Bölüm 17

33 5 0
                                    

~DİLA'DAN~

Sabah alarmımın çalmasıyla gözlerimi araladım.  Başım çatlayacak derecede ağrıyordu.  Dün geceyi aklıma getirdiğimde en son canın beni eve getirdiğini hatırladım.

Hemen yataktan kalktım ve üniformalarımı giydim saçımı topuz yapıp odadan çıktım.

Mutfağa girdiğimde yine babam oturmuş yemeğini yiyor bir yandanda gülüyordu birde yanında dayımın tuttuğu bir kadın. 

" günaydın kızım kahvaltı yapmayacak mısın? " babamın bu dediğine ağzım açık bakmıştım.  Bana günaydın kızım demişti ilk defa.  Belli ki kadınla iyi geçiniyordu

" g-günaydın b-babacım saol ben okulda yerim bir şeyler.  Kolay gelsin derya abla " dedim ve çantamı alıp evden çıktım ve okulun yolunu tuttum.

Okula geldiğimde koşar adımlarla sınıfıma girdim daha hoca gelmemişti.  Ama afkan gelmişti.  Hemen neden aklıma afkan geliyor ki benim?

Yerime oturdum.  Bir iki dakika sonrada hoca girdi.  Ders  matematikti ama dinlemiyordum matematikten nefret ederim kim severki?

" oha teen wolfa yeni bölüm gelmiş " bunu diyen kıza heyecanla baktım.  En sevdiğim diziler de biri.

" oha izliyor musun? " dedim ve ayağa kalktım.  Sınıftaki bütün kızlar artık yabancı dizilerden bahsediyordu.

Ayağa kalktım. " hey damon,  derek,  dean" benim kızlar enişteleriniz olur " dedim tam oturacakken afkan bileğimden tuttu ve beni sıraya yapıştırıp kulağıma fısıldadı.

" onlar kim? "

" aşklarım " dediğinde bileğimi daha fazla sıktı.  Kesin moraracak hem ayrıca niye karışıyor ki?

" sikerim aşklarını birdaha duymayacağım " dediğinde alayla gülümsedim.

" sen kimsin afkan.  Ha  dur hatırladım. Sadece düşmanıyla irtibattayım diye venle iletişim kuran afkan?  " gözlerim dolmuştu oda sinirlenmişti eğer biraz daha durarsam ağlayacaktım ki onun bunu görmesini istemiyorum. 
Kurtarıcı zil çalınca hemen sınıftan çıktım.

Kızlar tuvaletine gittim ve yüzümü yıkadım. 
Oradan çıkıp kantine ilerledim.  Kantinden bir kahve alıp boş bir masaya oturdum. 
Masada haraketlilik hissedince başımı oraya öevirdim can?  Ama ağzı yüzü dağılmış bir adet can.

" hey sana ne oldu böyle? "

" boşver.  Buarada dünü hatırlıyor musun? " dediğinde düşündüm en son can bei eve getirmişti.

" can teşekkürler beni eve getirdiğin için "
" ne yani hatırlamıyor musun? " dedi tek kaşını kaldırarak. 

" of can neyi hatırlamıyor musun? "

" bir şey yok görüşürüz dila " dedi ve gitti.

Bende hemen sınjfa ilerledim.  Sınıfta tek tük kişiler vardı.  Ve yine telefonuna gömülmüş eda. 

Beni görünce başını telefonundan kaldırdı ve sırasında yer açtı.

" dün nereye kayboldun?  Bak dila bugün bize geliyor bizde kalıyorsun ve herşeyi anlatıyorsun anladın? " deyince başımj salladım. 

" hey hey sakin ol tamam gelicem ve herşeyi anlatacağım " dediğimde nefesini seslice dışarıya verdi.

İki üç derse girdikten sonra ders müzikti ! En sevdiğim ders.
Müzik hocası sınıfa girince herkez ayağa kalktı.

" evet arkadaşlar bugün müzik odasındayız sessizce odaya gidin kapı açık. " deyince sessizce (!) sınıftan çıktık ve müzik odasına girdik.  Oda bayağı büyüktü.  Piyano,  gitar her türlü müzik aleti içindeydi.

Herkez bir kenara geçti ve hocayı dinledik. 

" evet arkadaşlar müzik odasında olduğumuza göre birileri bize o güzel sesini gösterecek söylemek isteyen? " detip herkese göz gezdirdi ama kimsede ses yoktu. 

" dila kızım sen söylemek ister misin? "

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin