Bölüm 9

38 5 0
                                    

" o kim? "

" ilknur. Okulun popiler sürtüğü ayrıca can'a takıntılı " omuz silktim . Beni ilgilendiren bir durum yoktu. Tek düşündüğüm afkan'ın partiye beni çağırması.

" dünyadan dila 'ya dünyadan dila ' ya " deyip elini gözümün karşısında sallıyordu eda.

" ha şey noldu dalmışım " dediğimde sırıttı .

" herneyse partide ne giyeceksin? " diye sırduğunda dudağımı ısırdım. Evet dila süper soru ne giyeceksin? Hiç elbisen yok ki senin.

" ya iyide benim hiç elbisem yok ki ne yapacağım? "

" ya merak etme bende çok elbise var birtane sana veririz ödünç" dediğinde sarıldım. O olmasaydı şimdi ne yapardım hiç bilmiyorum.

" ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Çok teşekkür ederim eda "

" sen deli falan mısın? Beni okulda çok büyük bir dertten kurtardın " dedi ve tekrar devam etti. " herneyse hadi doğru bizim eve " dedi ve koluma girdi. Ona güveniyordum. Kötü kızlara hiç benzemiyordu . Ailem olmadığı için birini arayıp haber vermicektim. Ah ne kadarda kötü.

Bir dakika peki eda ' nın ailesi?

Aklıma gelen soru işaretiyle durdum.

" eda dur. Ailen evde mi? " dediğimde göz devirdi. Herşeye göz devirmese iyi.

" ailem şehir dışında evde tekim. Ve istediğin zaman gelebilirsin " dediğinde başımı salladım. İhtiyacım olacaktı. Babam beni duşarıya attığında ona gelebilirdim.

Güzel iki katlı bir evin önünde durduk. Ev gerçekten harikaydı . Koca evde tek yaşıyor. Ben olsam korkutan altıma işerdim akşamları.

Ağzımın suları akarken eda kapıyı açtı. Hemen bende arkasından içeri girdim ve etrafı süzmeye başladım.

" hemen odama gidelim " dediğinde süzme işini uarıda bırakıp arkasından emanet gibi gittim.

Odasına girdipimizde hemen dolabını açtı. Oda şu şekildeydi ; camın orada bir yatak, yanında bir masa, karşıda boy aynası ve gardolap odanın rengi mavi.ve birde giyinme yeri vardı. Ah harika ötesi.

Eda üstüne rahat bir şeyler giydi ve beni dolabın önüne çekiştirdi ve dolaba uzunca baktıktan sonra eline bir elbise aldı ve üzerime koydu.

" senca nasıl dila? " elbise balık elbiseydi ve beni kadın gibi göstereceğine yemin edebilirim.

" olmaz bu çok kadınca " deyince onu fırlatıp bir tane daha aldı ve izerimde tuttu.

" peki ya bu? " dediğinde elbiseye baktım. Elbise mavi straplez dizlerimin hemen üstünde bitiyordu aslında güzeldi ama kısaydı sanki .

" ya sanki bu çok kısa " deyince göz devirdi ve beni giyinme yerine soktu.

" bu elbise sana çok yakışacak dene " deyince onu kıramayıp elbiseyi giydim. Ve kabinden çıktım. Eda bana bakınca transta kalmış gibi bi hali vardı.

" o-oha çok güzel olmussun bunu kesin giymelisin saçını balık sırtı ve bir tane ayakkabıda buldukmu oldun sen " deyip el çırptı. Hemen boy aynasına geötim ve kendime baktım. Gerçektende güzel olmuştum . Ama artık gitmem gerekiyordu eve bayağı geç kalmıştım. Babam değilde Dayım merak edebilirdi.

" eda benim gitmem gerek dayım merak eder okulda görüşürüz"

" bekle bi saniye " dedi ve biryerden poşet çıkardı içine elbiseyi ve birde topuklu ayakkabıyı koydu. Ve bana uzattı hemen aldım ve ona tekrar sarıldım.

" teşekkürler eda " dedim ve çantamı alıp odadan çıktım ardından hızlıca evden çıkıp koşmaya başladım.

Bizim oralara gelince biraz rahatladım. Ya aramışsa dayım?

Hemen telefonumu aldım ve tuşuna bastım lanet olsun ki açılmıyordu. Telefona bakarak yürüdüğüm için birine çarptım.

" ya ben Özür dil-" kafamı kaldırdığımda o güzel yüzle karşılaştım.

Afkan.

" bir dahakine önüne bak "

" ayrıca bu saate kadar neredeydin sen? " dedi kaskatı yüzüyle.

" arkadaşımdaydım her neyse iyi geceler " deyip gidecektim ki kolumdan tuttu ve beni kendine çekti. Ben bu haraketiyle yine afallamış, kaskatı kesilmiştim.

Şuanda sadece gözlerimize bakıyorduk. Ben onun siyahlarına, o ise benim mavilerime. Sadece birbirimize kenetlenmiştik.

" gece gece dolaşma buralarda küçük kedi. " dedi ve yanımdan ayrıldı. Ne yapmaya çalışıyordu ki? Beni etkilemeye felan mı? Eğer buysa çok iyi yapıyordu mal.

Evin önüne geldiğimde poşeti çantama koydum ve herzamanki yerimden anahtarı alıp kapıyı açtım. Salonda babam ve dayım oturmuşlardı.

Dayım beni görünce hemen yanıma geldi ve sıkıca sarıldı.

" kızım nerdesin sen öldüm meraktan. "

" özür dilerim dayıcım. Arkadaştan ders notlarını almam lazımdı. " deyince babam oradan atladı.

" bunu okula gönderirsen böyle olur işte "

Ona aldırmadım ve çantamı kenara koydum.

Tam odama girecekken dayım seslendi.

" aç değilim dayı saol " deyip odama girdim. Şuanda acayip yorgundum.

Hemen pijamalarımı giydim. Tekefonumu şarja takıp soğuk yatağıma girdim.

Lanet olsun ki aklımdan hiç çıkmıyordu. O soğukluğu ve kızları kendine çeken çekiciliği.

Buna son verip gözlerimi kapadım...

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin