1.Bölüm🍂Yaman Karlıdağ

7.6K 177 321
                                    

2 sene  önce ;

Meyra her gün okula gitmeden önce  tarladaki abisiyle babasına yemek götürürdü. Bugünde evde hazırladığı yemekleri  alıp çıktı. Dalgın dalgın yolda  yürürken tek düşündüğü üniversite sınavıydı sadece 2 senesi vardı ve o çok çalışıp doktor olucaktı.
Annesine sözünü tutacak, hiç bir annenin ölmesine izin vermicekti.
Karşıdan geçerken gelen arabayı görmedi, araba ani bir frenle önünde durduğunda Meyra  korkulu  bakışlarını arabaya kitledi. Arabanın içinden çıkan adam Meyra'ya  doğru yanaştı.

"Ufaklık biraz dikkat etsene "

Meyra ela gözlerini  karşısındaki kapkara gözlere kitledi. Karşısındaki adamın Kaşları çatık olsada hayranlık derecesindeki yakışıklılığı Meyra'nın   kalbine dokunmuştu.

"Be..ben özür dilerim"

"İyisin dimi? " hafiften gülümserken yanağının yanındaki gamzesi Meyra'nın  yanaklarının al al olmasına sebep olmuştu.

"İyiyim , görmedim"

"Daha dikkatli olmalısın Ufaklık , "

Arabaya binerken Meyra'ya  göz kırpıp yoluna devam etti. Meyraya Ufaklık demesi kalbindeki sevgisinin imkansızlığını göstermişti Yaman Karlıdağ. İşte ogünden sonra Meyra'nın  küçük yüreği Yaman Karlıdağ için atmaya başladı. Yaman abisinin en yakın arkadaşıydı. Onu daha önce görsede bukez yüreğine değmişti kapkara gözleri. O günden sonra , Onu ne zaman görse kendince utanır , al al olan yanaklarını saklamaya çalışırdı. Ama ne yazıkki Yaman onu bikere bile farketmemişti. Bu sevda yüreğinde kor olmuştu küçük yürekli kızın .

Meyra , Yaman'ın onu farketmeyeceğini
Bile bile kalbine sözünü geçirmedi. O kadar  masumdu ki sevmesi.. hiç bir sevgi Meyra'nın kalbi kadar temiz ve saf olamazdı.

Sana gec kaldım..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin