Bölüm 6

54 5 2
                                    

kereme kantine indiğimizde direk bir masaya oturdum ve elimi hırkamın cebine attım ve bir ellilik çıkardım. lan zaten tek ellilik vardı.

parayı kerem 'e uzattım."istediğini al banada karışık tost ve meyve suyu"

kerem gözlerini bi bende birde parada gezdiriyodu ne vardı bunda ? ona ' ne var bakışımı attım '

" zenginiz diyosun ha ?" deyince gözlerimi devirdim. zenginlikten nefret ederdim. ve öyle anılmaktanda.

" saçmalama ve hemen alıp gel sana sormam gereken şeyler var " dedim ve bakışlarımı kantine çevirdim.ve anında onu gördüm siyah saçları ve keskin bakışlı çocuk , yanında iki üç çocuk daha var birşeyler konuşuyordu ama o umursamıyor gibiydi. henüz adını öğrenmemiştim ama kerem ' den adını öğrenecektim.

kerem elinde iki tost ve iki meyve suyuyla masaya oturdu ve bir tost ve meyve suyunu bana uzattı. meyve suyuna yapıştırılmış pipeti açtım ve meyve suyunun deliğine bastırdım. ve içime çekmeye başladım. keremde sanki bir haftadır yemek yememiş gibi hayvanca saldırıyodu.

" derste yanımda oturan çocuğun adı ne ?" dediğimde biran yüzü soldu . boğazındakileri bitirip konuşmaya başladı.

" afkan  arkamızdaki üç cocuktan başka kimseyle samimi değildir. herkez ondan korkar heleki kızlara karşı hiç samimi değildir okulun kızlarının hepsi neredeyse ona aşık ama o hiç pas vermiyor. ah o şans bende olacaktı varya." deyip iç çekti.sonra durdu ve imalı imalı konuştu.

" neden soruyorsun aşık mı oldun hemen ?" deyince gözlerimi pörtlettim.

" saçmalama. sana herşeyi anlatacağım ama kimseye birşey demiyeceksin " deyip tostumdan ısırık aldım. oda başını sallayınca lafa giriştim.

herşeyi anlattım. Afkan la neredeyse sabaha kadar konuştuğumuzu felan . o ise ağzını açıp dinliyordu. nedense ona karşı içimde güven hissi vardı. iyi ve komik bir çocuktu.tabi şu en son yaptığıyla boğazına yapışmamak için kendimi zor tuttum.

" oha !" diye bağırdığında bütün kantin susmuş bize bakıyordu afkan  dahil !

hemen kerem 'in ağzını kapadım. gerizekalı bütün ilgiyi üzerimize çekmişti.

bir süre sonra kantindekiler birşey yok deyip işlerine devam etmişlerdi ki bu da benim işime gelmişti

" sen tam bir malsın kerem. herneyse şu can nedir peki ?" dediğimde yüzünü buruşturdu. ve tostundaki son ısırığını aldı.

" oda okulun popilerindendir. ondanda korkuyorlar ama aslında şebeleğin teki ve kızlarla sadece oynar.ve afkan 'la ezeli düşmanlar. " zaten belli oluyodu. nedense ona karşı içimde kötü bir his vardı. onu sevmemiştim. elbetteki karşılaşmamız kötü olmuştu.

" herneyse sınıfa çıkalım " dediğinde başımla onayladım ve ayağa kalkıp sınıfa yürüdüm.tabiki yanımdada kerem.

sınıfa geldiğimde hemen yerime oturdum.keremde arkama onun arkasında da can vardı gözleri hep üzerimdeydi ve bu sinir bozucuydu.

yanım boştu afkan  hala gelmemişti ve bu canımın sıkılmasına sebep olmuştu .hoca sınıfa girdiğinde arkasından hızlıca afkan  girdi ve sıraya oturdu. bana kısa bir bakış atıp tekrar önüne döndü. neden bu kadar soğuk ki ?

başımı sıraya koydum ve gözlerimi kapadım. ders galiba edebiyattı. hoca saçma sapan şeyler diyordu ama ben dinlemiyordum. birden saçlarımda el hissedince uykum geldi aslında bunu kimsenin yapmasına izin vermezdim ama zaten şimdi uykum vardı ve böyle yapınca daha çok uykum geliyordu.

" çek lan o ellerini " afkan. "ın kükremesiyle birden başımı kaldırdım ve afkan  ' a baktım o ise arkama yani kerem ' e kaşlarını çatmış bakıyordu. kerem' döndüğümde korkmuş gibi yada zaten korkmuş ellerini saçlarımdan çekti.ne olduğunu hala anlamamıştım. benimi kıskanmıştı ? yok canım kerem nedemişti o kızlarla konuşmaz.

birşey olmamış gibi önüme döndüm ve hocayı dinlemeye başladım.

" evet arkadaşlar şimdi size her zamanki soruyu soracağım . bu sefer sizden farklı cevaplar istiyorum"

Kulağımda sıcak bir nefes hissedince bir an irktim bu afkan  'dı. Herşeyi ezberlenecek kadar güzeldi. Kendine gerçekten herkesi bağlayacak bir potansiyeli var.

" sakın aklına saçma şeyler getirme. Sadece kerem'e gıcık kapıyorum. " bu söylediği kaşlarımı çatmama sebep oldu.

Gerizekalı ne demeye çalışıyordu ki?

Bende onun kulağına yaklaştım. " kendi kuruntuların. " dedim ve önüme döndüm.

O ise tekrar kulağıma yaklaştı. Bu yaptığı afallamama sebep oluyordu. İlk defa bir erkek bana bu kadar yakın dı.

" ben söyliyeyimde. " onu takmayı derse döndüm. Gıcıklıktan başka hiç bir şey yaptığı yok.

Hoca aşşağı inen gözlüğünü tekrar çekti ve konuştu.

" keremcim sen söyle bakalım aşk nedir? " arkamı döndüm ve keremi izledim oda ayağa kalktı.

" hocam aşk bir sudur iç iç kudur. " deyince sınıf gülmeye başladı. Bazıları ona garip garip bakıyodu. İsmimi duyunca hocaya döndüm.

" peki sence dila? Sence aşk nedir? "

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin