Bölüm 19

33 5 0
                                    

Edanın evine koşarak gitmiştim çünkü içimdeki herşeyi ona dökmek için can atıyorum.

Kapıyı çaldım ve beklemeye başladım. Çok Sürmeden eda şirin bir şekilde kapıyı açtı.

" heleşükür geldin dila " dedi ve içeriye girdi bende arkasından girip çantamı ve poşeti yere bıraktım ve yanına gidip oturdum.

" anca gelebildim. Ama ben bişi yemeden geldim ya "

" sorun yok zaten bende bişi yemedim. Makarna yapalım " deyip mutfağa koştu arkasından gittim ve mutfaktaki masaya oturdum.

Makarnayı yapıp yedikten sonra edanın odasına geçtik. Ve birde cips, kola, çikolata gibi abur cuburlarla.

Eda yatağa zıplayınca aynı şekilde bende zıpladım. İki üç günde kardeş gibi olmuştuk.

" evet dila hanım anlatıyorsun canla ve afkan la nasıl tanıştın ve bar gecesi nereye kaçtın. "

Eda böyle deyince hiçbirşeyi atlamadan ona anlattım. Oda ara sıra ' oha lan çüş devenin nalı, afkan mı? ' gibi tepkiler vermişti.

" sana birşey söylemeliyim ki ben afkanı kaç yıldır kızlarla tek kelime konuştuğunu görmedim. Bir çok kız onun arkasından koştu ama o hiç yüz vermedi sana karşı birşeyler hissediyor galiba"

" saçmalama eda sadece... Can benle konuştuğu için oda onun için konuşuyor birşey yok " dediğimde kafama bir şaplak attı. Acımamıştı ama yinede kafamı ovdum.

" ne vuruyon be manyak "

" sen harbi malsın dila. Seni koruması ve kıskanması sence canla alakası varmı? " dedi tek kaşını kaldırarak. Aslında haklıydı ama kendimede umut vermek istemiyordum.

" herneyse eda artık yatalım " dedim ve üzerimizdeki abur cuburları masaya koyup yatağa girdim oda aynı şekilde yapıp yatağa girdi. Tam uykuya dalacakken eda konuştu.

" biliyor musjn hep bir kız kardeşimin olmasını istemiştim. " deyince göz kapaklarımı açtım.

" bende aynı şekilde ama... Artık kardeşim dediğim bir arkadaşım oldu " dedim.

" iyi geceler dila. "

" iyi geceler eda. "

" ya eda sen neden benim sevdiğim şarkıyı alarm yaparsın ki? " eda cırlamamla yatakta diğer tarafına dönüp birşeyler mırıldandı.

Ona aldırmadan yataktan kalktım ve odadan çıkıp banyoya ilerledim. Ardından odaya geçip sarı uzun saçlarımı at kuyruğu yaptım hummel hırkamıda giyip mışıl mışıl uyuyan edanın üstüne çıktım.

" kalksana eda okula geç kalacağız. " dediğimde yavaşça gözlerini açtı. Beni üstünden fırlatıp dolabın karşısına geçti. Ve uzunca bakıştı.

" bugün ilk ders beden ve ben o mal üniformayı giymeyeceğim " dedi ve. El çırptı.

Edayla hemen hazırlanıp okula koşarak gittik. Aslında ben onu zorlamıştım çünkü gerçekten sabahları koşmayı seviyorum.

Sınıfa kadar koştuk. Çantamızıda koyup bahçede sıraya geçtik.

" evet çocuklar ilkokul çocukları Gibi oyun oynatmayacağım serbestsiniz. " hoca böyle deyince herkes dağıldı. Kenardan bir top aldım ve eda'nın yanına gittim. Etrafa kısa bir bakış attığında afkan yine kenarda yağız ve yusufla oturuyordu. O çocuk onları yaptıktan sonra nasıl olurda orada durabiliyor ki?

" sektirmeyi biliyor musun eda? " evet küçüklükten beri futbol oynayan bi kızım. Ve en az beş yüz sektiriyorum.

" tabi ki biliyorum hadi başla " deyince topu dizime koydum ve sektirmeye başladım. Buarada bütün erkekler ve kızlar başıma toplanmıştı. Erkekler bağırıp videoya alıyodu.

" böyle sevgilim olacaktı varya"

" lan ben bile bu kadar sektiremiyorum. "

Ben sektirirken birden topu dizlerimden çekti. Kafsmı kaldırdığımda afkan olduğunu gördüm.

" afkan ne yapıyorsun ver şu topu " dedim ve topu elinden almaya çalıştım ama tabiki alamadım.

" benle iddiaya giriyor musun? "

ÇEKİRDEK.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin