" dila öztaş sende... Can gürel ' i çalıştıracaksın." evet arkadaşlar hocanın dediği şey sonucunda benim ağzım bir metre açık kalmış, afkan. ' nın sinirden ellerini sıkmış olduğunu görüyoruz.
Direk ayağa kalktım. Can ' a baktığımda sırıtıyodu. Ona kaşlarımı çatıp baktığımda omuz silkti.
" hocam benim eşimi değiştirebilir miyiz?"
" neden dila ' cım? "
" işte hocam. Kızlardan biri olabilir mesela. " dediğimde hoca başını sallayıp listeye bakmaya başladı. Kesinlikle can ' la tek başıma kalmak istemiyorum.
" pekala ozaman sen sema dinçer ' i çalış-" hıca lafını tamamlayamadan can ayağa kalktı.
" hocam ben eşimi değiştirmek istemiyorum. " afkan bir küfür savurup ayağa kalktı ve can ' nın gözüne yumruğunu indirdi. Herkes şok olmuş bir şekilde olanları izliyodu. Tabi bende dahil.
Hoca ayağa kalktı ve afkan ' nı can ' dan ayırdı. Can hala piskopatça sırıtıyodu. Hani bmyke bir şeyi kazanırsın sonrada gülümsersin ya hah işte o gülüşten.
" afkan can ve dila benle müdürün odasuna derhal! " bi saniye benim suçum ne ya? Afkan önden can arkadan onun arkasından ben müdürün odasına doğru sınıftan çıktık.
Afkan kapıyı çalnadan içeri bodoslama girdi. Üçümüz birlikte müdürün karşısına geçtik. Müdür başını kaldırıp bizi iyice süzdü.
" dur tahmin edeyim. Kız için kavga ettiniz. O kızda sen oluyorsun değilmi? " dedi müdür. " ikisini birbirine düşürdün " hoca böyle deyince gözlerim dolmaya başladı. Doğru mu söylüyordu? Benim yüzümdenmiydi? Evet.
" hocam onun bir suçu yok biz can ' la birbirimizi zaten sevmiyoruz" dedi afkan.
" aynen hocam onun bir suçu yok. " can ' da böyle deyince müdür kahkaha atmaya başladı. Kesin ruh hastası bu müdür.
" tabi tabi... Şimdide onu koruyorsunuz değilmi? Biliyormusunuz çocuklar kusura bakmayın ama böyle kızlar için değmez. " artık kendimi tutamadım ve müdür'ün odasından çıktım. Zaren gözyaşlarım çoktan gelmişti akıyolardı bile.
Resmen bana hakaret etmişti.
Sınıfa girdim ve eşyalarımı topladım. Çantamı tek omzuma alıp bahçeye çıktım. Bugün okulda duramazdım.
Koşarak okuldan çıktım. Sinirliydim. Fazlasıyla. Sikimsonik kafa resmen bana ikisini birbirine Düşürdüğümü söylemişti.
Okadar hızlı koştum ki yarım saatlik yolu tam beş dakikada geldim.
Ağacın oradaki anahtarımı aldım ve kapıyı açtım. Bu saatte gelmediğim için derya abla ile babam hemen kapının oraya geldiler.
" senin bu saatte okulda olman gerekmiyormuydu? " dedi babam. Başımı kaldırınca kaşlarını çattı. " sana ne oldu böyle? "
Çantamı fotmentoya fırlattım ve babama cevap vermeden oradan uzaklaştım.
" birşey yok baba. "
Odama girdim ve üstümü değiştirip bir tayt ve tişört giydim. Saçlarımı açıp dağınık bir topuz yaptım ve kendimi yatağa fırlatıp gözlerimi kapattım.
Bir süre sonra kaoım çalınınca oturur şekle geldim. " gir " deyince içeriye babam girdi. Yanıma oturdu.
" bak biliyorum... Sana pek fazla babalık yapamadım. Hatta hiç yapamadım ama şunu bilki artık gerçeğin farkına vardım. Artık düzeldim dila. Ve bunda derya ' da yardımcı oldu. Herneyse artık şunu bilmeni istiyorum. Geçte olsa artık gerçekten ben bir babaymış gibi davranacağım. Beni affedebilir misin? " babamın söylediği şeyler üzerine bugün üçüncü şokumu geçirdim. Gerçekten artık düzelmişti. Ve ben zaten ona hiç darılmamıştım.
" affetmem yada affetmemem için birşey yapmadın baba. Ne yaparsan yap sen benim babamsın. " dedim ve ona sarıldım. Oda başıma bir öpücük koydu.
" teşşekkür ederim kızım. Neyse sen dinlen " dedi ve odamdan çıktı. Bende yine yatağıma uzandım ve gözlerimi kapattım.
.................
Kulağıma gelen tıkırtılarla gözlerimi açtım. Hala uyku sersemi olduğum için sesin nerden geldiğin tam olarak anlayamıyorum.
Sesin pencereden geldiğini anladığımda pencereye koştum ve pencereyi açıp etrafa baktığımda afkan ' ı gördüm seyyar merdiveni almış bizim evin duvarına koymuş ona tırmanıyodu.
" napıyorsun sen afkan delirdin mi? "
" hayır delirmedim. Ve ezilmek istemiyorsan pencereden uzaklaş" dediğini yapıp pencereden uzaklaştım. Ev zaten iki katlıydı.
Pencereden içeri girdikten sonra merdiveni aşşağıya itti. Fazla ses çıkarsada o banamısın demedi.
" afkan ne içtin doğruyu söyle. Pencereden evime girmekte neyin nesi? "
" ya dila çok konuşuyosun buna bir çözüm bulmalıyız. Ama öncesinde uyuyalım" deyip ayakkabılarıyla yatağıma uzandı.
Ellerimi belime koydum .
" hey hey yatağıma ayakkabılarınla giremezsin . Ayrıca babam evde? " dediğinde ellerini ensesinde birleştirdi.
" seni umursuyormuyduki? "
" biz barıştık bikere. Herneyse ayakkabılarını çıkar yoksa beraber uyumayı rüyanda görürsün. " her ihtimale karşı kapıyı kilitledim.
" işi öğreniyosun dila. " dedi ve ayakkabılarını çıkardı ve tekrar yatağa uzandı. Bende yanına gidip yatağa uzandım. Battaniyeyi üzerimize örttü.
" bugün... O müdür bozuntusuna yumruğu gömmemek için kendimi zor tuttum. "
" boşver ben takmıyorum. " deyip gözümü kapattım.
" tabi tabi o yüzden çekip gittin. " dediğinde tek gözümü açıp ona ölümcül bakışlarımı attım. O ise kahkaha attı.
Hemen ellerimle ağzını kapattım. Babam duyarsa buraya gelebilirdi.
Elimin içini öpünce hemen elimi çektim.
" uyuyalım. " dedim ve yine gözlerimi kapattım. Yanağımı uzunca öptü.
" iyi geceler küçük kedim. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİRDEK.
ChickLit" çekirdek gibisin ; insan senle bir kere tanışınca daha bırakamıyor. " babasının dayak atıp akşamları evden kovmasından dolayı dila iki erkek ile tanışır. yeni geldiği şehirde yeni okulunda bu iki erkekle tekrar görüşür hatta aynı sınıftalar ! kapa...