26.bölüm🍂Yamanın meyrası

1.8K 55 8
                                    

Artık istanbula dönüş olmuş, Yaman sevdiği kadının elini tutarak, o evden içeri girmişti. Yaman eve girmeden bu gece herkese evlendiğini haber vercekti. Bir nevi Meyrasının ona ait olduğunu göstercekti.

"Bu akşam olması şartmıydı Yaman"

"Şarttı"

Yaman , avuçları arasındaki eli kendine doğru çekti. Meyranın burnunun ucunu öptü.

"Bir itirazın mı var küçüğüm"

"Y..yo..yok"

Meyra her seferinde heyecanlanıp kekeliyordu. Meyranın bu hali yamanın daha çok hoşuna gidiyordu.

"Bugün çok işimiz var küçüğüm"

"Neymiş?"

Meyra kaşlarını hafifçe çattı, ne işleri olabilirdiki...

"Gittiğimizde görürsün, hadi duşa girelim sonrada çıkalım"

"Birlikte mi?"

Yaman muzurca güldü, bir adım meyraya yaklaştı.

"Ne birlikte mi?"

"Duş"

"Eğer sensiz giremem dersen neden olmasın"

Meyra koluna birkaç kez vurdu, yaman kahkahayla gülüyordu. Meyrayı bırakıp merdivenlerden çıkmaya başladı.

"O günlerde gelicek Meyra sultan, sen yalvarcaksın da ben istemicem"

Kahkaha atma sırası Meyradaydı. Yaman meyranın kapısının önünde durdu. Meyra bir adım odasına girdi.

"Çok beklersiniz Yaman karlıdağ"

"Çok bekledim zaten"

Meyra huzurla gülümsedi, yamanın yanağına küşük bir öpücük bıraktı. Yaman tek kaşını kaldırdı.

"Buda yeter"

Tam meyra odasının kapısını kapatıcakken yaman bağırdı. "Şimdilik"

Meyra başını hızla salladı, yarım saat içinde duşunu almış, hazırlanmıştı. Yamanla kahvaltılarını yapıp, evden çıkmışlardı. Burası ev mobilyalarının olduğu bir yerdi. Meyra şaşkınca yamana baktı.

"Neden buraya geldik?"

"Evimize eşya seçicez"

Meyra anlamadı, masumlaşmıştı.

"Bizim evimizde eşya varya "

"Ama onları ben almıştım, şimdi evimize alıcaz"

Meyra anlamsızca yamana baktı. Kendini yamana doğru döndürdü.

"Neler oluyo sevgilim"

Yaman elini kalbine götürüp gözlerini kapattı.

"Ah kalbim sen böyle sevgilim diyosun ya işte ben ölüyorum"

"Şapşik misin? Cıvıklaşma hadi anlat"

Yaman şimdi tüm ciddiyetini almıştı. Meyranın uzanıp elini aldı avuçlarının arasına.

"Ben artık sensiz yatmak istemiyorum , senle uyuyup senle uyanmak istiyorum.. her sabahıma senle güneş doğsun. Ellerim senin saçlarında olsun, nefesin nefesimde"

Meyra sustu, bunları oda istiyordu , derince bir nefes alıp huzurla soludu.

"Bende bunların hepsini istiyorum "

"Hadi in ozaman "

Yaman ve meyra el ele tüm mobilya dükkanları gezdikten sonra yatak odasını seçmişlerdi. Meyra heyecanını saklayamadı, ilk defa Yamanla meyraya ait bir şey seçmişlerdi.

Sana gec kaldım..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin