Bölüm 22

43 4 0
                                    

Afkan son cümlesinide söylemiş hızla odadan çıkmıştı.

" Duygularımdan emin değilim. Aslında biliyorum ama korkuyorum. Bir gün annemin babama yaptıklarını banada yapacaklar diye korkuyorum. "

Ne demek istemişti ? Duyduğuma göre annesi babasını aldatmıştı. Ah gerçekten bunu çözmek zordu. Ama şunu biliyordum ki galiba beni seviyor.

İçime gelen umutla olduğum yerden zıpladım.

Hemen üstümü değiştirdim ve sınıfı a hızlıca girdim. Afkan yoktu yine her zamanki gibi sınıfta bir adet telefonun içine girmiş eda vardı.

" eda sözümü kesmeden dinle. " dediğimde başını telefonundan kaldırdı. Ve 'bekliyorum ' bakışlarını attı.

Bemde herşeyi anlattım. Mete ' yi, ve afkan ' nın dediklerini. Ne demek istediği ona sormuştum.

" ah galiba seni seviyor ama bir gün seninde onu aldatacağından korkuyor. " hey bu kız hemen nasıl çözmüştü ki?

" of bilmiyorum. Ya öyle değilse eda? "

" sen harbi malsın dila siktir git şuradan " omuz silktim ve yerine geçtim.

Bugün maçtan dolayı bizi erken salacaklardı. Ve birde maçı bizimkiler kazanmıştı! Hocada yanıma gelip bana birsürü övgüler yağdırmıştı. Ve ilknur ' da hiç gözükmüyordu. Kesin bana plan kuruyordur.

Çıkışta eda ' yla birlikte okuldan çıkıp evlerimie yürümüştük. Ondan sonra yollarımız ayrıldığında koşarak eve yetişmiştim.

Eve geldiğimde çantamı kenara fırlattım. Salona baktığımda boştu. Mutfağa bakmamala ağzımın bin metre açılması bir oldu.

Babam ve derya abla pasta veya herneyse birşeyler yapıyorlardı ve genç insanlar gibi unları burunlarına sürtüp kahkaha atıyolardı.

Eğer şimdi yanlarına gidersem derya abla fena halde utanacaktı.

Bu yüzden sessiz adımlarımla odama gittim ve üstümü değiştirdim.

Aslında şuanda durumum bayağı iyiydi.

Babam düzelmiş, daha doğrusu derys abla onu düzeltmişti. Demdk babamın tek ihtiyacı bir insan. Arrık bana gerçekten insanmışım gibi davranıyordu.

Öbür yandan afkan bir itirafta bulunmuştu. Eğer eda ' nın dediği gibiyse işte bu harikaydı!

Odamdan çıktım ve yanlarına usulca yaklaştım. Bu sefer normal bir şekilde salonda oturmuşlardı.

Rahat bir nefes alıp yanlarına gittim.

" merhaba çifte kumrul-" kendime bir küfür savururken dediğim mal şeyi düşündüm. Hay benim ağzımı eşek arılar soksun. Derya abla utanarak başını eğdi. Babam ise gülüyordu. Ah bu erkekler neden bu kadar rahat ki?

" derya artık ona söylemeliyiz. Emin ol hoşgörüyle karşılayacaktır. " dediği şeyle ağzımdam bir ' ha? ' çıkmaması için kendimi tuttum.

Derya abla eğdiğ pi başını kaldırdı ve babama sıcak bir gülümseme yollayıp başını salladı.

" bak dila biz deryayla birbirimizden hoşlanıyoruz. Beni tekrar hayata döndürdü. Artık biz birlikteyiz " dediği şeye sevinmiştim aslında. Eğer mutluysa niye karşı çıkayım ki.

" kendi kararınız. Ve dediğin gibi baba bunu hoşgörüyle karşılarım. Şimdi izninizle. " dedim ve yanlarından ayrılmak için kalktım.

" ve hayırlı olsun "

Odama girdim ve kendimi yatağa fırlattım. Tam uyuyacakken telefonumun mesaj sesiyle yerimden sıçradım.

Eğer operotör mesajıysa kendimi camdan atarım.

" beş dakikaya aşşağıda ol. İstediğim bir şeyi şimdi yapmanı istiyorum. Birde numaramı kaydet. -afkan. "

Şimdi kalbim dışarıya çıkacak kadar atıyodu. Acaba ne isteyecekti ki? Heralde saçma birşeyler yapmaz.

Telefonumu açtım ve bende ona mesaj attım.

" geliyorum. " mesajı attıktan sonra onu kaydettim. İyide ne veya neye göre giyinecektim ki. Bu soru başımın etini yerken afkan'a sorma düşüncesi aklıma geldi.

Elime telefonu tekrar aldım.

" ne giyineceğim? " mesajı atar atmaz hızlıca mesaj geldi. Ne kadarda çabuk yazıyor böyle.

" pijamayla gel ayrıca ağaç oldum hızlı olsana beklemekten nefret ederim. "

Pijama? daha fazla uzatmayarak pijamamı giydim. Montumu da üzerime geçirdim.

Aşşağı indim.

" baba eda ' lara gitmem gerekiyor olur mu? " babam bana endişeyle bakıyordu. Ondan iki keredir eda diye evden gidiyordum. Ama birincisinde zaten eda ' ya gitmiştim. İlk defa yalan atıyordum.

" ah pekala. " deyince gülğmsedim ve dışarı çıktım. Afkan karşıda arabada beni bekliyordu. Çok net görebiliyordum.

Ön koltuğa geçince arabayı çalıştırdı ve ne hızlı ne de yavaş bir biçimde sürdü.

" nereye gidiyoruz? "

" yol boyunca soru sorma göreceksin zaten ." onun dediğini yapıp yol boyunca hiç birşey demedim.

Yol zaten beş dakika felan sürmüştü. Normal bir sokağa gelmiştik. Burada ne yapacaktık ki?

O arabadan inince bende arkasından indim. Hiçbirşey söylemiyordu ve bu beni endişelendiriyordu. Ne yaptığını hala anlayamamıştım.

Yeni bir binanın içine girince bende girdim. İkinci katta duruo bir evi açtı. Evin içine girince bende girdim. Normal evdi işte. Anormal birşey yoktu henüz.

" montunu çıkar. " onun dediğini yapıp montumu çıkardım ve dolaba astım.

" aç mısın? " ne yapmaya çalışıyordu? Meraktan öleceğim.

" hayır saol. " dedim. Eliyle gel işareti yaptı. Bende arkasından gittim. Uzun koridorda yürüyüp bir odaya girdik. Odada iki kişilik bir yatak vardı siyahtı. Ve birde bir tane dolap acaba bu kda ve ev onun muydu ? Olabilir di çünkü aynı o kokuyor.

" yatağa gir." ben ona şaşkın bakışlarımı yollarken o yatağın örtüsünü açıyodu. Acaba afkan ' damı sapık. Yok canım daha neler.

" sadece uyuyacağız merak etme. " afkan aklımı okumuşcasına bunları söyledi. İyide benden gerçekten bunu mu istiyordu. Bu benim için resmen ödüldü. Onunla birlikte uyumak.

Dediğini yapıp yatağa uzandım oda geldi uzandı ve bana döndü.

" benden bunu mu istiyorsun gerçekten? "

" evet yanımda olmanı " bu dediği beni hem şaşırtmış hemde sevindirmişti.

" ama... Bak anlamıyorum sen bana can iç-" ben sözümü bitirmeden konuştu

" bak bazı şeyler benim için değişti tamam mı? Öncelikle seninle konuşmamın can ' la yakından uzaktan alakası yok. Seni erkeklerle görünce deli gibi sinirlenip, kıskanıyorum. Benim yanımda olmanı istiyorum. Ama sonra birgün beni bırakırsın diye, aldatırsın diye korkuyorum. Çünkü eğe öyle birşey olursa ben toparlanamam. " en uzun konuşması ve en etkileyici bu olmuştu heralde.

Kendimi toparladım ve ben konuştum..

" birincisi ben asla böyle yapmam. İkinciside aynı şeyleri bende yaşıyorum afkan. Peki neden sev-" tekrar sözümü kesti. Bu ne kadar beni sinirlendirsede sesimi çıkarmadım.

" bana zaman ver dila. Bana izin ver seni kıskanayım yada sana birşey söyleyince bana sen kimsin deme yeter. Şimdi uyuyalım. " dediğinde başımı salladım. Hala olayın etkisindeydim. Bana olan hislerini açıkça belirtmişti. Şuanda o olmasa sabaha kadar dans edebilirim. İçimde acayip bir kelebek uçuşması oluyor.

Kendimi uykunun kollarına bırakacağım zamanonun sesini duydum.

" çekirdek gibisin; insan senle tanışınca birdaha bırakamıyor. "

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin