Bölüm 27

31 4 0
                                    

Şu hani sigara , bira içilen yerler olur ya heh işte tam o yerlerden birtanesindeydik.  Tuna ile deniz hiç böyle yerlere gelecek kişilere benzemiyordu halbuki.

" eda lan bardamıymış parti? "

" aynen öyleymiş.  Ya merak etme biraz takılıp hemen çıkıcaz. " ona tamam olarak bir bakış attım ve taksiciye parasını verip dışarı çıktık.

Barın önünde güvenlik felan da yoktu.  Ne biçim parti bu?

Eda ile kol kola girdik ve barın içine girmemizle öksürmemiz bir oldu. Çok fazla sigara dumanı vardı.  Etrafa bakdığımda gözlerim yerlerinden fırlayacaktı.  Miğdem altüst olmaya başladı.  Kenarda köşede yiyişenler?  Öğkk.

Eda ' ya baktığımda onunda etrafa şaşkınca baktığını gördüm.

" eda bence hiç buraya bulaşmayalım baksana . Hiçbizlik değil.  Başımıza bela almayalım. "

" ya birşey olmaz.  " dedikten sonra beni hayvanca dürttü ve işaret parmağıyla biryeri gösterdi. " bak tuna ile deniz bize el sallıyor hadi gidelim" dedi ve beni sürüklemeye başladı.  Bu ikisine hiç güvenmiyordum. Şu takıldıkları yere bak.

" selam dila " dedi deniz.  Ona yapmacık bir gülümseme yolladım. " selam deniz. "

Eda ' larda aynı şeyi yaptı.  Ses çok fazla olduğu için eda kulağıma bağırdı.

" tuna beni arkadaşlarıyla tanıştıracakmış.  Hemen geliyorum. "

" bak eda sakın beni bırakıp biryerlere gitme. "

" merak etme gelicem şimdi " dedi ve yanımdan ayrıldı.  Bende bir masaya oturdum ve etrafı izlemeye başladım.  Sonradan gördüklerimden dolayı bu fikirden vazgeçtim.

Masada duran içkiden bir bardak aldım.  Birtane den birşey olmaz.

Onu içtikten sonra birtane daha aldım.  Sanırım bu sarhoş olmama yetmişti.

Boşalan sahneyi gözüme kestirdim.  Ve sahneye çıktım.  Biraz şarkıdan birşey olmazdı.

Dj ' ye duman - sor bana pişmanmıyım şarkısını açmasını söyledim.  Oda birşey demeden açdı. Dumanı seviyordum.  Farklıydı.  Ve şarkılarıda gevşek söylediği için ayrı bir hava katıyordu.

Kimseyi beklemedim, 

Kimseyi istemedim,

Şarkıyı bitirdiğimde başımın döndüğünü anladım. Kendimi gösterdim.

" dedeye sahip çıkalım. " dediğimde herkes gülmeye başladı.  Ne zamandan beri bu kadar iğrenç espri yapmaya başlamıştım ki?  Keremden sonra.

" bak bi sevenim bile yok beni burda alacak. " artık bedenimi taşıyamıyacak hale geldim.  Tam yere dülecektimki iki el beni tuttu.

" bir sevenin var dila. "

" can? " neden iki kişi ki?  Acaba bir ikizi mi var? 

" aynen hadi burdan gidelim " dedi ve kolumu onzuna attı.

" eda ' da buradaydı onuda alalım. "

" o çoktan gitti. " dwdiğinde vücudumu sinir dalgası ele geçirdi.  Beni nasıl bırakıp gider ki?  Ona bunun hesabını soracağım.

" az önce gitti.  "

" afkan'ı aramalıyım. " dedim ve telefonumu çıkardım.  Lanet olsun ki düzgün göremiyorum.

Telefonumu can ' a uzattım. " afkan ' ı ararmısın göremiyorumda " telefonu aldı.  Kulağına götürdü ve biraz bekledi.  Ama hiç ses gelmiyodu telefondan? 

" açmıyor.  Merak etme yemem seni.  Sadece evime götüreceğim.  Başka gidecek yerin varmı ?" eve gitsem babam?  E afkan ' da yoksa ? Mecburen onunla gideceğim.

" pekala.  Gidelim. "  dedim ve arabasına bindim. Can ' da dolanarak kendi yerine geçti ve arabayı çalıştırdı

" orada ne işin vardı dila? "

" ya eda ile beni çağırmıştı bir arkadaş o yüzden bizde şey ettik. " acayip uykum vardı.  Göz kapaklarım kapanmaya zorluyodu ama uyanık olmak istiyorum.

Arabının geldiğimizi anladığım sesini duyunca çıkmak için kalkmaya yeltendiğimde sendeleyerek yere düştüm ve gülmeye başladım.  Can bu halimi görünce gülmemek içşn bastırdığı dudaklarını serbest bırakıp kahkahayı koyuverdi.

" gel buraya kurtarıcı meleğim. " dedi ve beni kucağına aldı .ilk günki eve gelmiştik. Bir eliyle arka cebinden anahtarı çıkardı ve kapıyı açtı. Bir odanında kapısını ayağıyla açtı.  Şuanda nerede olduğumu bilmiyordum gözlerim kapalıydı zaten aösamda herşeyi iki tane görüyorum.

Sırtım sıcak yatakla buluşunca rahatladım.

" sen uyu burada. " dedi ve saçımdan öptü birşey demedim ve uyumaya odaklandım.

Biri evin kapısını alacaklı gibi çalıyordu ama gözlerimi açacak halim yoktu.  Biran kapının sesi kesildi. 

" nerde lan dila söylesene piç! " hey bu ses?  Afkan ' ın sesiydi.  Beni nereden bulmuştu ki.  Yinede gözlerimi açmamaya kararlıydım.

Odanın kapısı hışımla açıldı.  Afkan ' ın kokusundan onun olduğunu anlamıştım. Birşeyler mırıldanıyordu ama anlamıyordum.

Birden yatakta olmadığımı farkettim.. En iyisi olaya karışmamak.

" onu götüremezsin afkan"

" sanamı soracağım?  Şimdi önümden çekil yoksa eliimden bir kaza çıkacak " can birşey demedi.  Afkan ' da yürümeye devam etti.  Acaba bana kızarmı ki?  Niye kızıyor ki.  Ben onu aradım açmadı.

" onu sana bırakmayacağım anladın mı afkan.  Bırakmayacağım! " can arkamızdan bağırıyordu.  Hey nedemişti o ? Malmıyım ben?  Dua etsin numara yapıyorum.

Soğuk rüzgarın tenime deymesiyle evden çıktığımızı anladım

Sırtım kumaşa deydiğinde bana bir rahatlama geldi.  Arabadaydık artık rahatça uyuyabilirdim.  Şuanda bilincim yarı açık - yarı kapalıydı.

En sonunda dayanamayıp kendimi uykunun kollarına verdim.

.............

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin