Meyra dans müziği bittiğinde yavaşça ellerini Yaman'ın ellerinden çekti. Meyra tam gidicekken, Yaman Meyra gitmeden kulağına fısıldadı.
"Sakın beni kızdırcak bişey yapma"
"Emredersiniz ağam"
Meyra babasının masasına doğru gitti, Dağhan oturduğu sandalyeden ablası oturması için kalktı. Meyra kardeşinin yanaklarını öpüp kalktığı yere oturdu.
"Mutlumusun kızım ?"
Babasının sorduğu soruyla gözleri doldu. Mutlumuydu yada mutsuz oda bilmiyorduki, aklı gibi kalbide karışıktı. Yamanı nasıl sevmişti. Anlam veremesede sustu. Başıyla onaylarcasına salladı.
"Mutluyum babam"
"Ben meleğimi tanırım , mutlu olmaya çalışıyorsun"
Meyra ellerini babasının elinin üzerine koyup öptü." Öyle olsun babam , okuyorum ya en büyük mutluluk o bana"
Meyra abisiyle barıştığından beri , abisinin gözleri hep meyranın üzerindeydi. Pişman ve kırgın...
Yaman saatlerdir Meyranın orda oturmasına canı sıkılsada bişey yapmadı. Yarın akşam gidiceklerdi. Yaman Meyraya yaptığı kötülüğün bedelini şimdi ondan uzak kalarak ödüyordu.
"Bro şu çakıyı ver bişey olcak şimdi"
"Ekrem çek elini sana daldırırım bıçağı elinin tam üstüne anladın"
"Ulan amma çekilmez adam oldun heee"
Meyra bakışını anlıkta olsa Yaman'a çevirdi. Yaman masada elini beş karış şeklinde açmış elindeki çakıyı aralarına saplıyordu. Meyra panikle oturduğu yerden kalkıp , Yaman'ın masasına doğru yürümeye başladı, o sırada iri beden onu tam ortada durdurdu.
"Meyra bisey mi oldu ?"
"Yok Hamza, bişey yok"
"Eminmisin , ben bu gözleri tanırım korkmuş gibi bakıyor"
Meyra bakışlarını Yamanda sabitlemişti. Yaman Meyrayla hamzanın konuştuğunu gördüğünde elimde tuttuğu çakıyı dahada hızlandırmıştı. Hamza Meyranın koluna hafifçe dokunup aşşağıya indirdi.
"Eğer bana anlatmak istediğin bişey olursa herzaman yanındayım biliyorsun değilmi?"
"Sağol Hamza biliyorum"
Meyra hafifçe gülümseyip yanından ayrıldı, Meyra masaya gidene kadar Yaman da çekmemişti bakışlarını meyradan . Meyra masaya geldiğinde derince bir iç çekti.
"Napıyorsun Yaman?"
Dudaklarını birleştirip yana doğru eğdi,
"Eğleniyormusun ? "
"Çokkkk, ya sen ?"
"Çokkk" yaman tiye alır tonda söylemişti.
Meyra elindeki çakıya doğru elini uzattı, " ver şunu bana "
"Neden?"
"Artistmisin Yaman ? Eline gelebilir?"
"Gelsin "
"Acımı çekmek istiyorsun ?"
"Zaten çekiyorum , ne farkı varki"
"İyi çek ozaman "
Meyra tam arkasını dönmüştüki ekremin sesini duydu.
"Lan ben dedim batırcaksın diye "
Meyra aynı hızla bedenini döndürdü. Yamanın baş parmağını sıyırmıştı , elindeki çakı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana gec kaldım..
RomanceBerdel , iki kişiden çaldığı hayatı ya aşk'a döndürücekti, yada yakıp kavurucaktı. Yaman Karlıdağ, Meyranın mutluluklarını çalan tek adamdı. ...... ""Gel dediğim de geliceksin" Yaman'nın sesi tüm hiddetiyle etrafı kavuruyordu. "Gelmicem" meyrada...