Bölüm 21

32 4 0
                                    

Sabah gözlerimi alarmın sesiyle açtım. Normal olsa hemen yataktan kalkmazdım ama bugün gösterim vardı.

Hızlıca hazırlandım ve salona gittim. Yine şu üç günki gibi derya abla ve babam gülerek kahvaltılarını yapıyolardı. Buna seviniyordum. Babam artık nırmale dönmüştü. Ve derya ablayla iyi anlaşıyolardı.

" günaydın " dedim ve masaya oturdum.

" günaydın kızım " dedi derya abla.

Hemen yemeğime başladım ve hızlıca bitirip masadan kalktım.

" size iyi günler " deyip evden çıktım. Kulaklığımın düğümünü çözüp telefondan şarkı açıp okula girdim.

Hemen sınıfa çıktım ve sırama oturdum. Hoca derse girdikten sonra başımı sıraya koydum ve düşünmeye başladım. Bugün şarkı söyleyecektim. Ve o kısa elbiseyi. Ama etek şort olduğu için biyerlerim açılmazdı.

Bir iki ders sonra deneme yapmak için büyük spor salonuna geldik. Hemen kızlarla üstümüzü giyindik.

Bütün okul denemeye geleceklerdi. Soyunma odasından çıktım. Ve hocanın gelmesini bekledim.

O arada afkan hızla yanıma geldi ve parmağıyla üstümü gösterdi.

" bunları mı herkesin içinde giyeceksin? "

" evet ne var bunda çokta güzel" bir küfür savurdu ve yerine oturdu. Bende onu takmadım zaten. Karışamazdı ama karışmasını seviyordum.

Hoca geldi ve dansçı kızlar yerlerini aldı. Bende onların ortasına geçtim. Şarkı başlayınca söylemeye başladım. Şarkı haraketli güzel bir parçaydı.

Kızlar güzel haraketlerle dans ediyor gülüşüyolardı. Şarkı bitince hoca alkış çaldı.

" bravo benim kızlarıma! " kızlar kıkırdayarak hocaya eşlik etti.

Can yanıma geldi ve beklemediğim gibi bana sıkıca sarıldı.

" çok iyisin dila "

" teşekkürler de kemiklerim kırıldı" deyince hemen sarılmayı kesti. Etrafa bakındığında afkanın sinirli yüzünü gördü.

" pardon " dedi can. " herneyse görüşürüz"

Ondan sonra bir kenara oturdum ve şişemden su içtim. Tam şişemi kapatacakken şişe elimden birdeen çekildi. Afkan şişemi aşzına götürdü ve su içti. Bu ne kadar şaşırmama neden olsada birşey demedim.

" iyiydin. Ama şu elbiseler bu kadar kısa olmasa daha iyi. " onun bu dediğini göz devirip yerimden kalktım. Maç bizim arka sahada olacaktı. Zaten bayağı büyüktü.

" haydi! Maç birazdan başlayacak herkes hazır olsun. " hocanın sesi duyulunca kızlar heyecala birşey demeye başladılar.

Sahanın orada sıramızı bekliyorduk. Diğer takımın gösterisi fazla kötüydü denebilir. Şarkı shakira ' nın waka waka şarkısıydı. Bu şarkıyı yirmi üç nisanda söylüyorlar. Ayrıca şarkıyı söyleyende kötü söylüyordu. Bazen fazla gırtlak yapıyordu.

Sıra bize geldiğinde eda yanıma geldi. " herkes sana güveniyor performansın iyi olacak sevgili kankam haydi git! " bama bu sözcükleri son anda söyleyerek öok iyi motivasyon vermişti. Eda'ya bir kez daha minnet duyarak sahanın ortasına geçtim.

Dansçı kızlarda yuvarlak oluşturdu. Şarkının sesi duyuldu ve hemen ben girdim. Bence iyi söylüyordum ki bu belli oluyordu. Diğer okuldakiler bile nasıl alkışlıyor.

Gösterimiz bittiğinde sahadan çıktık. İşte maç başlıyordu. Dansçı kızlarla tokalaştım.

" hey sende ne mücevherler varmışta biz bilmiyormuşuz. " arkamj döndüğümde kaç gündür adam gibi görmediğim kerem ' i gördüm.

" sen nerelerdesin böyle? "

" işlerim vardı. Herneyse tebrikler "

" saol. Herneyse terledim üstümü değiştirmem gerek sonra yanıma gel. " dedim ve oradan uzaklaşıp soyunma odasınas girdim.

Tam üstümü çıkaracakken kapı birden açıldı ve içeriye mete girdi.

" hey senin ne işin var burada." o beni aldırmadı ve kapıyı kapatıp bana yaklaştı. Yüzünde kmtü bir gülümseme vardı. Ben gidebileceğim kadar geriye gittim.

" çok iyiydin. "

" saol. Ama şimdi çıkman gerek. "

" benim yanımdada giyinebilirsin " dediği şeyle şok oldum. Mu benim tanıdığım mete değildi.

" mete ne içtin sabah sabah defolup gidermisin? " yanıma geldi ve saç tutamımı alıp kulağımın arkasına itti.

" hadi ama dila senin için o kadar dayak yedim. " onu göğsünden ittirdim ve kapıya yöneldim.

" seni iyi tanıyamamışım. " tam çıkacakken kolumdan tuttu ve beni sertçe duvara itti. Şuanda bir kaç kemiğimin kırıldığına bahse bile girebilirim.

" bu kadar kolay değil. Önce biraz eğlenelim değilmi? " bama yaklaştığında ona yumruk atmaya başladım. Eğlenmek derken? Ah gerçektende malım. Onu gerçekten arkadaşım sanmıştım.

" uslu dur. " deuip bileklerimden tuttu ama ben hala debeleniyordum.

Kapı hışımlı açıldı ve meteyi üzerimdennhızla çekti. O anda onun güzel yüzünü gördüm afkan.

" piç herif " deyip mete' yi yumruklamaya başladı. Artık yüzü kandan gözükmemeye başlayınca afkan ' ın kolundan tuttum.

" bırak artık. " son kez yumruk atıp üstünden çıktı. Mete biraz öksürdükten sonra yerden kalktı ve sendeleyerek odadan çıktı.

Tam zamanında gelmişti o gelmeseydi şimdi neler olacaktı.

Yüzüne bakamıyordum. Utanıyordum çünkü birde ona mete ' yi savunmuştum. Şimdi iyiki dövmüş diyorum o salağı.

" teşekkür ederim. "başım öne eğik söylemişyim.tam çıkacakken konuştu.

" izin ver "

" neye? " dedim ve ona döndüm. Yüzünde belli bir duygu yoktu yada ben anlayamıyordum.

" duygulamdan emin olmaya çalışıyorum. Aslında biliyorum ama korkuyorum. Annemim babama yaptığını bir gün banada yapacaklar diye korkuyorum. "

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin