Başlasın oyun❤️ iyi okumalar canlarım
🍂🍂🍂
Yaman ve Meyra geldikleri günden beri , Evin içinde iki yabancıdan farksız değillerdi. Meyra biliyoduki, Yaman ona inanmamıştı o gece. Ama o suçsuzluğunu bir şekilde kanıtlıcaktı bedeli ağır olsada...
"Yarın kayıt için selim seni okula götürücek, eksiğin varmı?"
"Hayır yok" meyra başını usulca salladı. Ondan hiç bişey istemiceğine dair kendine söz vermişti.
" iyi sana bir kart çıkartıcam harcaman gerekirse bir ihtiyacın olursa ordan alırsın"
"Gerek yok , ben size yük olmak istemiyorum ben başımın çaresine bakarım "
"yük olduğunu bilmende güzel , Benden almassan parayı nerden bulucaksın küçük kız ? " yaman elindeki dosyayı kenara bırakıp , Meyranın karşısına geçti elleri cebinde duruyodu.
Meyra yine cam kenarında denizi izliyodu geleli 1hafta olmuştu ve o hala deniz kenarına gidememişti.
"Ben part time bir iş bulurum , çalışırım"
Meyra yamanın devamında ne söyliceğini bekledi, yine onun canını nasıl acıtıcaktı. Özenle cümlelerini tek tek seçti. Dudağına taktığı alaylı konuşma halbuki kalbini nekadar zorluyodu.
" erkeklerle yatarak mı para kazanıcaksın? "
Meyra titreyen dudaklarına ellerini götürüp birbirine bastırdı. Karşısındaki buzdan olma adam Artık canını yakmıyor parçalıyodu . Meyra gözlerini kısarak tam önünde durdu. Parmağını göğsüne bastırdı.
" bu söylediklerine okadar pişman olucaksınki işte ogün geldiğinde sen bana geç kalıcaksın Yaman Karlıdağ "
Yaman , burukça gülümsedi. Yaman ogünün gelmesini istedi, gelsin ve onun içindeki fırtınalar dinsin. Yamanla Meyranın nefesleri birbirine çarpıyordu.
" beni pişman et Meyra Koray " dedi.
Meyra koşar adım odasına gidip , kapıyı kapattı. Ona bu dünyayı dar edicekti. Sabah duşa girip dolabın önünde durdu. Eline geçen sarı çiçekli elbiseyi giyip saçlarını yukarıda topuz yaptı. Yaptığı hafif makyaj elalarına yakışmıştı. Evden çıkıp kapıda onu bekleyen selimin yanına gitti.
"Günaydın selim abi"
"Günaydın Meyra hanım, okula değilmi "
"Evet , "
Okula 40dk da varmışlardı. Nüfus cüzdanını çıkartıp kayıt işlemlerinin yapıldığı yere gitti. Kayıttaki sarışın çocuk kayıt işlemi yaptıktan sonra Meyra'ya gülümsedi , elini uzatıp kendini tanıttı. " ben Demir , tıp bölümü 3.sınıftayım birşeye ihtiyacın olursa herzaman yardımcı olurum"
Meyra minnetle önündeki eli sıkıp teşekkür etti. O sıktığı el , ona sonradan her çaresizliğinde ellerinin üzerinde sıcacık bir tesir bırakıcaktı. Bunları bilmeden ayrıldı ordan.
Kayıt olduktan sonra derin bir soluk aldı. Dışarı çıktığında , başını kaldırıp okula baktı . "Istanbul tıp fakültesi" tüm mutluluklar Meyranındı şimdi.Akşama doğru geldiklerinde Yaman çoktan gelmişti. Meyra kapıdan içeri girdiğinde Yaman Meyra'yı gördüğünde şaşırmıştı. Dikkatle üzerini izledi. Üzerindeki sarı elbise dizlerinin hemen altında bitmesi uzun bacaklarını ortaya çıkartmıştı.
" nerde kaldınız "
"Merakmı ettin "
Yaman alayla güldü , Meyra gelene kadar hırçınca evde dolanırken şimdi ona onu beklediğini söylemicekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana gec kaldım..
RomanceBerdel , iki kişiden çaldığı hayatı ya aşk'a döndürücekti, yada yakıp kavurucaktı. Yaman Karlıdağ, Meyranın mutluluklarını çalan tek adamdı. ...... ""Gel dediğim de geliceksin" Yaman'nın sesi tüm hiddetiyle etrafı kavuruyordu. "Gelmicem" meyrada...