47.bölüm🔆 hissler

1.4K 69 36
                                    


Meyra karşısındaki adam'ı süzdü. Gülüşünde takılı kaldı şaşkın şaşkın  bakarken Emre bir anda kolları arasına aldı Meyra'yı. Sımsıkı sardı kolları arasındaki naif bedeni, elleri saçlarında dolandı. Özlemenin beden bulmuş haliydi şuan Emre 'deki. Emre onları izleyen iki çift gözden habersizdi.
Emre Meyra'nın yüzüne baktığında gözlerinde takılı kaldı yanağındaki ıslaklığı baş parmağıyla sildi.

"Ağladın mı sen? "

"Hayır"

"Yüzüme bak" Emre sertçe çenesini tutup yukarı kaldırdı. Ağlamıştı işte Emre her acısına şahit olmuşken ağlamadım demesi komikti.
Meyra tam cevap verecekken yanlarına yaklaşan ayak sesi ikisininde Yaman'ı farketmesine sebepti.

Emre ellerini Meyradan çekmeden bakışlarını onlara doğru gelen bedene çevirdi. Meyranın gecelerce anlattığı resimlerdeki adam şimdi karşısındaydı. Şaşkınca bir Meyra'ya birde Yaman'a baktı.

"Nasıl?"

Meyra ellerini tutarak yüzündeki elleri aşağıya indirdi. Yine ağlamaklı olmuştu işte engel olamıyordu kendine.

"Meyra bu..."

Meyra başını iki yana hareket ettirdi Emre'nin tamamlayamadığı o cümleyi sessizliğiyle onaylamıştı kendince.
Emre elini uzattı şaşkınca Yamanı inceledi. Resimlerden daha yakışıklıydı sadece biraz zayıflamıştı.

Yaman önünde uzanan ele baktı, içindeki öfke şimdi onu kasıp kavuracaktı.

"Sen kimsin?"

Yaman'dı . İster ismini unutsun ister Meyrayı, içindeki o duyguları unutamazdı. Atamazdı duygularını.

Emre gülmeye başladı, Meyra herşeyi anlatamamıştı daha Yaman'a . Emre içindeki kıskançlığa son verip elini uzattığı adam'a baktı.

"Ben Emre"

Yaman uzun uzun baktı.. Karşısındaki tanımadığı  o kadını kıskanmış mıydı?

Telefon masanın üzerinde çalarken Meyra kıpırdayamadı. Telefon çalmaktan vazgeçti aynı Yamanın hatırlamaktan vazgeçtiği gibi.

Bu kez Emre'nin telefonu çaldı. Emre gülümseyerek telefonu açtı.

"Canımın içi geldim ben.
İyiyim ben bitanem merak etme , uçak çok güzeldi.
Evet Annen de burda .."

Yaman devamını duymadı...

Yaman bakışlarını Meyra'ya çevirdi. Evlenmişti işte 7 sene beklememişti. Hoş neyi ? Kimi bekleyecekti ki Meyra. Ölmüş olan bir adam beklenmezdiki..

Peki Yaman? Yaman  beklemiş miydi bilinmezindeki o kadını. Yoksa abisinin ona sunduğu o yabancı kadını mı seçmişti.

Yaman boşluktaki hissini artık tamamlıyordu. Kim olduğunu, kime ait kılındığını artık idrak ediyordu.

Meyra geç kalmış mıydı  Yaman'a?
Yaman geç kalmış mıydı hiç sahip olamadığı ailesine?

Yaman Meyra'nın gözlerindeki bilmediği o duygunun altına gizledi her bir hissi..

Sana gec kaldım..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin