Bölüm 30

53 4 0
                                    

" afkan? " çarptığımız kişi afkan ile yağızdı. İkisininde üstünde siyah bir tişört ve gri bir pijama vardı tişört vücuduna yapışmıştı ve harika görünüyodu.

" ne işiniz var bu saatte burada? "

" önce bir yardım edinde kalkalım. " afkan elini uzatınca tuttum ve kendimi çektim. Aynı şeyi yağızda eda ' ya yapmıştı.

" saat kaç ki? " diiye sorduğumda yağız telefonunu çıkarıp baktı.

" saat on bir. " deyince eda ile aynı anda birbirimize baktık. Tam iki saattir dışardaydık. Ve saatide hiç farketmemiştik.

" şey ya bizim evde canımız sıkılmıştıda bizde dışarı çıkalım dedik. "

" biz gelmeseydik hala buradaydınız dila." dedi afkan. " neyse gelin sizi eve bırakalım. " afkan omzuma kolunu attı ce beni kendisine çekip saçlarıma öpücük kondurdu.

" beni deli ediyorsun. O tünel şakası neydi öyle? " dudağımı ısrdım. Nasıl unutmamıştı ki? Ben olsam çoktan unutmuştum.

" ya napim o aklıma geldi o yüzden şey ettim. " eda 'lara baktığımda yüzümde gülümseme oluştu. Yağızla galiba çok iyi anlaşıyolardı. Yağız birşeyler anlatıyodu, eda ise kahkaha atıyodu birde eda ' nın üstünde yağız ' ın ceketi vardı. Bunlar iyice işi kaynatmışlar.

" şunlara baksana " dedim ve çenemle onları gösterdim. Onunda yüzünde gülümseme oluştu.

" yakında sevgilide olurlar. "

Evin önüne geldiğimizde durdum ve yanağına bir öpücük kondurdum.

" bunu saymıyorum. "

" gelmek ister misiniz tek biz varız. " dedim konuyu değiştirmek için. Eda ' nın hemen gözleri parladı.

" evet! " dedi eda. Sonradan ne yaptığının farkına varıp lafı toplamaya çalıştı.

" yani şey gelmek ister misiniz dicektim. "

Yağız afkan ' a baktı. " pekala girelim. " dedi afkan. bende kapıyı açtım .

" siz geçin biz geliyoruz hemen. " eda 'yı odama çekiştirdim. Yağız ile arasındakileri merak ediyordum.

" bakıyorumda hemen kaynaştınız yağızla. "

" ya evet çok tatlı bir çocuk. "

" tamam neyse ya şimdi gidelim içeriye ama dur pijamalarımızı giyelim. " o çantasına yöneldi. Bende dolabımı açıp içinden ayıcıklı pijamamı çıkardım. Ama bunu şimdi giyemezdim ki . Kesin afkan dalga geçer.

Şimdi üç tane pijamam var. Birincisi, ayıcıklı ikincisi, inekli üçüncüsü ise kalpli. En iyi kalpliyi giymek deyip dolaptan çıkardım ve üzerime geçirdim.

" hadi gidelim. " dedim odadan çıktığımızda afkan ' lar oturmuş televizyon izliyodu. Ben afkan ' nın yanına gittim eda' da tekli koltuğa. Ne yapıp ne edip bunları yakınlaştırmam gerekiyordu.

" eda sende gelsene tek kaldın orada " deyip yağızla benim ortamı gösterdim. Hiç itiraz etmeden geldi.

" eee ne yapacağız şimdi. " diye sordu eda.

" televizyonda güzel bir film vardı versene kumandayı afkan. " de ve kumandayı afkan ' ın elinden çekti. Kanalları tek tek gezdikten sonra r kanalda durdu.

" heh işte bu film güzel. " filme baktığımda aksiyon filmi olduğunu gördüm. İyide biz aksiyon filmi sevmeyiz ki?

" ne yani aksiyon filmi mi izleyeceğiz? " dedi eda. Oda istemiyodu. Hangi kız aksiyon filmi severki? Seven varsada onu kızdan saymıyorum.

" evet. İzlemez misin? " yağız böyle deyince eda ne diyeceğini şaşırdı.

" ben mi? Severim tabi sevmez miyim. En sevdiğim türdür aksiyon. " gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Sırf yağız ' a kendini beğendirmek için severim demişti.

" iyi. "

-

Afkan ' la yağız film boyunca durmadan filmdeki karakterlere bağırmışlardı.

' ya olum kendini kurtarsan böyle olmazdı. '

' lan çatıdan atlasana '

' şimdi ben senin yerinde olacaktım varya'

O sırada ben başımı afkan 'ın omzuna koymuş gözlerimi kapattım. Eda ' da sabır dileyip başını omzuma koydu. Belki yalan atmasaydı izlemeyebilirdik. Ben ' hadi teen wolf izleyelim. ' deseydim sonra afkan 'la yağızda ' oha siz izliyomuydunuz açında izleyelim ' dese. Sonra da biraz derek 'in ısaac ' in yakışıklılığından bahsetsek. Sonra ben uyansam.

Başım afkan ' ın omzundan çekildi ve başım yastığa deydi. Aslında tam uyumamıştım konuştuklarını hala azda olsa duyabiliyorum.

" bunlar aksiyon filmi sevmiyolarmıydı? Film boyunca uyudular. " dedi yağız. Afkan'da birşeyler söyledi ama duymadım ve kendimi uykuya teslim ettim.

................

Güzel uykumu bölen çişime bir küfür savurup yataktan kalktım. Neden hep uyurken neden?

Banyoda işimi halledip salona yürüdüm. Tabiki koltukta uykusunda konuşan bir eda beklemiyodum.

Aslında şuanki halini video ya alsam sonra işime yarar belki. Masada duran telefonumu aldım ve videoyu başlattım. Eda saçma sapan birşeyler mırıldanıyordu ama pek fazla anlamıyodum nece konuşyto acaba?

Birde arada dişlerini gıcırdatmasıda ayrı bir mesele. İlk ddfa onu böyle görüyorum acaba ne görüyo rüyasında?

Videoyu kapattım. Ve eda ' yı dürtüklemeye başladım.

" kalk lan hey aloo sana söylüyorum. "

Eda ' yı kaldırtıktan sonra - en az yarım saatimi aldı. - murtfağa girip kahvalrı hazırladım. Dün acaba yağızla afkan ne yaptılar ? Bhrada uyuyup erkenden gittilermi yoksa akşamdan mı gittiler?

Eda ile kahvaltı yaptıktan sonra bolca yabancı dizi izlemiştik. İlk önce supernatural ' in bir bölümünü açmıştık. Bazı yerlerde donunca the vampire diares'te kaldığımız bölümü açıp izlemiştik. Yine donunca bu sefer teen wolfta kaldığımız yerden açıp izlemiştik. Tabiki bu malca fikir eda ' dan çıkmıştı. Tabi arada yorumlarda spoi butonuna basmayıp, spoi veren mallara da küfür etmeyi unutmamıştık.

Partiye bir saat kalmıştı ve hazırlanmamız gerekiyodu. Sanırsam parti bardaydı. Her ne kadar partiye gitmemek istesemde, bir yanım gitmek istiyordu.

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin