Bölüm 34

38 3 0
                                    

" ya hocam orası benim yerim şu gavur eda ' nın yanına geçsin. " 

Sınıf dediğime gülerken afkan kıskançlığıma gülüyordu. Tabi kıskancam kız fıstık gibi.

" olmaz kızım. Bir gün kalacak zaten. Ayrıca yerini sevmediysen cameron ' un yanına geçebilirsin. "

Ben zafer gülüşümü yaparken afkan ' ın yüzü muşmula gibi kaldı.

" hocam valla hiç memnun değilim en iyisi şu rusun yanına geçeyim. "  çantamı kaptığım gibi cameron'un yanına geçip ona tatlıca gülümsedim.

O sırada afkan bana kaskatı bir şekilde bakıyordu.  Canıma değsin.

Zil çalana kadar cameron rusunun gözleri hep bendeydi. Bundan ne kadar rahatsız olsamda dayanmam gerekliydi.

" adın neydi? "  vay türkçede bilirmiş.

" dila. "   yerimden kalktım ve afkan'ın oturduğu sıraya yakın bir sıranın arkasına feçip çömeldim.  Birşeyler konuşuyorlardı.

" beni kantine götürebilir misin? "  

Birden kalktım " hayır. "  sonra yaptığımın farkına varıp düzelmeye çalıştım. "  yani şey ben " 

Kız bana tek kaşını kaldırmış bakıyordu. O kaldırdığın kaşını alıp makasla kesicem görceksin.

Bir küfür savurup sınıftan çıktım.  Birde bu kız çıkmıştı başıma. Yavşayıp duruyor zaten afkan'a.

Kantine girip bir  masaya oturdum ve başımı ellerimin arasına aldım.  Acaba ne konuşuyorlar?  Çok yakınlar mı? 

" ne oldu kurtarıcı melek. "  can yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu.

" hiç. Hiç bişey. "

" al bunu ye. " uzattığı çikolatayı elinden çekip ambalajını yırttım. Can ise gülerek beni izliyordu. 

" ister misin? "  dedim ve çikolatayı uzattım. Kıkırdadı ve elimdeki çikolataya yaklaşıp ısırdı. Ben koparmasını bekliyordum.

" teşekkürler. " 

" mutlu ettiyse hep alırım. "   can beni umursuyordu. Ve bu Güzel  bişeydi.  Arkadaşımdı sonuçta. Ama korktuğum birşey vardı. Ya bana aşıksa ?

İlknur kafasında bereyle kantine girdi. Ama yine rengarenk saçları gözküyor,  Yine gözleri yerdeydi.

" ilk defa afkan ' ın yaptığına hak veriyorum. "

-

Okul çıkışında eve yürüyerek afkan ile gitmiştik. Tabi Biraz tartışmıştıkda. 

Patlattığım mısırı kaba koydum ve odama girip laptopumu açtım.  İzlediğim dizinin kaldığım bölümünü açıp izlemeye başladım.

Laptopun şarjı bitinci şarja taktım. Gece olmuştu resmen. Pijama takımımı giyip yatağa fırladım.

Telefonum titreyince afkan'dan olduğunu düşünüp heyecanla mesajı açtım. Ama ondan değil,  bilinmeyen bir numaradandı.

" light bara gel ve sevdiğin kişinin ne yaptığına bak. Hızlı ol. "

Telefonumu ve bir miktar para yanıma alıp evden çıktım. Bar zaten iki üç sokak öteydi. Bu yüzden şanslıydım.

Barın önüne geldiğimde koruma felan olmadığı için direk bara daldım. İğrenç. Tek kelimeyle iğrenç.

Sigara kokusu,  içki kokusu,  birbiriyle öpüşenler.

Etrafa baktığımda direk afkan'ı tanıdım.

Birşey yapmıyordu ki.  Sadece içki içiyordu.

Tam gidecekken bir kız yanına yaklaştı v kucağına oturdu.  Kucağına oturdu ve afkan hiçbirşey demedi.

Şuanda afkan ' ın kızı ittirmesi gerekmiyor muydu? 

Ama afkan birşey demiyor,  izin veriyordu .

En korktuğum şey başıma gelmişti işte.

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin