6.bölüm🍂 Umut

3.6K 121 49
                                    


Ben sizdende sabırsızım, bekleyemedim yeni bölümü hemen yükledim iyi okumalr❤️❤️❤️

🍂🍂
Yaman kırgınlığınıda öfkesinide Meyra'dan çıkarttıkça en çok kendisi yara alıyodu. İhanete uğramışcasına canı yanıyodu.Bukadar masumken bir başkasının ona dokunduğunu düşünmesi aklını zorluyodu.
Elini alnına tutup birkaç kez vurdu .
Meyra Daha 16yaşlarındayken Yaman vurulmuştu ela gözlerine , Meyra en yakın arkadaşının kız kardeşiydi. Meyra abisine yaklaşıp gülümsediğinde Yaman hayran kalmıştı kendinden  8 yaş küçük kıza, olumsuzca başını önüne eğdi hem yaş farkı hemde arkadaşının kız kardeşiydi. Meyra uzattığı kurabiye kutusunu yamanın siyahına odaklamıştı.

"Yaman abi alırmısın ?"

Meyra onlara seçtiği yolu göstermişti. Yaman'ı  abisi olarak görmüştü ve olamazdı. Aklı bu gerçeği kabul etsede , kalbi inatla etmedi. Taki Boran kız kardeşini kaçırana kadar. Berdel çıktığında sevinse mi üzülse mi bilememişti. 4senedir sevdiği kız aşiret tarafından ona eş seçilmişti. Sevdasını yüreğinde  büyütmüştü taki bu geceye kadar, hem öfkeliydi hem çok aşıktı yaman bu ikilem de nefes alabilcekmiydi en çokta meyraya aldırcakmıydı.?

Dün geceden sonra yaman meyraya dahada kötü davranmaya başlamıştı, halbuki ona sevdiğini belli etmicek sonradan sevmiş gibi yapıcaktı ama dün gece bütün dengeleri alt üst olmuştu .

şimdi nefreti arş'ı parçalarcasına içindeyken o meyra'yı  affedebilirmiydi?

Gece geç gelmişti, odaya girdiğinde Meyranın koltuğun üzerinde uyuduğunu gördü. Ona kızgın olsada bir yanı ona şevkatlerin en güzelini vermek istiyodu. Yaman sevmeyi beceremezdi, biraz kaba biraz hoyrattı. Üzerindeki gömleği çıkarıp koltuğun üzerine koydu. Altına giydiği siyah eşortmanla meyranın tam karşısında duruyodu. Onun masumluğu her anlamda deli gibi bağırıyodu. Yaman kulaklarını kapatıp duyduğu sese sırtını döndü. Gidip yatağa yattı. Huzursuzca bir sağa bir sola döndü. " hay ben böyle işin" söylene söylene meyranın tekrar karşısına geçti. Yavaşça kollarına aldığı küçük karısına baktı. Saçlarına burnunu yaklaştırıp yamana uzun gelen ama kısa bir soluk aldı.

Aşk herşeyi affedermiydi? Peki yaman ona gelen bu küçük kadına inanmamayımı seçicek yoksa onu kaybedene kadar uğraşıcakmıydı.

Sana gec kaldım..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin