14.Bölüm 🍂Aşık 'mış gibi

3.7K 117 23
                                    

İyi okumalar canlarım, beğeni ve yorumlarını nolur eksik etmeyin❤️

🍂🍂🍂

"Açmısın" günler sonra ilk defa duymuştu Yamanın sesini, Meyra başını kaldırmadan usulca hayır anlamında salladı başını. Yaman sinirlendi , özlemişti gözlerinin elalarını , mahçupluğunu ama inatla bakmıyodu işte. Bakmıcaktı. Bütün yolculuk boyunca Meyra bırak konuşmayı, birkere bile yüzüne bakmamıştı. Konağın kapısına girdiklerinde Yaman usulca Meyranın kolunu tutup ona bakmasını sağladı, bakışları bir süre gözlerinde kalsada Yaman  kulağına doğru eğildiğinde , meyra sertçe başını ona döndü.

"Ne diceğini biliyorum, burda gerçek evli çiftmiş gibi davranıcaz , sadece 3gün "

"Sadece 3gün " diyerek Yaman , Meyranın söylediğini taklit edercesine tekrar etti.
Kapıda bekleyen Leyla abla 'ya Meyra koşarak sarıldı, kısacık zamanda sevmişti  onu. Elini koca karnına götürüp konuşmaya  başladı.

"Prenses , ne zaman geliceksin ? "

"Eli  kulağında valla , artık doğursamda bende rahatlasam "

"Hoşgeldiniz tekrardan , Nasıl geçti yolculuk açmısınız?"

"Hoşbulduk yenge , bende Meyrada açız , yemedik dışarda sizin yemekleriniz dururken "

" hadi ordan , yağcı  seni , kimse yok, hadi siz geçin yukarıya bende hazırlatayım hemen sofrayı inersiniz seslendiğimde"

"Herkes nerde?"

"Düğün için bir kaç eksik vardı , onlar için çıktılar"

"Tamam yenge biz yukardayız"

Yaman bavulu alarak önden çıktı, arkasından minik minik gelen ayak sesleri Meyraya aitti. Bavulu kenara koyup , banyoya girdi Yaman,  Meyrada yatağa gidip uzandı , uçak yolculuğu nedense onu sarsmıştı. Yaman banyodan çıktığında Meyranın yatağın üzerine uzandığını gördüğünde elindeki havluyu kenara fırlattı.

"Noldu Meyra , iyimisin ?"

Meyra gözlerini açmadan " iyiyim " derken sanki ruhu birazdan bedeninden ayrılcaktı. Yaman elini Meyranın yanağına koydu.

"Bembeyaz olmuş yüzün , doktora gidelim kalk"

"İyiyim , sadece acıktım biraz"

Bahane olarak en iyi şey buydu. belkide gerçekten acıkmıştı sabah evden çıkarken  kahvaltı yapamamıştı. Demir ye diye ısrar etsede yememişti, Şimdide ceremesini çekiyodu.

"Bekle geliyorum hemen"

"Nereye gidebilirim ki" Meyranın hala gözleri kapalıydı, Yaman başını sertçe yana dönüp çıktı kapıdan. 5dk sonra elinde yemek tepsisiyle odaya girdi.

"Hadi kalk"

Meyra gözlerini açıp Yamanın  elindeki tepsiye baktı, sonra Yaman'a ....

Özlemiş miydi gözlerinin siyahını ?
Yaman hafifçe gülümsediğinde yanağında beliren çukuru minicikti ama yinede çok güzeldi. Meyra hemen başka yöne çevirdi gözlerini . Yaman tepsiyi önüne koyup yanına oturdu.

" hadi ye"

" aşşağıda yerdik"

"Daha hazır değil hadi sen ye"

Meyra yavaşça yemeye başladı. Yaman onu izlerken buldu kendini , kapıya vuran Leyla abla kapının arkasından seslendi.

"Yaman babamlar geldi , sofra hazır"

Sana gec kaldım..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin