Adımın söylenmesiyle gözlerimi hocaya çevirdim. Aslında söylemek isterim ama ilk defa şarkı söyleyeceğim için biraz heyecanlıydım.
" ıı şey hocam söylerimde hangi şarkı? "
" genelikle yabancımı dinlersin yoksa türkçe mi " ben hiç türkçe dinlememki. Sürekli yabancı dinlerim.
" hocam yabancı benim için daha ağırlıklı" dediğimde hoca gülümsedi ve piyanonun başına geçti.
" tam istediğim gibi. Eğer sesin güzelse seni birşeye katacağım. Şimdi say something şarkısını biliyorsun umarım " dediğinde başımı salladım en sevdiğim şarkı.
" en sevdiğimden. " deyince sınıfta kıkırtılar geldi
" pekala yanıma gel. Ben çalacağım sen söyleyeceksin tamammı? " dediğinde yanına gittim ve oturdum.
Piyano ile şarkıya başladığında uzun bit nefes aldım. Burada şarkı söyliyeceğim için heyecanlıydım.
Şarkıyı söylemeye başladığımda yere bakıyordum. Eğer başkalarına bakarsam konsantrem gidecekti. Ama bakmak istiyordum. Afkan'a.
Şarkı bittiğinde herkez alkışlamaya başladı arada herkes alkışlamaya başladı. Herkes o da dahil.
" pekala iyi bir performanstı. Seni okul maçlarında şarkıcı olarak alıyorum sesin güçlü. İki üç gün sonra maçlar başlıyor. Sende orada şarkı söyliyeceksin. Ayrıntıları sana söyliyeceğim. Şimdi herkes çıkabilir" Hoca böyle diyince. Yaavaş adımlarla müzik oda as ından çıktım. Bu konuyla ilgili bilgi almam gerekiyordu.
Sınıfa çıktım ve Sırama oturup yüzümü ellerimin arasına aldım.
" harikaydın " kafamı kaldırıp edaya gülümsedim. Yanımdaki sıraya oturdu ve telefonunu çıkardı.
" saolda. Bana biraz bilgi versen? "
" bak şimdi hocanında dediği gibi bir iki gün sonra okul maçları olacak futbol. Ve sende okulu desteklemek amaçlı oraya çıkacaksın ve elbette yanında ponpon kızlarda olacak. Sen şarkıyı söylerken onlarda dans edecek. " aslında dans etmemem iyi olmuş çünkü dans etmede hiç başarılı değilim.
" daha önceden kim şarkı söylüyordu hoca hiç tereddüt etmeden beni aldı? " dedim soru sorarcasına.
" ilknur söylüyordu sesi fazla güzel değil ama mecburi onu aldı. "
" herneyse hoca yarın sana açıklamayı yapar şimdi ders başlayacak. " dediğinde önüme döndüm.
Çıkış zamanı geldiğinde hiç beklemeden eşyalarımı alıp çıktım. Hocayı görebilirsem hangi şarkıyı söyliyeceğimi öğrenecektim. Sonuçta çalışmam gerek.
Hocayı gördüğümde büyük bir sevinçle yanına koştum.
" hocam acaba hangi şarkıyı söyliyeceğim"
" charli xcx break the rules olur büyük bir ihtimal. Ve kostümleri de yarın sana veririm. Yüzümü kara çıkarma dila ve iyi çalış "
" yüzünüzü kara çıkarmayacağım hocam " hoca onzuma elini koyup sıvazladı. Hocaya iyi günler deyip okuldan ayrıldım. Şarkıyı duymuşluğum vardı. Kendime güvenim vardı. Bunu başarmak istiyorum.
Eve gittim salonda derya abla ile babam oturup televizyon izliyordu. Babam derya abla geldikten sonra bayağı bir neşelenmişti. Kaç gündür beni dövmüyordu aslında galiba babam aşık oluyor ve bu benim için güzel bir haber.
" herkese merhaba " dedim ve yanlarına oturdum derya abla biraz rahatsız olmuştu.
" derya abla benden utanmana gerek yok artık sende bizdensin değil mi? Sadece bir çalışan değilsin " dedim ve sıcak bir gülümseme yolladım.
" peki açmısın dila? "
" aa ben bugün arkadaşımda kalacağımda baba izin veriyor musun? " ilk biraz düşündü sonra derya ablaya bakıp cevap verdi.
" pekala gidebilirsin " dediğinde hemen odama gittim ve yarın için ders programımı hazırladım. Üstüme bir eşofman ve badi giydim. Yarın ilk ders bedendi. Böyle yatıp okulada böy yıl e gidebilirim.
Üniformamı bir poşete koyup telefonumu aldım ve odamdan çıktım.
" ben gidiyorum yarın görşürüz " dedim ve birşey demelerine izin vermeden evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİRDEK.
أدب نسائي" çekirdek gibisin ; insan senle bir kere tanışınca daha bırakamıyor. " babasının dayak atıp akşamları evden kovmasından dolayı dila iki erkek ile tanışır. yeni geldiği şehirde yeni okulunda bu iki erkekle tekrar görüşür hatta aynı sınıftalar ! kapa...