarada" dedim ve masadan bir tekila aldım.

" meraba dila " başımı kaldırdığımda mete olduğunu gördüm ve bende tatlı bir şekilde gülümsedim.

" merhaba"

" dans edelim mi? " deyip yanıma geldi.  Dans edenlere baktığımda bir  çok kişininin olduğunu gördüm. Ayrıca müzik tam dans etmelikti.  Az önce ilknur aşıklara gelsin diyerek bu şarkıyı açmıştı.

" tamam olu-" lafımı bitirmeden yanımda afkan belirdi.

" benle dans edecek"

" yoo ben meteyle dans edeceğim " dedim ve meteyi sürükkedim.  Kendini ne sanıyor ki aptal?  Oyuncağı felan mı.

Meteyle dans edenlerin arasına karıştık. Kollarımı boynuna doladım oda iki elini belime koydu ve dans etmeye başladık. Bana bakınca bende ona baktım.  Ve kahkaha atmaya başladık.  Boşyere gülüyorduk.

" neden gülüyorsun" dedim ve elimi karnıma bastırdım.

" bilmem senle olunca gülesim geliyor" deyince bişey demedim.

Etrafıma baktığımda can bir köşede tekilasını içiyor bana sinirle bakıyodu.  Ve yanında ilknur ona birşey anlatıyor,ama o dinlemiyodu.

Bizim gibi dans eden eda ' yla afkanı görünce içime birşey oturdu üzülmüş müydüm?

" eş değişikliği. " afkan beni mete ' den ayırıp edayı ona verdi.  Bu duruma ses çıkarmayıp kollarımı  boynuna doladım oda ellerini belime. 

Ona bakmamaya,  daha doğrusu gözlerine bakmamaya çalışıyordum. Etrafı izleyerek dans ediyodum.

" yusuf sana dokundumu? "

"hayır. "

" neden bana bakmıyorsun dila? " bu sefer ona baktım ve yüzüme alaycı gülüşümü ekledim..

" sen şaka mı yapıyorsun afkan?  Bana sadece  can için konuştuğunu söylüyorsun sonrada sana neden bakmıyorum öyle mi?.  Eğer sadece can la senin düşmanlığın içinse sakın ama sakın benle konuşma afkan "

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin