Akşama daha uzun bir bölüm gelicek, şimdilik azıcık kalbinize dokunmak istedim...
Beğenmeyi ve yorum yapmayı ne olur unutmayın...Meyra duyduğu cümlenin karşılığında sadece güldü. Gülüşü dudaklarından sızı gibi aktı..
Kahkahaya karışan gülüşü gözlerinden yaş akana kadar devam etti.Gülüşü hıçkırıklara döndüğünde gerçek hayatın ona verdiği en büyük bedel bu olmalıydı. Kaç kez kalbini ölüme emanet edebilirdi. Kaç kez daha üzerine toprak atardı sevdiğinin. Yaman onun çocukluğuydu, gözyaşlarıydı kavuşamayacağı sevdalısıydı. Kırgınlığıydı , mutluluğuydu..
Ellerini dudaklarının üzerine bastırdı. Sesini kimse duymasın istedi. Kimse görmesin istedi.
Yamanı ordan alıp gitmek istedi. Elini beyaz elbisesinin iki yanına düşürdü. Gözleri direnmeyi bıraktığında etrafına baktı. Herkes ağlıyordu. Yas herkesin kalbinden çok gözlerine çökmüştü."Ölmedi"
Meyra bağırdı. Ölümü kabul etmek kolay değildi, ama Meyra Yamanın ondan gittiğine inanmadı.
İnanmak istememişti. Şimdi elleri bir toprağın daha üzerinde gezicekti. Toprak elbisesini kirleticek ama kimse bilmeyecekti asıl kirlenenin hayalleri olduğunu..Meyra gencecik güzel kadın, şimdi sevdiği adamın yasını tutacak kimseyi onu sevdiği gibi sevmeyecekti..
Sevemezdi...
"Yamaaan"
Meyra hastanenin içinde avazı çıktığı kadar bağırdı. Yaman onu duysun istedi.
"Yaman sen beni bırakamazsın"
Kenan abi Meyranın kollarından tutup kendine doğru çekti. Sıkı sıkı sarıldı. Meyra kollarını aşağıda sarkıttı, çenesi kenan abinin omzundaydı.
"Bırak abi, bırak o beni bırakmaz ben biliyorum"
"Gitmez o"
"Gidemez"
"Kıyamaz bana, Bende kalır aklı"
"Yapma kızım" Kenan abi meyraya sarılırken , herkes bu kez Meyranın çaresizliğine ağladı.
"Ben onu görmeden nasıl nefes alırım"
"O bensiz uyuyamaz" Meyra hem ağlıyor hem bağırıyordu. İçinin yangınını anca öyle dindirebilirdi.
Kenan abi Meyranın saçlarını okşadı. "İstersen mezarını İstanbula aldırırız"
Meyra duyduğu sözle gülümsedi. Bedeni gelemezdi ama toprağı gelebilirdi. Bir kaç kürek toprak yeter miydi özleme. Meyra hayır demedi Yamanını özlerse giderdi, o özlerse hissederdi.
"Onu burda bırakmam"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana gec kaldım..
RomanceBerdel , iki kişiden çaldığı hayatı ya aşk'a döndürücekti, yada yakıp kavurucaktı. Yaman Karlıdağ, Meyranın mutluluklarını çalan tek adamdı. ...... ""Gel dediğim de geliceksin" Yaman'nın sesi tüm hiddetiyle etrafı kavuruyordu. "Gelmicem" meyrada...