Multi afkan :))
" Duyduğuma göre annesi babasını aldatmış bu yüzden hiç bir kıza güvenmiyor. " bir tek ben annesizliği yaşamıyormuşum demekki sınıfta neden bu kadar soğuk olduğunu şimdi anlıyordum az önceye kadar garip olan soğukluğu şimdi normal geliyordu.
Çıkış zamanı geldiğinde çantamı hızla toplayıp okuldan çıktım ve yürümeye başladım. Bugün yaşadıklarım beni fazlasıyla yormuştu birde akşam partiye gidecektim.
Eve geldiğimde hemen üstülerimi değiştirip yatağıma uzadım ve gözlerimi kapadım.
Kapım tıklatılınca gir dedim bağırarak.
İçeriye dayım girince önemli birşey olduğunu anladım yoksa odama girmezdi.
" girebilir miyim kızım? "
" elbette dayı gir. Önemli birşey mi oldu?" dedim ve oturması için yatağımda yer açtım.
Elini bacak dirseğimin biraz yukarısına koydu ve seslice nefesini dışarıya verdi.
" bir iş için şehir dışına çıkmam gerekiyor önemli olmasa çıkmazdım biliyorsun " dedi ama konuşaccakken ben konuştum.
" önemli değil dayıcığım git beni merak etme başımın çaresine bakabilirim" diyerek onu rahatlatmaya çalıştım. Ona zaten yük oluyordum birde işinden de etmek istemem.
" pekala kızım sana para yollayacağım ve eve bir hizmetçi aldım yemekleri ve temizliği o yapacak " dediğinde gülümsedim ve ona sarıldım.
" çok teşekkür ederim dayıcım " dedim ve ayrıldım. Hala beni düşünüyordu ve bu beni inanılmaz sevindiriyordu. Omzuma elini koydu ve sıvazladı.
Odadan çıkınca kendimi yatağa attım ve kendimi uykuya teslim ettim. Akşam yorgun olmamam lazımdı.
Tekrar tuvaletimin gelmesiyle yerimde rahatsızca kıpırdandım. Sinir oluyorum şu tuvaletimin uykumun en güzel yerimde gelmesine.
Daha fazla tutamayıp banyoya koşar adımlarla gittim ve ihtiyacımı giderdim. Ardından odama gidip saate baktım. Saat 19:00 ' dı ve tam bir saatim kalmıştı
Hemen hala poşetten çıkarmadığım elbiseyi ve topuklu ayakkabıları çıkardım. Elbiseyi hemen üzerime geçirdim ve masama oturdum.
Çekmecemden tokalarımı ve eski makyaj malzemelerimi çıkardım özel günler dışında asla makyaj yapmam.
Hemen saçımı balık sırtı yaptım bunu bana küçüklük arkadaşım sema öğretmişti. Saçlarım uzun olduğu için güzel oluyordu.
Balık sırtını bitirdikten sonra lastik toka ile bağladım. Sıra makyajdaydı. Fazla birşey yapmaya gerek yoktu zaten.
Hemen gözlerime eyeliner çektim ardından mascara ve dudaklarımada az bir parlatıcı sürdüğümde işte tamam.
Saate baktığımda tam sekiz olduğunu farkettim hemen topuklu ayakkabılarımı giydim ve odadan çıktım mutfağa göz gezdirdiğimde babamın masada yemek yediğini gördüm ama bu işte bir terslik vardı ki gülüyordu üstelik yanında bir kadın vardı.
Kadın beni görünce hemen ciddi bir hal aldı.
" şey dayınız beni yemek ve temizlik için tutmuştu da adım derya " dedi. Kadın iyi birine benziyordu üstelik babamı hiç böyle görmemiştim.
" anladım ben çıkıyorum size kolay gelsin" dedim ve evden çıktım partiye afkan ' la birlikte gidecektim. Bu partiden sonra onla arama bir mesafe koyacağım.
Tam önümde bir araba durdu bir bmw.
Araba durdı ve içinden afkan çıktı.
Üstüne kaslarını gösteren siyah bir tişört üstüne deri ceket altına dar bir pantolon giymişti.
Ve bu bmw yi nerden bulmuştu ki? Liseye gidiyor ayrıca burda olduğuna göre zengin olduğunu düşünmüyodum.
Tam önümde durdu ve beni süzdü. Ağzı açık kalmıştı resmen şuanda gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
" gidelim artık? " dedim. Oda kendini sirkeledi.
" a şey gidelim bin " dedi ve arabayı gösterdi. Etkilenmişti benden konuşamayacak hale geldiyse demekki gerçekten güzel olmuşum.
Arabaya bindim oda hemen kendi yerine geçti ve arabayı çalıştırdı. Bu araba kimin diye sormak istiyordum ama onla fazla konuşmayacağıma dair kendime söz vermiştim.
Araba yolculuğu fazla sessiz geçiyordu.
Afkan ikidebir bacaklarıma bakıyordu ve bu beni oldukça rahatsız ediyordu.
Arabayı kenara çekti ve arkadaki ceketi alıp bacaklarımı örtdü.
" dikkatimi dağıtıyorlar " dedi ve arabayı yola koydu. Hiçbir şey dememeye karalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİRDEK.
Chick-Lit" çekirdek gibisin ; insan senle bir kere tanışınca daha bırakamıyor. " babasının dayak atıp akşamları evden kovmasından dolayı dila iki erkek ile tanışır. yeni geldiği şehirde yeni okulunda bu iki erkekle tekrar görüşür hatta aynı sınıftalar ! kapa...