1 ay önce.... Yamanın neden değiştiğinin cevabı...Yaman o gece meyranın sessiz çığlıklarını duydu. Ondan kaçışına şahit oldu, göz yaşlarının içindeki çaresizliğini seyretti.
Vur , kır , hakaret et ama beni aldatma demişti. Sahi bunu diyen kadın başkasının ona dokunmasına izin verir miydi? Bunu öğrenebilmenin bir yolu olmalıydı. Bir yolu...
Yaman o gece Meyra evden gittiğinde , bir başına kalmıştı o koca evde. Yaman herşeyi düşündü, dert yaptı kendine .. yıllardır sevdiği kıza berdelle kavuşmuşken o neden , ilk başta sevdiğini söylememişti? Belkide korkmuştu , meyranın onu sevmemesinden , nefret etmesinden ...
peki yamanın o gece yaptığı planı daha da batırmıştı onları olduğu çukura...O gecenin üstünden tam 3hafta geçmişti, Yaman bir türlü Meyrasına ulaşamıyordu. Eli kolu bağlıydı . Bir akşam telefonu çaldığında umutla açtı telefonu, ama karşıdaki ses Meyraya ait değildi.
"Meyra?"
"İyi akşamlar "
Yaman duyduğu sesle elini yumruk yapıp yanına düşürdü. Bedeninden çok kalbi kasıldı.
"Meyra nerde?"
"Onun için aradım, biz hastanedeyiz"
"Ne oldu , çabuk söyle, Meyra iyi mi?"
Yamanın sesi şimdi kırgın, ve çaresizdi. Hastaneye nasıl gittiğini bilemeden. Arabadan inip koşarak hastanenin aciline girdi. Yaman oda numarasını öğrenerek yukarı çıktı. Kapının önünde Demir bekliyordu. Yaman , Demir'i ilk kez görmüştü.
Bakışları sertti."Meyra "
Demir omzuna hafifçe vurdu, demirinde Yaman gibi iri bir vücudu, yüz hatları keskindi. Bakışları simsiyahtı. Yakışıklıydı . Tam Yamana karşı gelecek bir tipti.
"Bekle "
Yaman , Demirin tepkisini beğenmediğini belli eden bir bakış attı. Birşey demedi. Bekledi.
"Sen şerefsizsin"
"Düzgün konuş"
"Konuşmazsam nolur" Demir birkaç adım atarak Yamanın burnunun dibine kadar girdi. Yaman ona pabuç bırakmazdı.
"Derdin ne lan"
"Derdim sensin , derdim o içerdeki kız anladın mı"
Yaman bakışlarını kaşlarını çatarak daha da sertleştirdi . Demirin yakasından tuttu. Şimdi ikiside burnundan soluyodu.
"Senin leşini buraya sererim " Yaman en iyi yaptığı şeyi yapmıştı. Öldürmekten bahsetmişti.
"Hadi sersene "
Yaman , yumruğunu kaldırmış Demir'e doğru getirirken , Demir Yamanı durdurcak kelimeyi söyledi.
"O orospu yaptığın kız varya , senden benden temiz lan"
"Ne diyosun lan "
"Ne mi diyorum? "
Demir Yamanın yakısında tuttuğu ellerini şimdi koluna geçirdi, Yamanı doktorun odasına sürükledi.
Odanın kapısını çaldı, ve yamanı iki adımda masaya doğru fırlattı."Doktor hanım, bize söylediğinizi onada söyleyin"
Doktor, Yamanın yüzüne baktı. "Siz kimsiniz?"
"Kocası"
Demir arkadan beğenmediği tonda ifadesini sergiledi. Kocasıydı. Sahip çıkamadığı kocası .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana gec kaldım..
RomanceBerdel , iki kişiden çaldığı hayatı ya aşk'a döndürücekti, yada yakıp kavurucaktı. Yaman Karlıdağ, Meyranın mutluluklarını çalan tek adamdı. ...... ""Gel dediğim de geliceksin" Yaman'nın sesi tüm hiddetiyle etrafı kavuruyordu. "Gelmicem" meyrada...