Afkan ' dan ayrıldıktan sonra bir kenara oturdum. Tam bir dengesizdi.
Kenarda duran tekilalardan bir tane aldım ve yudumladım. Boğazımı yaktığı için yüzümü buruşturdum.
O bitince bir tane daha aldım. Ve bir tane daha, bir tane daha.
Ayağa kalktım ve dans etmeye başladım.
Tam düşecekken can geldi ve beni tuttu.
" sen sarhoşmusun? " dediğinde başımı salladım ve kafamı onun omzuna koydum acayip uykum vardı şuracıkta uyuyabilirdim.
" beni eve götürür müsün? "
" tabiki gel gidelim" dedi ve elini yönlendirmek için belime koydu.
" dila nereye gidiyorsun? " arkama baktığmda afkan olduğunu gmrdüm artık umrumda değildi.
Artık umrumda olmayan şeyleri de umursamıyorum.
" evime " dedim en son e yi uzatarak.
" gel buraya seni ben getirdim ben götüreceğim."
" yok beni can götürür seni artık hayatımda istemiyorum birdaha karşıma çıkmazsan çok sevinirim. Hadi baybay" dedim ve yürümeye başladım. Belki dediklerim çok ağır olabilirdi ama haklıydım aynısını oda bana aynısını yapmıştı.
Canla beraber arabasına yürüdük. Ben öne bindirdi ve kendi yerine geçip arabayı çalıştırdı.
" neden içtin dila? "
"öylesine. " deyip kafamı cama yasladım ve gözlerimi kapattım .
~CAN'DAN~
Dila dan ses çıkmayınca arabayı yavaşlattım ve ona doğru baktım sızmıştı. Tekrar arabayı yola koydum ve evine sürdüm.
Evinin önüne gelince arabyı boş bir yere patk ettim. Acaba uyandırsam mı?
Yada onu uyurken izlesem?
Ah ne diyorum ben?
Hemen arabadan çıktım ve onun kapısını açıp eğildim.
" dila hadi kalk geldik evine " deyip kolundan dürttüm. Gözlerini biraz açtı. Bir iki saniye sonra tekrar açtı ve yerinden doğruldu.
" ah ben şey özür dilerim " dedi ve arabadan çıktı. Hafif sendeleyince belinden tuttum ve onu doğrulttum.
" biraz beklesene can " dedi ve arabaya yaslanıp gözlerini kapattı. Uykulu ve sarhoştu. Onu öpmek istiyordum..
Yavaşça ona yaklaştım bir yanım yap bir yanım yapma diyordu. Ama kendimi tutamıyorum. Hem sarhoş diye birşey hatırlamaz. Onu seviyorum hemde ilk defa böyle birşey hissediyorum.
Dahada yaklaştım ve dudaklarına eğildim. Tam öpecekken bir güç beni arkaya çekti ve yerle seviştim. Az bir bakma zamanım olduğunda bunun afkan olduğunu gördüm.
Üstüme çıktı ve yüzümü yumruklamaya başladı sinirliydi onunda dilaya boş olmadığını biliyordum. Bunu anlamamak için mal olmak gerekir. Bunca zamandır kızlarla tek kelime konuşmayan afkan dilayla konuşuyor.
" eğer ben sizi takip etmeseydim resmen kızın sarhoşluğundan faydalanıp onu öpüyordun lan piç " hala yumrukluyordu ama canım fazla acımıyordu artık alışmıştım dayak yemeye.
" sanane lan sanane "
Üzerimden kalktı ve elinin tersiyle yüzünü sildi.
" eğer birdaha böyle birşey yapmaya kalkarsan seni öldürürüm anladın mı beni? "
" onu seviyorum afkan benim olacak onu sana bırakmayacağım " dedim dahada burnumun dikine giderek sinirleniyordu oda onu seviyodu ama umrumda değil.
" sen öyle san piç kurusu. " dedi ve yerde yatan sızmış dilayı kucağına aldı. Bu ne kadar sinirlerimi bozsada bir ley demedim. Sonuçta ona bırakmayacağım.
Hemen kendime çeki düzen verdim ve arabama binip oradan uzaklaştım.
~AFKAN'DAN~
Dila ' nın yanına gidip onu kucağıma aldım bir sorun vardı ki eve nasıl gireceğiz? Mutlaka o anahtarı, yada nasıl gireceğimizi biliyodur.
" dila kalk anahtarın nerede? " gözlerini mahmur bir şekilde açtı.
" ağacın altında " deyince onu bırakmadan ağaca eğildim ve altındaki anahtarı alıp kapının yuvasına soktum.
Kapı açılınca salonun ışığı açıktı ve babası olduğunu tahmin ettiğim kişi koltukta uyuyordu. Onu şuracıkta öldüresim geliyodu nasıl olurda öz kızına kıyabilir ki?
Evde gezinmeye başladım. Odasını da bilmiyodum sonuçta.
Kapının üstündeki kız resimleri olduğunu gmrdüğümde oranın dilanın odası olduğuna karar verdim. Zaten hala çocuk gibi bişey.
İçeriye girdiğimde kız odası olduğunu gördüm. Hemen dilayı yatağına yatırdım. O değilde bu elbiseyle yatamaz.
Hemen dolabını açtım ve şöyle bir höz gezdirdim. Genellikle pijama, şort, normal tişörtler vardı.
İçinden bir pijaama birde üst çıkardım.
Elbisesini gözümü kapatarak çıkardım ve yine aynı şekilde üstülerini giydirdim. Bakmamaya özen gösteriyodum çünkü sathoşluğundan faydalanacak kadar şerefsiz bir insan değilim.
Mışıl mışıl uyuyodu. Şimdi okula gelince kesin benle konuşmayacak. Ona farklı şeyler besliyorum ama hiçbir kıza güvenemiyorum ya ihanet ederse? Ben birdaha kendime gelemem. Bu konuda hiçbirşeyden korkmadığım kadar korkuyorum işte.
Ama ondanda uzak duramıyorum hep yanımda olmasını istiyorum.
Başına ufak bir öpücük koyup odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİRDEK.
ChickLit" çekirdek gibisin ; insan senle bir kere tanışınca daha bırakamıyor. " babasının dayak atıp akşamları evden kovmasından dolayı dila iki erkek ile tanışır. yeni geldiği şehirde yeni okulunda bu iki erkekle tekrar görüşür hatta aynı sınıftalar ! kapa...