Bölüm 10

46 5 0
                                    

Sabah tuvalet ihtiyacımla direk yataktan fırlayıp banyoya koştum. İhtiyaçlarımı giderip tekrar odama koştum ve saate baktım. Daha erkendi okul için ama yinede okula gitmek istiyordum.

Hemen üniformalarımı giydim ve üstüne hırkamı zamanım bol olduğu için saçlarımı düzleştirebilirdim

Akşam taktığım telefonumu şarjdan çıkardım ve çekmecemdeki eski düzleştiricimi fişe takıp saçlarımı düzleştirmeye başladım.

Saçlarımı düzleştiricinde saçlarımın rengi tam ortaya çıkıyor sapsarı oluyordu ve gözlerimde mavi olduğu için güzel bir görünüm oluyor.

Parmak uçlarımla odamdan çıktım ve kapının oradaki çantamı hızla alıp odama gittim.. İçindeki poşeti çıkartıp ders programımı hazırladım.

Hemen kenardanda harçlığımı

cebime koydum üstünde bad girl yazan beremi taktım. ve kulaklığımı alıp evden çıktım. Şarkı dinlemek için harika bir gün.

Yürüyerek okula vardığımda daha fazla kişinin gelmemiş olduğunu gördüm bahçede dört - beş kişi tek vardı.

Hemen bir banka oturdum ve müziği dinlemeye devam ettim. Ve en sevdiğim şarkılardan birtanesi sia - big girls cry çalmaya başladı.

Gözlerimi kapattım. Ama her gözlerimi kapattığımda o aklıma geliyordu. Soğukluğuyla, gözleriyle herşeyiyle.

Biri beni dürtükleyince yerimden sıçradım. Bir erkek, mavi gözlü ve rampa saçlı bana gülerek bakıyodu.

" bahçe doluyor gözlerini kapatma istersen "

" anlamadım? " dedim soru sorarcasına.

" boşver " dedi ve elini uzattı. " mete sen?"

" dila memnun oldum mete " dedim ve elini sıktım. İkimizinde gözleri maviydi bu dikkatimi çekmişti.

" gözlerimiz " deyince şaşırdım. Az önce aynı şeyi düşünüyordum acaba müneccim felan mı? Yok tövbe tövbe.

" az önce aynı şeyi aklımdan söylüyordum " deyince kıkırdadı. Bende bu haline kıkırdadım tatlı çocuktu aslında.

" sanırım birileri kıskanıyor " dediğinde ona bakmaya devam ettim. Çenesiyle karşyı gösterdiğinde kafamı oraya çevirdim. Afkan ' dı bu. Sinirliydi ellerini yumruk yapnıştı ve ayağını sallıyordu.

Mete ' ye dönüp omuz silktim.

" galiba afkan kıskanıyor "

" niye kıskansın ki umrunda bile değilim. Yani tüm kızlar öyle " dediğimde başını salladı ve geriye yaslandı ve kulağıma eğildi.

" bakışları öyle demiyor. Ve ayrıca buraya geliyor " dediğinde başımı çevirdim hızla bize geliyordu. Şuanda acayip korkuyordum çünkü gerçekten bakışları korkutucuydu.

Yanıma geldi ve kolumdan tuttu ve arka bahçeye sürüklemeye başladı.

" afkan ne yapıyorsun bıraksana kolumu "

" çocuk içine giriyordu resmen "

" sanane afkan? Sana ne oluyor ki? " ' sanane benim boyumdan sanane ' diye bağırasım geliyordu ama şuanda ne yeri nede zamanıydı.

" bak seni uyarıyorum dila sinirlerimi bozma bir daha onla o kadar yakınlaşmayacaksın anladın mı beni? " deyip tekrar kolumdan tuttu. Nasıl böyle yapabiliyordu ki o kimdi? Ve en önemlisi ben ona neden bişey demiyorum?

Tam ağzımı açacakken can ' ın sesi duyuldu.

" sen onun neyi oluyorsunda karışıyorsun afkan? " elleri ceplerinde bize doğru geldi.

" kes lan sesini ayrıca sana ne oluyor? Ben istediğimi yaparım. Sana hesap verecek değilim " dedi sakin ve sıkı sesiyle.

" kız istemiyor . Ayrıca kiminle isterse onla takılır sana soracak değil ya? Abisimisin sevgilisi misin? " dedi can. Ama yanlış birşey söylemişti ki afkan acayip sinirlenmişti - ki bunu gözlerindem ve ellerinden kolayca anlayabiliyordum.

Ve artık araya girmem gerektiğğinii anladım yoksa gerçekten işin içşne yumruklar girecekti.

" yeter artık saçmalıyorsunuz. Ben sizin elinizde bir oyuncak felan değilim kendinize gelin kiminle takılacağımıda size sormam. " dedim ve hızla oradan uzaklaştım ve okulun içine girdim.

Sınıfıma girdiğimde henüz hocanın gelmediğini gördüm.

" vay kötü kız ha? " diyen kerem ' e kötü bakışlarımı yollayıp sırama oturdum beremi sıranın altına koyup başımı sıraya koydum. Uyumak istiyordum ama düşüncelerimden uyuyamıyordum lanet olsun ki...

Şimdi birinci soru işaret; afkan neden böyle davranıyor kıskanıyor olabilir mi? Kıskanıyorsa seviyor demektir ama hiiç bir kıza yüz vermeyen afkan banamı yüz verecekti.

Arkamdan kerem olduğunu anladığım varlık saçlarımı çekiyordu en sonunda sinirlenip ayağa kalktım ve kafasına vurmaya başladım.

" salak, eşşek ,hayvan saçımı neden çekiyorsun "

" ya uf napıyorsun dila ya ebemi sik-" lafını bitiremeden can yine atladı.

" oha lan kız var burada lan "

" bende küfür ediyorum sorun değil. " dedim ve kerem ' in yanına oturdum.

" ne istiyorsun baş belası kerem "

"lan üç derstir uyuyorsun. ya hoca serbestsiniz dedi benim canım sıkılıyor oyun oynayalımmı? "

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin