Sabahı zor eden bir yazar bırakıyorum buraya:)
İyi okumalar❤️🍂🍂
Her Sabah Yaman işe gidince Meyra mutfağa girip yardım etmeyi alışkanlık etmişti kendine . Kısa zamanda onlara alışmıştı . Alışmaktan başka çareside yoktu .'' gelinimin elinden bir kahve içelim''
Haşmet Ağa Meyraya bakıp söylemişti. Meyra yerinden kalkıp mutfağa geçip kahveyi yapmaya başladı . Salona girdiğinde kahveleri tutup yanlarına oturdu. Leyla Meyraya bakıp gülümsedi
'' duyduğuma göre tıp 'ı kazanmışsın ''
Meyra duyduğu kelime karşısında gözleri dolarak başını salladı.
''en büyük hayalimdi ablacım , annemi kaybedince kendime o hastanenin koridorunda söz verdim ama artık...'' Haşmet Ağa , Meyranın cümlesini kesip ona baktı.
'' okumak istiyomusun kızım?'' ona gelen soruya şaşkınca bakarak gülümsedi.
''herşeyden çok''
Haşmet Ağa gülümsedi.'' ozaman okucaksın , ben okumadım okuyana herzaman desteğim vardır , istanbulda şirketimiz var , Azarlar gidicekti ama şimdi sizin gitmenize karar verdim 5 sene okuyup buraya geri gelirsiniz''
Meyra duyduklarına inanamamıştı. Kalkıp Haşmet ağanın elini öpüp sarıldı.'' Bana dünyaları verdiniz ''
Leyla abla gülümseyerek baktı''bizde gezmeye geliriz istanbula'' odadaki herkesi sevinçle öptü meyra, dün dua etmişti balkonda işte rabbi onu yannız bırakmamıştı. O sırada duyduğu sesle sevinci yarım kaldı.
''hiç biyere gitmiyoruz ''
odadaki herkes Yamana çevirdi bakışlarını haşmet Ağa asasını yere vurdu.'' Ne zamandır benim sözümün üzerine söz söylenmiş ''
''ama baba'' Haşmet ağa birkez daha asasını vurduğu yerde ses yankılandı.
'' aması yok haftaya gidiyosunuz , işler de beklemez''
Yaman sinirle yukarı çıktı. Leyla , Meyranın yanına gelip '' istersen yukarı çık'' dedi. Meyra başını önüne eğip yukarı çıktı, bedeni tir tir titrerken odanın kapısını açtı , içerde kimse yoktu, balkonda sigara içen , yamanı gördü. Odadaki koltuğa oturup içeri girmesini bekledi. Yaman içeri girdiğinde , Meyraya o sert delici bakışlarını attı yine öfkesini ona vurucaktı.
"Başıma belamısın sen , bide okucakmış"
"Ben istemedim"
"Sus "
Yaman odanın içinde dört döndü. Aslında gitmeleri onlar için kaçış yoluydu. Yaman odadan çıkıp sertçe kapıyı kapattı.
Geçen 1 hafta boyunca Meyra, Yaman yokken ağlıyor , onun yanındada omuzlarını dik tutmaya çabalıyordu. Dün gece ailesiyle vedalaşıp bol bol ağlamıştı babasına sarılıp. Herkes onun için mutluydu. Bilselerdi Meyra yaşarken ölüyodu.
Şimdi avlunun içinde arabaya yüklenen bavullara baktı Meyra . İstanbul'a böyle gidiceğini hayal bile etmemişti. Şimdi yıllarca kurduğu hayallere doğru yol alıcaktı.
"Meyra hadi"
Yamanın sesiyle avluya döndü. Meyra herkesle vedalaşıp Haşmet ağanın ellerini birkez daha tuttu.
"Bu yaptığınızı nasıl ödeyeceğim baba"
Haşmet ağa gelininin sırtına vurup gülümsedi. Meyrayı sevmişti, masumluğu hırçın olmayışı ona yaseminini hatırlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana gec kaldım..
Storie d'amoreBerdel , iki kişiden çaldığı hayatı ya aşk'a döndürücekti, yada yakıp kavurucaktı. Yaman Karlıdağ, Meyranın mutluluklarını çalan tek adamdı. ...... ""Gel dediğim de geliceksin" Yaman'nın sesi tüm hiddetiyle etrafı kavuruyordu. "Gelmicem" meyrada...