5.bölüm 🍂 İhanet

4.3K 140 145
                                    

"Söyle kimle yattın "

Yaman ondan nefret ettiğini daha ilk gün göstermişti, ama ondaki bu nefret geçiciyken şimdi tanık olduğu şeye aklı yetmedi. Nasıl olurdu.

"B..ben öyle bişey.."

"Kes sesini Meyra , yalanlarını  duymak istemiyorum! "

Yaman ellerini başının üzerinde bağlamış ona yetmeyen odanın içinde tur atıyordu.  Meyra üzerindeki çarşafa sarılmış ona atılan bu iftirayı izliyordu.

"seni elimden kim alıcak haaa, sen bunu nasıl yaparsın, nasıl? "

"Yaman ben..."

Yaman iki adımda onun yanında bitti, ellerinin altındaki bu masum kadın onun karısı olmaya layık değildi.

"Berdel oldu, tamam dedim . Kabul ettim lan seni kabul ettim ... söyle bana yalvarırım gelmeden mi yaptın? Sevdiğin biri mi vardı?

Yaman canını yakıcağını bile bile sordu o soruyu , Meyra'nın masumluğuna kaç kişiyi harcardır oysaki.

"Sen demi bana ihanet etmek istedin?"

Meyra ağlayarak başını iki yana salladı, anlatamıyordu kendini, anlatamıyordu. Çaresizlik en dipsiz kuyuydu.

"Ben sana güvendim , masumluğuna , ama sende bana ihanet ettin"

"Yemin ederim Ya—"

"Kim ?"

"Öyle biri yok"

"Ya onu ben bulurum , yada sen söylersin kim?"

"Ben doğduğum ilk gün ki kadar temizim"

Yaman , Meyranın sertçe çenesini sıktı, birazdaha sıkarsa Meyranın  dişleri elinde kalıcaktı. Yumruk yaptığı elini yatağa geçirdi.

"Seni bana yamamak için mi Boran kızkardeşimi kaçırdı lan !  , ben tam bir aptalmışım .. aptal !  "

Yaman yatağın yanından uzaklaşıp tekrar odanın içinde dolanmaya başladı. , oysaki son dakika onun canını yakmak istememişti.  Oysaki tam bir aptaldı çünkü  onun masumluğuna inanmıştı.

"Bir orospuyu kendime karı yaptım inanmıyorum "

"Sus , Bu söylediklerin birer iftira  "

Yaman öfkeden delirmiş gözlerini Meyraya çevirdi.

"Ben bişey yapmadım, bana inanmak zorundasın"

"Sen daha ne konuşuyosun , şimdi meydana çıkartıp seni cümle aleme rezil etmek vardı. "

"Yaman nolur dinle " Meyra yamanın bacaklarına kapanıp öylece kaldı . Ağlamaktan hıçkırıkları gözyaşına karıştı. Meyra ölmekten değilde abisine , kardeşine yapıcaklarını biliyodu. Babasının yüreği kaldırmazdı. En çokta Yamanın ona sırtını tamamen dönmesinden korktu , o suçsuzdu. Meyra temizdi ama olmamıştı işte o lanet olası kan gelmemişti.

"Bana inanmak zorundasın yalvarırım"

"Sus ! , Git duşa gir yüzünü Görmek istemiyorum "

Meyra  kalkıp çaresizce banyoya girdi. Vücudundaki Yaman'a ait izleri silercesine kazıdı , bembeyaz teni şimdi kırmızıya çalmıştı. Nolucaktı şimdi . Meyra  kendini nasıl haklıcaktı.

Banyodan çıktığında , yaman odada yoktu. Giyinme odasına gidip geceliğini aldı. Teninin acısı şimdi  açtığı tırnak izlerindendi. İnleyerek havluyu indirdiğinde zar zor iç çamaşırlarını giyindi. Yaman odada olmadığı için hemen banyodaki ilaç kutusunu önüne aldı. Yanık kremi gibi bişey vardı eline alıp, odanın içindeki aynanın karşısına geçti. Sırtındaki
Ulaşabildiği yerlere ulaşırken ulaşamadığı yerler canını yakıyodu. Kapının sertçe
açılması Meyranın buz kesmesine sebep olmuştu. Yaman arkası dönük olan kadının sırtını gördüğünde ağzının içinde bir küfür savurdu. Bunları kendine o mu yapmıştı.

Sana gec kaldım..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin