Eda'yla evden çıktıktan sonra biraz yürüdük.
Kaykay yerine geldiğimizde azım açık kaldı. Kocaman bir pist. Ve upuzun. Tek tük kişiler vardı. Hepside resmen profesyonelce sürüyolardı.
" ya eda bunlar çok güzel sürüyo biz böyle nasıl sürücezki? " yanıma baktığımda eda yoktu. Etrafa göz gezdirdiğimde eda ' nında herkes gibi sürdüğünü gördüm. Bana gel işareti yapınca zorda olsa yanına gittim. Unutmuştum.
Yanına gidince kendimi düzeltmek için eda ' nın koluna tutundum.
" lan tutma benide düşürüceksin. "
" ya ama napıyım unutmuşum yardım et."
Kendimi tam düzelttim ve önüme bakıp koca bir nefes aldım. Upuzun ve boştu yapabilirdim.
Ellerimi biraz kaldırdım. Bir ayağım kaykayda bir ayağım yerdeydi. Yerde olan ayağımı biraz ittim.
Kaykay güzel bir şekilde gidiyordu eda 'da bana yetişti ve yanımda sürmeye başladı .
" aferin dila işte böyle. " eda böyle deyince ayağımı tekrar yere koyup biraz hızlandırdım. Eda ' yla aynı hızda gidiyorduk.
Biran dengemi kaybettim ve eda ' ya tutundum. Oda bana tutununca ikimizde yere çakıldık.
" niye beni tutuyon gerizekalı"
" ya napiyim eda dengem şey oldu. " dedim ve ayak bileğimi ovuşturdum. Nedense ayak bileğim acımıştı.
" neyse kalk hadi tekrar " yerden destek alarak ayağa kalktım. Yine aynı işlemi yaptım.
Bu sefer güzelce sürüyodum. Ta ki eda dengesini kaybedip bana tutunana kadar.
Eda koluma tutununca bende dengemi kaybettim. Zaten düzgün kullanamıyorum. Birde eda tutununca ikimizde yeri öptük ama şimdiki daha kötüydü. Kaykaylar üstümüze düşmüştü.
" ya eda hangi akla hizmet bana tutunursun? Zaten süremiyorum. "
" dırırı nalet olsun bu hayat nalet olsun bu sevgi sen bana neden böyle yaptın. "
" eda ne saçmalıyorsun bileğim öldü burda " deyip bileğimi ovmaya başladım. Az öncekinin iki katı fazla acımıştı.
Benle eda bileğimizi ovuştururken önümüzde iki tane yakışıklı çocuk önümüzde durdu.
" yardıma ihtiyacınız varmı kızlar ?"
Ben tam " yook teşekk-" diyecekken eda benim sözümü kesti.
" a-aslında var. Kalkmamıza tardım ederseniz güzel olur. " ben omzuna yalandan vurdum o ise omuz silkti.
Biri bana el uzatırken diğeri eda ' ya uzattı. Çocuğun elini zorlada olsa tytup ayağa kalktım. Zaten hemen yanımızda bank vardı.
Çocukla eda hemen kaynaşmışlardı.
" buarada ben Deniz " dedi yanımdaki yakışıklı çocuk.
" dila memnun oldum. " dedim. Ve bileğimi ovmaya devam ettim.
" biraz burkulmuştur geçer birazdan. Kaykay kayıyorsan bunlara alışmalısın. " iyi birine benziyordu ne kadar tanımadığımdan uzak durmaya çalışsamda olmuyordu .
" teşekkürler yardım için. " dedim ve eda ' ya döndüm. " hadi eda gidelim biz " eda ' nın yüzü asılsada ona aldırmadım. Akşam olmuştu neredeyse.
" biz gidelim herşey için saol tuna " dedi ve elini sıktı eda.
" şey kızlar akşam parti var acaba gelmek istermisiniz? " dedi Deniz eliyle ensesini kaşıyarak.
" maalesef olm-" yine eda sözümü kesmişti.
" ah tabi olur peki adres? " ben onları izlerken onlar telefonlarını birbirine vermişti. Çocuklar kaykaylarıyla hızla yanımızdan gidince direk eda ya bir tekme attım..
" lan mal Tanımadığımız kişilerin partisinemi gideceksin? Beni unut. " dedim ve kaykayı koltuğumun altına alıp önden yürümeye başladım.
Edada bana yetişti. " ya dila bak kırma beni nolur nolur nolur" dedi sondaki 'r' leri uzatarak
" pekala şapşal ama çok durmayacağız tamam mı? " dediğimde boynuma atladı.
" en sevdiğim kankam çok saol"
" yılışma lan. Neyse gidelim üstümüze düzgün birşeyler giyelim. Adresi verdi dimi? "
" hı verdi. Ama çocuk çok tatlı değilmiydi? " deyince göz devirdim.
" ya dila size gitmeyelim. Benden birşeyer giyin işte. " aslında iyi fikirdi. Üşengeç bir kızdım. Git eve üstünü seç, giy, oradan yürü eda ' lara ohoooo.
" tamam hadi ozaman. Yalnız elbise giymiyoruz anladınmı? "
" tamam sevgilim. " dedi eda yapmacık bir şekilde.
" o annecim olmıcak mı? "
" ne bilim lan. Hani sevgililer der ya kjsa giymicen, elbise giymicen felan ı yüzden şey ettim ben. "
.........
"Dila bence sen şu şortu giy " eda ' nın eli deki şortu aldım ve üzerme koyup baktım. Jean bir şorttu.
" pekala peki üstüne? " dediğimde eda dolaba baktı ve içinden nirvana yazılı bir tişört çıkarıp üzerime denedi.
" bu nasıl? "
" tamam be? Bunları giyiyorum. Sende hemen birşeyler bul. Gidip biraz takılıp geri gelelim. " dediğimde başını salladı ve dolaptan bir şort birde tişört çıkarıp hızla giyindi. Saçınıda salık bırakıp, parfüm sıktı.
" hazırım haydi gidelim. " hemen evden çıktık ve bir taksiye bindik. Eda 'yla tuna çoktan telefon numaralarını birbirine vermişti. Ve birde parti adresi.
Hey bir dakika parti bir barda mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİRDEK.
ChickLit" çekirdek gibisin ; insan senle bir kere tanışınca daha bırakamıyor. " babasının dayak atıp akşamları evden kovmasından dolayı dila iki erkek ile tanışır. yeni geldiği şehirde yeni okulunda bu iki erkekle tekrar görüşür hatta aynı sınıftalar ! kapa...