Meyra dün gece kırgınlığını Yamanın avuçlarının içine bırakmıştı. Kızgınlıklar geçerdi kolay kolay ama kırgınlıklar geçmiyordu işte. Meyra da kırgındı..
Yaman ona inandırmıştı, kendini affettircekti. Meyranın kalbi affet desede aklı biraz çabalasın istedi. Herşey yamanın elindeydi.
Ya sevdiricek ya küstürcekti.
Yaman sabah kalktığından beri yüzüne vuran mutlulukla ortalarda dolandı, bütün gün iş yerinde planlara kendince başlamıştı aslında. Önündeki yol yokuştu. Yaman zaman kaybetmeden , yavaş yavaş çıkıcaktı o yokuşu. Meyra sabah kahvaltısını yalnız yapmıştı, yaman bürün gün hiç aramamıştı. Bugün okula da gitmemişti. Elindeki telefonu kaçıncı kez bakıp koymuştu. Belkide korkmuştu Yaman, meyradan vazgeçmişti.
Meyra Akşam yemek masasında otururken, Yaman gülümseyerek masaya oturdu. Biraz gecikmişti, Meyrada beklememişti.
"İyi akşamlar "
"İyi akşamlar"
Yaman sevgi sözcüğü katmadan iyi akşamlar demişti,meyra sevgi sözcüğü bekledi, kalbi hala umutluydu. Ah be meyra bukadar kırgın olmak zorundamıydın, bukadar naif..
"Yeni başlangıçlar lazım bize" dedi birşeyi sayıklarcasına.
"Neee" meyra gözlerini kısarak yamanın ne bahsettiğini anlamaya çalıştı.
"Yeniden başlıcaz diyorum doktor hanım "
yaman güzel gülüşünü dişlerini göstererek Meyranın gözlerinin önüne serdi. Meyra bu kez Yamanın açtığı her kapıdan girecekti.
" nerden başlıcaz Yaman Karlıdağ"
"Yarın sabah, herşey bambaşka olucak"
yaman elini , Meyranın saçına götürdü, yine bir saç tutamı yanağının yanına düşmüştü. Yaman hem konuşuyor, hem önüne düşen saçı kenara alıyordu.
"Sen ve Ben yarın yeniden tanışıcaz, herşeyi yeniden yazıcam bizim için"
Meyra tatlı bir kahkaha attı, elini dudağının üzerine götürüp kapattı, ikiside kocaman insanlardı.
"Oyun mu oynayacağız Yaman" Meyra gülerek yaman'a baktı.
"Aşk Oyunu bizimkisi" yaman meyranın yanağında süzdürdü elini , pamuğa dokunur gibi dokundu. Meyrada o dokunuşa tüm korkularını bıraktı.
"Nasıl olacak bu şimdi" meyra hala gülüyordu, oyun oynamayı Ali öldüğünden beri bırakmıştı. Sahi Ali'siyle ne çok oyunlar oynardı. Ne çok masallar okurdu ona. Ali aklına düştüğünde yüzüde düştü.
"Sadece kendini aşk'a bırak " yaman bunları söylerken, Meyranın yüzünün düştüğünü gördü.
"Peki" tek bir kelime çıkmıştı ağzından. Yaman deniz mavisi gözlerinin içine baktı.
"Neden astın mavilerini"
Meyra gözlerinin dolmasına engel olamadı, burnunu hafifçe çekti.
"Ali'm aklıma geldi , oyun oynardık onla saatlerce . Sonra ben sıkılınca ..." Meyra sustu. Yamanda sustu. Meyra devam etmedi, yaman tamamlamadı bu kez. Yine yarım kaldı Ali'si dudaklarında. Yaman meyranın acısını çok iyi biliyordu. O günü anımsadı, meyranın o gün ne çok ağladığını görmüştü. Sarılamamıştı, göğsüne saklayamamıştı sevdiğinin göz yaşlarını. Yamanın gözleri doldu. Başını hafifçe salladı,
"Hadi bakalım doktor hanım, siz odanıza" yaman havayı değiştirmek adına , meyrayı odadan kovuyordu. Meyra şaşkınca Yamanın yüzüne baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana gec kaldım..
RomanceBerdel , iki kişiden çaldığı hayatı ya aşk'a döndürücekti, yada yakıp kavurucaktı. Yaman Karlıdağ, Meyranın mutluluklarını çalan tek adamdı. ...... ""Gel dediğim de geliceksin" Yaman'nın sesi tüm hiddetiyle etrafı kavuruyordu. "Gelmicem" meyrada...